Netlandet Skrevet April 15, 2018 Forfatter Share Skrevet April 15, 2018 Spylte over bilen idag Virkelig fornøyd med interiørkomboen! Ingvaldsen, Freakshow, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 16, 2018 Share Skrevet April 16, 2018 Digg! Angående baklykter så er jeg enig i at hvite blink hadde sett veldig mye bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 21, 2018 Share Skrevet April 21, 2018 husker jeg så denne på rudskogen i fjor, veldig kult! morsomt å se noen gjøre litt uvanlige motorvalg på disse resultatet er helt nydelig! rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Mai 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2018 Bilen er nå godkjent ombygd hos Statens Vegvesen. Både motor og senkesett oppført i vognkort! Den er også EU-godkjent uten mangler. Bilen blir å se på BMWCCN på Rudskogen neste helg, kommer trolig ut for salg i løpet av starten av juni Mathiseen, Werther, Kolstad Jr. og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 20, 2018 Share Skrevet Mai 20, 2018 Grattis! Digg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Mai 27, 2018 Share Skrevet Mai 27, 2018 såg bilen din i depoet på Våler igår... meget riktig og pen e39 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Mai 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2018 (endret) Det stemmer. Ble ikke Rudskogen i helgen dessverre, men været og stemningen på Gatebil Vålerbanen var upåklagelig! Bilen stod i depoet fra fredag til lørdag Knipset noen ordentlige bilder av bilen på fredagskvelden, forresten! Mvh Thomas Endret Mai 28, 2018 av Clipictrial Poppy, lagunilla, Ron Jeremy og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Mai 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2018 Og ikke minst et motorromsbilde Mvh Thomas Ingvaldsen, Ron Jeremy, uglefossen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 29, 2018 Share Skrevet Mai 29, 2018 On 19.3.2018 at 9.14, Clipictrial skrev: Hei Legger ut noen bilder av bruksbilen min som har fått seg en gjennomgang i vinter. Tenkte kanskje noen ville se en litt spesiell E39! Dette er i utgangspunktet en 1996 mod. 528iA som har fått en del oppgraderinger. Lista begynner å bli ganske lang: - S50B32 motor m/tilhørende 6. trinns girkasse. Omsveiset bunnpanne, custom ledningsnett, custom mellomaksel, custom oljekjøleroppsett og Alpina eksosanlegg. - E39 M5 bakstilling med oppgradert differensial (40% brems). - Bilstein PSS9 justerbare coilovers, Eibach stabstag, Powerflex foringer og M5 bremser m/slissede skiver. - To-tone beige/svart sportsinteriør m/facelift ratt og ZHP girkule - Originale Hella faceliftlykter foran & bak. - Kärscher carbonfrontleppe - M-sport støtfangere m/tilhørende innerskjermer osv. - BBS CH 19x8,5'' og 19x10'' med Toyo R888 gateslicks. I vinter har jeg sveiset rust i jekkfester bak, pusset og lakkert hele bilen under samt gått gjennom tank/fuelsystem og bakstilling. Motoren har fått nyoverhalt vanos, nye pakninger, overhalt register osv. Bilen er under montering og skal på lakk rett etter påske, flere bilder kommer etterhvert Mvh Thomas Netlandet Ganske rått! Passer S50B32 rett inn? Er festene på samme plass? Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Mai 31, 2018 Share Skrevet Mai 31, 2018 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juni 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2018 Bilen er nå tilsalgs https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=117271222&myad=117271222 Ring meg gjerne for mer informasjon, tlf. 97077741. Med vennlig hilsen Thomas Netlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 4, 2018 Share Skrevet Juni 4, 2018 27 minutter siden, Clipictrial skrev: Bilen er nå tilsalgs https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=117271222&myad=117271222 Ring meg gjerne for mer informasjon, tlf. 97077741. Med vennlig hilsen Thomas Netlandet Hvorfor selge noe så vakkert 😮 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 4, 2018 Share Skrevet Juni 4, 2018 Lykke til med salg Skulle gjerne ha eid noe så tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Juni 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2018 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Skulle gjerne beholdt bilen, men pga. huskjøp og endret jobbsituasjon blir neste bil en i3. Jeg har jo en annen E39 som må bygges ferdig også. /Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Juni 4, 2018 Share Skrevet Juni 4, 2018 Kondolerer... er den andre e39’en din av samme kaliber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå