Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er kanskje trangere på andre biler, men god plass er det hvertfall ikke. Ikke for å få ut de originale hvertfall. Men det er mulig jeg blander litt med vannpumpen, for det var litt mer styr (noe du burde vurdere å bytte etterhvert også ;) )

Gleder meg til litt videosnutter. :) 

Edit: Har du vurdert ny innmat i diffen? Det savnet jeg etter at motoren ble optimalisert. Ble mye etthjulsspinn.

@magneten Det er bare å grue seg! N54 med litt snacks går vesentlig bedre enn S54 :P 

Endret av Frode D
Skrevet
3 timer siden, Frode D skrev:

Det er kanskje trangere på andre biler, men god plass er det hvertfall ikke. Ikke for å få ut de originale hvertfall. Men det er mulig jeg blander litt med vannpumpen, for det var litt mer styr (noe du burde vurdere å bytte etterhvert også ;) )

Gleder meg til litt videosnutter. :) 

Edit: Har du vurdert ny innmat i diffen? Det savnet jeg etter at motoren ble optimalisert. Ble mye etthjulsspinn.

@magneten Det er bare å grue seg! N54 med litt snacks går vesentlig bedre enn S54 :P 

Ja jo vannpumpa der jeg for meg som et mer rent hel*****! 😅

Til nå har den sperret fint, men med oppgradering har jeg kun kjørt 4mil 😅 Så må vel vurdere quafie etterhvert kanskje...

3 timer siden, magneten skrev:

Men @Designer er jo en løk og har garantert montert feil.

I tillegg kommer han til å ha vesentlig mindre Tire Shine på dekkene!

Du er en løk! Jah du kommer vel bare til å spinne så mye du har sausa inn Michelinsa dine 😂

Skrevet (endret)
1 time siden, ahj skrev:

Så rått! :D Quaife er et must! Du må tenkte det slik at når jeg har det på en 318d, så MÅ du ha på din :D 

Ja jo når du sier det sånn så :P 

8 minutter siden, sveigis skrev:

Dæven . Dette ble rått 😀

Lyd i 6er Bmw er viktig .

Hvor mye hk /nm har du nå sånn ca?

Ifølge MHD som lager mappet så står opptil 420hk/650nm. 😎
Må vel få den i benk en gang, men først skal jeg gjøre noen anbefalte oppgraderinger som en N54-kjenner har anbefalt meg.

Endret av Designer
Skrevet
53 minutter siden, Designer skrev:

Ja jo når du sier det sånn så :P 

Ifølge MHD som lager mappet så står opptil 420hk/650nm. 😎
Må vel få den i benk en gang, men først skal jeg gjøre noen anbefalte oppgraderinger som en N54-kjenner har anbefalt meg.

Og hva er de oppgraderingene? :D

Skrevet (endret)
17 minutter siden, ahj skrev:

Og hva er de oppgraderingene? :D

Fjerne veivhusventilasjon og montere dobbel catchcan, renske innsug, plugger, coiler, dyser og muligens en ny Walbro pumpe. :)  Når jeg hadde gjort alt det kunne jeg legge inn en custom map 😮 

Endret av Designer
Skrevet
23 timer siden, Designer skrev:

Fjerne veivhusventilasjon og montere dobbel catchcan, renske innsug, plugger, coiler, dyser og muligens en ny Walbro pumpe. :)  Når jeg hadde gjort alt det kunne jeg legge inn en custom map 😮 

Oooooh deilig. Har du sjekket hvilken Index dysene dine er? :) 

Skrevet
8 minutter siden, ahj skrev:

Oooooh deilig. Har du sjekket hvilken Index dysene dine er? :) 

Jepp....Index 4 😅 Har Index 9 for hånd til 3lax.

Skrevet
4 minutter siden, Designer skrev:

Jepp....Index 4 😅 Har Index 9 for hånd til 3lax.

Skal du først bytte alle hadde jeg gått for index 12. Eller disse: 13538648937 Blir kalt for index 13. :) 

Jeg vil anbefale deg å ha denne: https://www.ebay.com/itm/Sp-Tools-11800-Bmw-Injector-Puller/232844665895?hash=item36369fa427:g:~3MAAOSw8V9bRm~a 

Gjør jobben en del enklere. Når jeg byttet mine to hadde jeg den ikke, mye jobb når man kun drar med hendene 😶

Skrevet
11 timer siden, ahj skrev:

Skal du først bytte alle hadde jeg gått for index 12. Eller disse: 13538648937 Blir kalt for index 13. :) 

Jeg vil anbefale deg å ha denne: https://www.ebay.com/itm/Sp-Tools-11800-Bmw-Injector-Puller/232844665895?hash=item36369fa427:g:~3MAAOSw8V9bRm~a 

Gjør jobben en del enklere. Når jeg byttet mine to hadde jeg den ikke, mye jobb når man kun drar med hendene 😶

Hmmm ja jo like greit kanskje 🤔 den skal vurderes! Takker 😄🤟🏼

Skrevet (endret)

Lagde en liten sammenligning av før og etter. 

Har bestilt meg Flowmotion One, en slags stick til tlf, som hovedsaklig skal stabilisere videoen. En liten gimball altså 😅 denne har jeg ventet på siden mars, men nå skal den være like rundt hjørnet visstnok.

Med den satser jeg på at det blir flere videoer og montasjer. 😎

Endret av Designer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...