Frode D Skrevet September 13, 2018 Share Skrevet September 13, 2018 (endret) Det er kanskje trangere på andre biler, men god plass er det hvertfall ikke. Ikke for å få ut de originale hvertfall. Men det er mulig jeg blander litt med vannpumpen, for det var litt mer styr (noe du burde vurdere å bytte etterhvert også ) Gleder meg til litt videosnutter. Edit: Har du vurdert ny innmat i diffen? Det savnet jeg etter at motoren ble optimalisert. Ble mye etthjulsspinn. @magneten Det er bare å grue seg! N54 med litt snacks går vesentlig bedre enn S54 Endret September 13, 2018 av Frode D Tollefsen, magneten og Designer reagerte på dette 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet September 13, 2018 Share Skrevet September 13, 2018 12 minutter siden, Frode D skrev: @magneten Det er bare å grue seg! N54 med litt snacks går vesentlig bedre enn S54 Men @Designer er jo en løk og har garantert montert feil. I tillegg kommer han til å ha vesentlig mindre Tire Shine på dekkene! Designer og sandersander reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 13, 2018 Share Skrevet September 13, 2018 Rå oppgraderinger! Gleder meg til video Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet September 13, 2018 Forfatter Share Skrevet September 13, 2018 3 timer siden, Frode D skrev: Det er kanskje trangere på andre biler, men god plass er det hvertfall ikke. Ikke for å få ut de originale hvertfall. Men det er mulig jeg blander litt med vannpumpen, for det var litt mer styr (noe du burde vurdere å bytte etterhvert også ) Gleder meg til litt videosnutter. Edit: Har du vurdert ny innmat i diffen? Det savnet jeg etter at motoren ble optimalisert. Ble mye etthjulsspinn. @magneten Det er bare å grue seg! N54 med litt snacks går vesentlig bedre enn S54 Ja jo vannpumpa der jeg for meg som et mer rent hel*****! 😅 Til nå har den sperret fint, men med oppgradering har jeg kun kjørt 4mil 😅 Så må vel vurdere quafie etterhvert kanskje... 3 timer siden, magneten skrev: Men @Designer er jo en løk og har garantert montert feil. I tillegg kommer han til å ha vesentlig mindre Tire Shine på dekkene! Du er en løk! Jah du kommer vel bare til å spinne så mye du har sausa inn Michelinsa dine 😂 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 13, 2018 Share Skrevet September 13, 2018 Så rått! Quaife er et must! Du må tenkte det slik at når jeg har det på en 318d, så MÅ du ha på din Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 13, 2018 Share Skrevet September 13, 2018 Dæven . Dette ble rått 😀 Lyd i 6er Bmw er viktig . Hvor mye hk /nm har du nå sånn ca? Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet September 13, 2018 Forfatter Share Skrevet September 13, 2018 (endret) 1 time siden, ahj skrev: Så rått! Quaife er et must! Du må tenkte det slik at når jeg har det på en 318d, så MÅ du ha på din Ja jo når du sier det sånn så 8 minutter siden, sveigis skrev: Dæven . Dette ble rått 😀 Lyd i 6er Bmw er viktig . Hvor mye hk /nm har du nå sånn ca? Ifølge MHD som lager mappet så står opptil 420hk/650nm. 😎 Må vel få den i benk en gang, men først skal jeg gjøre noen anbefalte oppgraderinger som en N54-kjenner har anbefalt meg. Endret September 13, 2018 av Designer fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 13, 2018 Share Skrevet September 13, 2018 53 minutter siden, Designer skrev: Ja jo når du sier det sånn så Ifølge MHD som lager mappet så står opptil 420hk/650nm. 😎 Må vel få den i benk en gang, men først skal jeg gjøre noen anbefalte oppgraderinger som en N54-kjenner har anbefalt meg. Og hva er de oppgraderingene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet September 13, 2018 Forfatter Share Skrevet September 13, 2018 (endret) 17 minutter siden, ahj skrev: Og hva er de oppgraderingene? Fjerne veivhusventilasjon og montere dobbel catchcan, renske innsug, plugger, coiler, dyser og muligens en ny Walbro pumpe. Når jeg hadde gjort alt det kunne jeg legge inn en custom map 😮 Endret September 13, 2018 av Designer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 14, 2018 Share Skrevet September 14, 2018 23 timer siden, Designer skrev: Fjerne veivhusventilasjon og montere dobbel catchcan, renske innsug, plugger, coiler, dyser og muligens en ny Walbro pumpe. Når jeg hadde gjort alt det kunne jeg legge inn en custom map 😮 Oooooh deilig. Har du sjekket hvilken Index dysene dine er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet September 14, 2018 Forfatter Share Skrevet September 14, 2018 8 minutter siden, ahj skrev: Oooooh deilig. Har du sjekket hvilken Index dysene dine er? Jepp....Index 4 😅 Har Index 9 for hånd til 3lax. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 14, 2018 Share Skrevet September 14, 2018 4 minutter siden, Designer skrev: Jepp....Index 4 😅 Har Index 9 for hånd til 3lax. Skal du først bytte alle hadde jeg gått for index 12. Eller disse: 13538648937 Blir kalt for index 13. Jeg vil anbefale deg å ha denne: https://www.ebay.com/itm/Sp-Tools-11800-Bmw-Injector-Puller/232844665895?hash=item36369fa427:g:~3MAAOSw8V9bRm~a Gjør jobben en del enklere. Når jeg byttet mine to hadde jeg den ikke, mye jobb når man kun drar med hendene 😶 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet September 15, 2018 Forfatter Share Skrevet September 15, 2018 11 timer siden, ahj skrev: Skal du først bytte alle hadde jeg gått for index 12. Eller disse: 13538648937 Blir kalt for index 13. Jeg vil anbefale deg å ha denne: https://www.ebay.com/itm/Sp-Tools-11800-Bmw-Injector-Puller/232844665895?hash=item36369fa427:g:~3MAAOSw8V9bRm~a Gjør jobben en del enklere. Når jeg byttet mine to hadde jeg den ikke, mye jobb når man kun drar med hendene 😶 Hmmm ja jo like greit kanskje 🤔 den skal vurderes! Takker 😄🤟🏼 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet September 16, 2018 Forfatter Share Skrevet September 16, 2018 (endret) Lagde en liten sammenligning av før og etter. Har bestilt meg Flowmotion One, en slags stick til tlf, som hovedsaklig skal stabilisere videoen. En liten gimball altså 😅 denne har jeg ventet på siden mars, men nå skal den være like rundt hjørnet visstnok. Med den satser jeg på at det blir flere videoer og montasjer. 😎 Endret September 16, 2018 av Designer BjornarHS, Runey, BimmerFan! og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet September 16, 2018 Share Skrevet September 16, 2018 Kunne blitt avhengig av den lyden 😍 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå