sveigis Skrevet Desember 3, 2018 Share Skrevet Desember 3, 2018 Nydelige bilder av flott bil . Men du ? Vær så snill å ikke sett på sånn Japaneese Karate Kid hoka sjoka spoiler bak . Du har en grisepen bil med skikkelig look ,og denne fortjener ikke Fæst og føriøs look. Huff følte jeg var stygg nå ,men denne er jo akkurat som den skal være føler jeg Walkabout, Designer og awt reagerte på dette 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Desember 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2018 Akkurat nå, sveigis skrev: Nydelige bilder av flott bil . Men du ? Vær så snill å ikke sett på sånn Japaneese Karate Kid hoka sjoka spoiler bak . Du har en grisepen bil med skikkelig look ,og denne fortjener ikke Fæst og føriøs look. Huff følte jeg var stygg nå ,men denne er jo akkurat som den skal være føler jeg Neida, kan berolige deg med at det blir til at jeg beholder den jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 3, 2018 Share Skrevet Desember 3, 2018 Takk:) Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Desember 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2018 (endret) Vel rolig her, men det har vært jul og jeg åpnet endelig gaven fra meg selv og Pappa. Bestilte ny girkule, belg og håndbrekksbelg fra Koed. Gleder meg til få satt inn alt det i interiøret! 😁 Fikk også en rålekker kopp som vil passe rett inn på kontoret! Takk @bjorneoen 🙌🏻 Utenom det håper jeg alle har hatt en God Jul og ønsker alle et Godt Nyttår! 😁🎉🎇 Endret Desember 30, 2018 av Designer Marius2002, StigJ, lagunilla og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 30, 2018 Share Skrevet Desember 30, 2018 Oioi, det var flotte gaver Er hele rattet du har der i alcantara? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Desember 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2018 43 minutter siden, ahj skrev: Oioi, det var flotte gaver Er hele rattet du har der i alcantara? Nei dessverre. Jeg bytta mitt mot @Gabz sitt, det har alcantara oppe og nede. Men vurderer og sende til omtrekking for hel alcantara og flat bunn. 😱 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 31, 2018 Share Skrevet Desember 31, 2018 15 timer siden, Designer skrev: Nei dessverre. Jeg bytta mitt mot @Gabz sitt, det har alcantara oppe og nede. Men vurderer og sende til omtrekking for hel alcantara og flat bunn. 😱 Åja, så ut som det var fult alcantara Jeg har tilfeldigvis M performance ratt til M3 i full alcantara med flat bunn, hvis du er interessert Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2019 På 31.12.2018 den 15.44, ahj skrev: Åja, så ut som det var fult alcantara Jeg har tilfeldigvis M performance ratt til M3 i full alcantara med flat bunn, hvis du er interessert PM sendt 😏 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 4, 2019 Share Skrevet Januar 4, 2019 Ja Designer ,nå er det på rett side av året ,og det gledes vel stort til å lufte denne perlen tenker jeg 😀. Ser du koster på den detaljer ,og det liker jeg. Detaljer er viktig. Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2019 2 timer siden, sveigis skrev: Ja Designer ,nå er det på rett side av året ,og det gledes vel stort til å lufte denne perlen tenker jeg 😀. Ser du koster på den detaljer ,og det liker jeg. Detaljer er viktig. Kjenner April/Mai er lenge til 😩😂 Detaljer er meget viktig, så der har du helt rett @sveigis! 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2019 (endret) Pappa sendte meg bilde av ei svææær pakke i dag! 😱 Gøy å komme hjem fra arbe i dag, Arkymleppa er i hus! 😁🙌🏻 Foliere den i svart blank nå så er’n spot-on! Dog er jeg spent på passformen. 😅 Neste til denne nå blir nok felger 🕺🏻 Endret Januar 4, 2019 av Designer ChrisP reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Januar 4, 2019 Share Skrevet Januar 4, 2019 På 30.12.2018 den 23.52, Designer skrev: Nei dessverre. Jeg bytta mitt mot @Gabz sitt, det har alcantara oppe og nede. Men vurderer og sende til omtrekking for hel alcantara og flat bunn. 😱 Vurderer dette selv, hvor tenker du å gjøre dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Januar 4, 2019 Share Skrevet Januar 4, 2019 (endret) På 28.11.2018 den 8.57, ahj skrev: Nå har jeg endelig fått RTD montert i min og må si det er ganske bra (selv om shortshiften med ZHP kule fra F10 M5 var ganske ok fra før) Endret Januar 4, 2019 av mowz Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Januar 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2019 13 timer siden, mowz skrev: Vurderer dette selv, hvor tenker du å gjøre dette? Vurderer å ta det hos «Trekkomdittratt» på Facebook. Er dyktig har jeg hørt. Han skulle ha kr. 2980,- for flat bunn og hel alcantara. Også kommer frakt på snaue 200,- hver vei. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Januar 5, 2019 Share Skrevet Januar 5, 2019 (endret) Jeg har veldig god erfaring med trekkomdittratt fyren. Kjøpte ratt av han for litt over 2 år siden, fortsatt like fint, ingen tegn til slitasje. Meget pen bil forresten, 335i står høyt oppe på ønskelisten Endret Januar 5, 2019 av tennbrikket mowz og Designer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå