Designer Skrevet Mai 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2018 7 minutter siden, Frode D skrev: Nydelig farge! Skulle ønske vi hadde like fine (og små) skilt i Norge. Ja helt enig! 6 minutter siden, And-reas skrev: Grattis med meget oppegående bil 😉 Takker 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 3, 2018 Share Skrevet Mai 3, 2018 Flott farge! (Ikke misunnelig i det hele tatt) Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 3, 2018 Share Skrevet Mai 3, 2018 Gratulerer med nydelig bil i herlig farge - og ikke minst mine favorittfelger Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2018 4 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer med nydelig bil i herlig farge - og ikke minst mine favorittfelger Takker! Ja felgene fallt bare enda mer i smak hos meg også etter jeg fikk se de live. Gleder meg til å få de i en fin brunfarge som nevnt før i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Mai 3, 2018 Share Skrevet Mai 3, 2018 32 minutter siden, Designer skrev: Takker! Ja felgene fallt bare enda mer i smak hos meg også etter jeg fikk se de live. Gleder meg til å få de i en fin brunfarge som nevnt før i tråden De har en nydelig konkav form med vridde eiker som jeg aldri blir lei. Ikke uten grunn de kalles BBS Twist Personlig synes jeg de er finest i original lys sølvfarge for å få frem designet på de, men smaken er som baken Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 3, 2018 Share Skrevet Mai 3, 2018 Fint reisebrev og ikke minst nydelig bil :). Må være noe eget å hente sin egen bil som du gjør . igjen grattis så mye .:) Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2018 2 timer siden, sveigis skrev: Fint reisebrev og ikke minst nydelig bil :). Må være noe eget å hente sin egen bil som du gjør . igjen grattis så mye .:) Takk Jan 😄 Ja det samme tenkte jeg når jeg valgte å ta turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2018 Folierte listene i høyglans sort i kveld, ble mye bedre! #HateChrome Tollefsen, fxslin, Walkabout og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 6, 2018 Share Skrevet Mai 6, 2018 Fint reisebrev, så ut som en fortreffelig tur! Deilig farge på den og, ble jo enda bedre nå med svarte lister Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2018 13 minutter siden, Gabz skrev: Fint reisebrev, så ut som en fortreffelig tur! Deilig farge på den og, ble jo enda bedre nå med svarte lister Takk, Ja veldig fin tur 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 6, 2018 Share Skrevet Mai 6, 2018 Ble pent med svarte lister Lurer på om det er vanskelig/umulig å få foliert den svarte delen av speilet i høyglans også? 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2018 6 timer siden, Daniel. skrev: Ble pent med svarte lister Lurer på om det er vanskelig/umulig å få foliert den svarte delen av speilet i høyglans også? 😮 Tok av speilet. 3 store torx rett bak et deksel man bare tok av. Så var det kun å koble fra kontakta og bak der var det fritt fram for å få lagt folien fint. 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2018 Da var spolier flippen på bakluka montert. 😄👌🏼 fxslin og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Mai 7, 2018 Share Skrevet Mai 7, 2018 Beholder de fine skiltene, ja 😉 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2018 4 timer siden, And-reas skrev: Beholder de fine skiltene, ja 😉 Hehe 😅 de må nok dessverre av snart... 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå