Designer Skrevet Mars 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2019 Gikk på en liten smell i går kveld, eller smell og smell. Endte opp med å få tak i ett nytt double catchcan kit til en god pris! Hadde plan om å kjøpe det uansett, men kanskje ikke nå...meeen så dukka tilbudet opp og da var jeg rask på å slå til! Dette er altså AD Engineering sit Double Catchcan kit + fittings, for å koble ut veivhusventilasjonen. 😎 Runey og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mars 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2019 Trilla bilen ut i sola i dag for å montere ratt, girkule og håndbrekk i dag. Ble meget bra! Utrolig digg å holde i. 😁 Tok ut listene så jeg kan foliere de på nytt med annen folie. 👍🏼 Klarte ikke å dy meg så måtte starte den å ta den en tur, men kjørte kun i nabolaget i 10/15 km/t 🙈 Ikke lenge igjen nå 😁 danskiii, ChrisP, lagunilla og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 2, 2019 Share Skrevet Mars 2, 2019 Perfekt som alltid .😀 Det jeg liker her ,er at du kjøper så mye kult til den . Blir gøy å se videre her mot våren .😀 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mars 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2019 1 time siden, sveigis skrev: Perfekt som alltid .😀 Det jeg liker her ,er at du kjøper så mye kult til den . Blir gøy å se videre her mot våren .😀 Detaljer, detaljer 😅🙌🏻 Ja det gledes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mars 2, 2019 Share Skrevet Mars 2, 2019 Off! Det ble kjempe bra med ratt, kule og håndbrekk Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mars 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2019 14 timer siden, ahj skrev: Off! Det ble kjempe bra med ratt, kule og håndbrekk Gleder meg til jeg får ferdig nye looken på listene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 3, 2019 Share Skrevet Mars 3, 2019 Finfin oppdatering forstår at det klør etter å kjøre nå. Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mars 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2019 2 timer siden, Frode D skrev: Finfin oppdatering forstår at det klør etter å kjøre nå. Er tortur! Heldigvis er det vel +/- en måned igjen nå ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet Mars 4, 2019 Share Skrevet Mars 4, 2019 Flotte oppgraderinger her! Hvordan fungerer catchcan settet? Har ikke sett så mye på ventilasjon i motorene, men forstår at det er porter i hver innsugsport og kanaler i toppdekselet, og ventil som veksler mellom trykk og vakuum? Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mars 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2019 10 minutter siden, Daniel.B skrev: Flotte oppgraderinger her! Hvordan fungerer catchcan settet? Har ikke sett så mye på ventilasjon i motorene, men forstår at det er porter i hver innsugsport og kanaler i toppdekselet, og ventil som veksler mellom trykk og vakuum? Det stemmer, er både en lav- og høytrykksport til veivhuset på disse. Så dette settet kobler ut begge til en tank. Har ikke satt meg så veldig inn i det selv. Annet at det absolutt bør kobles ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet Mars 4, 2019 Share Skrevet Mars 4, 2019 Kan jo se for meg at ventilen kan lekke, slik at man kjører ladetrykk ned i toppdekselet når man lader litt. 😅 Det tror jeg blir bra. Da slipper du jo også at den kokser igjen. 😃 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mars 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2019 Nå vil jeg nok glede mange her. Har bestemt meg for å FJERNE TÅKELYS! Hva er delenr. på de man setter inn i stedet for tåkelysene? StigJ, Tollefsen og Mathiseen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mars 6, 2019 Share Skrevet Mars 6, 2019 6 timer siden, Designer skrev: Nå vil jeg nok glede mange her. Har bestemt meg for å FJERNE TÅKELYS! Hva er delenr. på de man setter inn i stedet for tåkelysene? 51748050583 & 51748050584 mener jeg det er. Bør sjekkes opp for å være helt sikker Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mars 6, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2019 6 minutter siden, Tollefsen skrev: 51748050583 & 51748050584 mener jeg det er. Bør sjekkes opp for å være helt sikker De så kjente ut, ligna på det Geir Ove på Koed ordna, så da blir det bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 6, 2019 Share Skrevet Mars 6, 2019 (endret) De delenummerne er til E92 LCI - er vel forskjellige fangere på dem? http://www.realoem.com/bmw/enUS/partxref?q=51748050583 Endret Mars 6, 2019 av Orjan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå