Gå til innhold

Designer's E92 335i | Solgt | Hva blir det neste?


 Share

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Designer skrev:

Ang. ny bil

Blir mye tenking fremover. :P Har så lyst på så mye, som nevnt E30, E34, E63 er noen jeg har tenkt på. Samtidig så tenker jeg også at det er siste mulighet til å ha en M bil før hus og unger tar over lommeboka. Så snuser litt på F13 M6 😮 evt. en annen nyere M-bil..M4, M3, M5, M2....

Har ikke begynt å lese meg opp på S63 motoren enda, men om noen har erfaringer med motor eller andre ting på F06/F13 så er jeg interessert i høre de. :) 

Uansett blir det ikke handel av denne siden før jul, blir nok utpå nyåret. Frem til da så kommer jeg til å bruke Datsun, så vil jeg finne en fin 4x4 med webasto som tar meg gjennom vinteren.

F06 M6!!!!!!!! Naboen har en slik, helt fantastisk å se på og går noe jævlig. Han hadde den i sommer i 325 km/t og det gjorde den uten å svette :D

@Slavearbeider'n må si meg enig om utseende der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være enig at E63 har en mindre pen front, mens hekken og generelt linjene på siden synes jeg er pene. Har sett noen ettermarkedslykter som ikke jaller men heller løfter fronten litt. Men fortsatt trekker den ned som gjør at jeg ikke har så lyst på den.

Men 6serie i seg selv frister, da "alle" har 3er og 5er. E24 har jeg drømt om, men skjønt at de fleste har rustangrep, mye EL feil og vanskelig å få tak i noen av delene. E63 har jeg enkelt råd til og kunne vært gøy med en 650i. S85 er jeg ikke fan av så M6 her er uaktuelt.

Drømmen er F06/F13 M6 alternativt 650I/IX... 😍700-740hk på steg 2...HALLO! 🤩

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns E63 kan bli tøff med de rette modsa, men absolutt ikke av det peneste som har rullet ut fra BMW sine fabrikker.

Er ikke det mest E12 basert E24 som slet med rust og slikt? Mener E28 basert var bedre?

Du bør i hvertfall gjøre en god del research rundt N62, N62TU og N63 før du kjøper noe med de motorene. Eventuelt N63TU også.

Ikke spesielt godt rykte på seg. N63 er det visst lange ventelister på byttemotor osv i USA f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det enkelt ,å skaff deg en strøken M635 fra utlandet .

Da har du skaffet deg en grisepen bil som danker ut det meste av utseende og sikret penger i bank.

Disse stiger og stiger ,samtidig så får du realisert en drøm 😀😀

Kjøp nyere enn 82 ,så er alt meget bedre .Edit M utgaven kom vel senere og tror det er lettere å finne gode utgaver av de..

Uansett blir gøy å se hva det blir .😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Daniel. @sveigis

Takk for innspill! Kanskje jeg skal vurdere E24 alikevel, for det frister! Men fortsatt frister nyere M bil. Skal lese meg opp litt på N/S63 så jeg ikke skaffer meg et enda større økonomisk sluk en det det kanskje allerede er 🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Driver fortsatt å tenker fælt på hva jeg vil ha neste år/gang. Ny M troner øverst, men det ser fort ut til å bli dyre måneder. Så heller egentlig mer mot eldre bmw med som nevnt luft understell og skikkelig motor. :) 

Hvordan er det få tak i S62 brukt og er det en lett- eller tungvin motor å "jobbe" med i andre karosseri? Har en E39 M5 en liten stund nå, og den virker meget kvass og går godt. Så frister å bruke samme maskin i noe eldre opphav. :) 

M60/M62 vurderes da jeg ser flere har disse men hører de kan virke litt late? 286 er jo ikke mye å skryte av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Designer skrev:

Har vurdert E31 også men ikke helt komfortabel med utseende på de. Noe jeg ikke får satt fingern på :P 

@bmwgreg90 Hadde jeg hatt råd så hadde den vært her alt. Selv med hjelp fra den glade bankmann så blir det nok for mye :P 

Vel e31 er jo ikke det verste når dem ser sånn ut Designer :

1E7A886C-8E61-488A-82BB-29DE1E73A40E.jpeg.c74bb9c88d9cb9c4f3592e407cd9396f.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...