magneten Skrevet Juli 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2018 Treffet var alletiders, høy standard og godt humør! @Tollefsen er ikke mye tam forresten Skamgøy å kjøre med deg! Nå har jeg fått alle snablene til CSL-innsuget! Her skal det suges gitt! StigJ, Gorg, AlexHD og 7 andre reagerte på dette 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 1 time siden, eeikenes skrev: Ser jeg ikke tør å dra innom på noe som dette uten å ha vaska bil! Dukker opp med en skitten e91, med så bra standar ellers!🤐 Hehe godt oppmøte å bra stemning, ingenting å si på det! Du stakk før jeg fikk anledning til å få tatt en drøs med deg 37 minutter siden, Saltkjelen skrev: Så ut som et flott mini-treff. Ekstra stas å se at gamlebilen har det minst like godt i nytt eierskap! Nå har Eirik vært med på en del treff lokalt i det siste. Og kan si at den bilen har vært spotless hver gang jeg har sett den magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2018 Her er framfelgene etter ca. 5 timer kjøring. Med originale bremseklosser. Det ser jo ut som @StigJ har lakkert dem! Skal bli godt med Yellowstuff R-bremseklosser på alle fire hjul. De skal støve en god del mindre StigJ, Walkabout, Designer og 2 andre reagerte på dette 1 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 8 timer siden, magneten skrev: Jeg hadde fått noen pakker da jeg kom hjem. TÜV-godkjente stålarmerte bremseslanger! Dette blir snadder! Også Premium også da, gitt Dette så jo spennende ut. Var det dyrt? Så ut som en fett mini treff! Tydelig et høyt nivå på bilene i vest magneten og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2018 1 minutt siden, ahj skrev: Dette så jo spennende ut. Var det dyrt? En femhundrelapp per par Ganske grei pris, og du kan velge lengde og farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 1 hour ago, StigJ said: Du stakk før jeg fikk anledning til å få tatt en drøs med deg Var desverre ikke i form, så måtte stikke før jeg smitta for mange! 🙄 Men plutselig igjen! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 1 minutt siden, magneten skrev: En femhundrelapp per par Ganske grei pris, og du kan velge lengde og farge ooohh! Hvordan farge valgte du? Ser for meg lime green eller yellow hadde vært tingen xD magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2018 22 minutter siden, ahj skrev: ooohh! Hvordan farge valgte du? Ser for meg lime green eller yellow hadde vært tingen xD Haha, må nok skuffe deg der du! Blir sort på alle fire Marius2002, ahj og Runey reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2018 Stjeler et par bilder @E.H.D tok av bilen min. Kjempetøffe! Tror faktisk det er mobilbilder! Skikkelig flink du @E.H.D Designer, AlexHD, danskiii og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 6 minutter siden, magneten skrev: Stjeler et par bilder @E.H.D tok av bilen min. Kjempetøffe! Tror faktisk det er mobilbilder! Skikkelig flink du @E.H.D Mobilbilder liksom, luring du. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 19, 2018 Share Skrevet Juli 19, 2018 (endret) Dette skulle jeg gjerne vært med på!!! Mon tro jeg kan delta neste år, er jo fin kjøretur over til dere! Fikk alle mottagere sine varer? @magneten @StigJ Endret Juli 19, 2018 av fxslin magneten og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2018 32 minutter siden, fxslin skrev: Dette skulle jeg gjerne vært med på!!! Mon tro jeg kan delta neste år, er jo fin kjøretur over til dere! Fikk alle mottagere sine varer? @magneten @StigJ Det må vi få til Yes! Petter, Sveinung og @StigJ så ut til å være fornøyde med leveransen fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 19, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2018 (endret) Dæven, jeg skulle visst kjørt i3s’en på treffet igår. Da kunne jeg ha stukket av med prisen for høyeste bil fra @andreaskarm sin X1 (i bakgrunnen) @andreaskarm har kaffekopp-samlingen i orden! Her har du noen designtips @fxslin Endret Juli 19, 2018 av magneten andreaskarm, StigJ, fxslin og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer B Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 On 18.7.2018 at 12.42, fxslin skrev: En tur til ACR med lek der oppe sier jeg ikke nei takk til!!! I'm in!! En egen bimmers tur hvor medlemmer kan henge seg på de ulike strekningene hadde vært veldig kult! Alltid hatt lyst til å ta Tyrigrava - Nordkapp av en eller annen grunn Litt usikker på jeg rekker i år, da 2 turer allerede er planlagt i august + masse banekjøring framover. Neste år blir det landstreff med BMW CCN på ACR. Tror det blir i pinsehelgen, hvis jeg ikke husker helt feil! En gyllen mulighet til å dra oppover StigJ og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 20, 2018 Share Skrevet Juli 20, 2018 Ojoj! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå