stoltbmwelsker Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 Syns det ble bra jeg magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2018 (endret) Takk skal du ha @stoltbmwelsker Litt bilder-tatt-fra-litt-avstand-sammenligning. Ja, ganske litt, men litt forskjell da Bittelitt forskjell her også. Ser jo nesten greit ut! Men det må bli pørfekt Endret Juli 31, 2018 av magneten mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 Et herlig stykke arbeid på denne M3en Jeg har helt ærlig ikke lagt merke til den shitty passformen på frontfangeren før dere påpekte den nå. Og siden det ser ut til at du har en nogen lunde plan på å fikse den er det nå bare en bagatell magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 La merke til at spylervæsken på tanken din ikke matcher den guletråden som går igjen på bilen. Mener bestemt at dette bør bli en av de neste oppgraderingene: https://www.amazon.com/Prestone-AS250-Icer-Windshield-Washer/dp/B001E1RVKQ Litt usikker på om det er riktig fargekode da🤔 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 31, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2018 (endret) Takker, @Marius2002! Det skal bli bra Bra observert, @laffe! Men for øyeblikket har jeg Original BMW-spylervæske direkte fra Bavaria, thank you very much! Endret Juli 31, 2018 av magneten Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 Ja, så på blåfargen at det ikke var noe biltemaskvip du hadde på så da får det være greit😅😅 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 Dette ble møe bedre Magne! Flink du magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 31, 2018 Share Skrevet Juli 31, 2018 (endret) 6 timer siden, magneten skrev: Nå er hjelmen med til enhver tid! Og jeg er dermed klar til alle utfordringer @fxslin kaster etter meg Nå har du ihvertfall ingen unnskyldninger:-) Men er vel så mye street racing borte hos dere at dere alltid må ha hjelm i standby tenker jeg!!! Og fangeren ble bedre da, kanskje jobbe litt under lyktene bare. Fanger imot sideskjermen er ofte vanskelig og f.eks nesten alle Z3'er ser rare ut der (samt at panseret er for langt, så det stikker ut over sideskjermen). Endret Juli 31, 2018 av fxslin magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 1, 2018 Forfatter Share Skrevet August 1, 2018 Takktakk @StigJ und @fxslin! Skal angripe fangeren igjen snarest Temmelig heftig street racing på Gismarkvik Motorpark her ja! Jeg har lyst til å alltid ha hjelmen på når jeg kjører, hele bilen blir jo tøffere med en gang Ellers har delene til motoren endelig kommet! Kammer og Air Rail og diverse ledninger og sensorer! Hoho! Monteres så snart som overhodet mulig! stoltbmwelsker, Designer, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 Wohoo! Nå blir det action i motorrommet!!! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 9 timer siden, magneten skrev: Veeel, det dukket opp noe... Dekkene varer ikke så langt. Nye dekk Får ikke fri. Send meg nummeret til sjefen Skal noe annet. Kanseller det Vondt i hodet. Paracet Ingen rene truser. Kan låne hos meg Ingen rene sokker. Kan låne hos meg Lite bensin på tanken. Dra til nærmeste Shell og fyll VPower 98 Nitro+ Dårlig råd for tiden. Forbrukslån, oppfinans.no Har ikke VPower 98 Nitro+ langs hele ruten. Fyll noen dunker og ha i baksetet Tomt for Chili-Aioli i kjøleskapet. Jeg fikser hjemmelagd Vil ikke slite ut alcantara-rattet. Bestill alcantarahansker Kvalmen. Dra på apoteket og få siste mote innen kvalmedempende medisin Tror jeg har feber. Ta et par Ibux Får ikke lov av madammen. Ta henne med Litt vond skulder. Ibux og Paracet som nevnt over fikser dette Har ikke montert stålarmerte bremseslanger enda. Det er vel strengt tatt unødvendig Bilen blir tegnet i tsjekkia og er ikke ferdig. Vet ikke helt om jeg har løsningen på denne Usikker på om jeg har optimalt dekktrykk. Shell har dekktrykksmåler, og det har de på ACR også, håper jeg Fangeren sitter ikke godt nok! Gaffatape, hvis det ikke funker, mer gaffatape Runey, Designer, fxslin og 6 andre reagerte på dette 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 1, 2018 Forfatter Share Skrevet August 1, 2018 Snakkes på ACR, guttaboys! Marius2002, Designer og Gorg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 https://www.apmotorsport.co.uk/product-page/csl-front-bumper Her er en brukt OEM CSL fanger, så slipper du mer trøbbel med passform. Hørt den skal være ganske god Designer, lagunilla og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 53 minutter siden, Gorg skrev: https://www.apmotorsport.co.uk/product-page/csl-front-bumper Her er en brukt OEM CSL fanger, så slipper du mer trøbbel med passform. Hørt den skal være ganske god 30 000 kr da. Ikke noe jeg personlig hadde brukt penger på Syns nå ikke fangeren er så ille i passformen at det gjør noe. magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 1, 2018 Share Skrevet August 1, 2018 Greit nok at det kostar å væra kar, men 30 000 for ein framfangar er drøyt. Er jo værre enn deleprisane på E30 M3 😅 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå