Nyheim Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 (endret) Hei Har handla meg nok en M-Clubsport da savnet etter den forrige ble stort. Bilen er så å si helt lik den jeg hadde før som var en 325ci Clubsport. Legger ved link til den tråden for de som vil titte innom der: http://bimmers.no/forums/topic/799867-nyheims-05-e46-325ci-clubsport-estoril/ Over til denna bilen. Litt generell info:- Produsert 26.04.2003- #335 Estorilblau- M54B22 Vanos motor (170 hk)- Km.stand på 345.000 km ca. - Brukt til langkjøring, og var gått 250.000 km da den var kun 6 år gammel.- Automatgir- M-Tech II sportsunderstell og eksteriør!- Clubsport Alcantara/anthrazit sportsinteriør!- Stor utstyrsliste (Se spoiler lengre ned) Full utstyrsliste her: Spoiler Standard Equipment: S210A - Dynamic stability controlS520A - Fog lightsS548A - Kilometer-calibrated speedometerS550A - On-board computerS785A - White direction indicator lightsS832A - Battery in luggage compartmentS851A - Language version German Optional Equipment: 167 Eu4 Exhaust Emissions Norm 205 Automatic Transmission 226 Sports Suspension Settings 249 Multi-function For Steering Wheel 302 Alarm System 313 Exterior Mirror Package 320 Model Designation, Deletion 428 Warning Triangle 441 Smokers Package 464 Skibag 473 Armrest, Front 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 495 3. Headrest Rear Centre 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 524 Adaptive Headlights 534 Automatic Air Conditioning 650 Cd Player 661 Radio Bmw Business 674 Hifi Loudspeaker System Harman Kardon 710 M Leather Steering Wheel 716 M Aerodynamics Package Ii 754 M Rear Spoiler 760 Individual High-gloss Satin Chrome 768 Club Sport 770 Interior Trim Alu Silver Cube 775 Individual Roof-lining Anthracite 785 White Direction Indicator Lights 787 M Lt/aly Wheels Double Sp.135 W Mixed T. 818 Main Battery Switch 842 Cold Climate Version 850 Add Fuel Tank Filling For Export 863 Europe/dealer Directory Service 888 Danish / On-board Documentation 896 Daytime Lights Function 925 Shipping Protection Package - - - - - - Cruise Control - - - - - - Elektiske vinduer fremme og bak Litt mer om selve bilen:Bilen i seg selv er veldig hel og pen. Den ble kjøpt av en eldre familiemann i 2003 som brukte den som pendlerbil, så i løpet av 6 år var den kjørt 240-250 tusen km, så den høye km-standen på bilen merkes ikke. Han kunne fortelle meg at på 100.000 km ble automatkassen skiftet på garanti, så den har gått rundt 245.000 km nå. På grunn av den høye km-standen så er såklart blitt endel steinsprut på panser, men frontfanger og framskjermer er opplakkert nylig. Bilen er veldig bra for rust, men er noen flekker på bakskjerm og på bakluke som jeg tenker å få tatt så fort som mulig. Det jeg har gjort med bilen siden jeg fikk den er å strippe den totalt innvendig, og rense interiøret bit for bit og sette det inn igjen, har fått trekt opp M-Sport rattet i nytt skinn, nye gulvmatter i velour, ny girskifter og skinn på girskifter, lakkert opp midtkonsoll (de plastdelene med gummibelegg som ofte blir stygge etter mange år), satt inn 2din spiller, kobla US-blinks, etc. Skal ordne ei liste over hva som er gjort/blir gjort med bilen slik at man har en oversikt. Ikke så mye å nevne ellers. Står på 18" sommerfelger med gode dekk, og har helt nye 17" vinterfelger med nye piggdekk liggende til den. Det er sot på bakruter og på passasjerdøren, men ikke førerdøren av en eller annen grunn, så jeg skal få lagt ny sot der. Skal få tatt olje og filterskift på alt nå iløpet av høsten. Interessen er stor for å bygge om fra 2l automat, til 3l manuell. Logg på reparasjoner / service: Spoiler Km:stand: Hva er gjort: 340.000 - Opplakkert frontfanger og framskjerm 340.000 - Startmotor 345.000 - Total rens innvendig hvor interiør ble strippet og tatt ut av bil, nytt trekk på ratt, ny girvelger og skinn, 2-din spiller, US-blinks. Har ikke mange bilder akkurat nå, men kan legge ved et par standard mobilbilder. Merk at bilen er skitten på bildene, og deler av midtkonsoll ikke er montert når bildene ble tatt. Endret Oktober 9, 2018 av Nyheim fxslin, Ron Jeremy, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 Gratulerer! Skulle nesten tro det var den samme bilen jo Men det er jo en god ting. Blir gøy å følge med på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 En ting er hvertfall sikkert, de GS felga er det bare å kaste til skogs med en gang! Grattis med ny Clubsport. Trenger vel egentlig ikke lese denne tråden. Blir vel ganske lik som 325 tråden?🤣 Neida. Har skal det leses flittig! magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 3, 2018 Forfatter Share Skrevet August 3, 2018 13 minutter siden, Gabz skrev: Gratulerer! Skulle nesten tro det var den samme bilen jo Men det er jo en god ting. Blir gøy å følge med på denne. Det er ikke mye som skiller de i utseende, nei Takk Gabz! 2 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: En ting er hvertfall sikkert, de GS felga er det bare å kaste til skogs med en gang! Grattis med ny Clubsport. Trenger vel egentlig ikke lese denne tråden. Blir vel ganske lik som 325 tråden?🤣 Neida. Har skal det leses flittig! Ja, blir vel ikke ulik 325 tråden haha Helt enig ang. felgene, ikke noe særlig fan av de. Er allerede på utkikk etter nye, men om det blir CSL felger slik som med den forrige er jeg usikker på. Vil prøve noe annet. Uansett, takk for feedback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 (endret) Gratulerer med lik bil kommende klassikere dette her, og så i den fineste fargen da. hiv på et sett GS Raptor, bare for å terge på deg menigheten her 😛 Endret August 3, 2018 av papertiger magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 8 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer med lik bil kommende klassikere dette her, og så i den fineste fargen da. hiv på et sett GS Raptor, bare for å terge på deg menigheten her 😛 Nei, fysj å fysj. 3 delte gromhjul er det eneste rette her. systomen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 3, 2018 Forfatter Share Skrevet August 3, 2018 51 minutter siden, papertiger skrev: Gratulerer med lik bil kommende klassikere dette her, og så i den fineste fargen da. hiv på et sett GS Raptor, bare for å terge på deg menigheten her 😛 42 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Nei, fysj å fysj. 3 delte gromhjul er det eneste rette her. Takk for det, papertiger Blir nok ikke GS Raptor, syns ikke de særlig pene. Men blir heller ikke 3-delte gromhjul med det første. Alt for dyrt. Om bilen blir bygget om til M54B30 så er det mulig ja, men inntil da blir det noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 Gratulerer med en uhyre kul bil! Pass på så ikke @awt kommer å stjeler vingen din! Han er en smule glad i Clubsport-planken Kjenner jeg han rett så ender det nok med at han snubler og brekker armen på den, da. Her er det bare én ting å gjøre: M3 GTR-felger Denne bilen er/var til salgs også, vet ikke hvordan det endte, jeg? Skulle tro han ville solgt felgene separat. Nå skal jeg kose meg med den gamle tråden din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 3, 2018 Forfatter Share Skrevet August 3, 2018 4 minutter siden, magneten skrev: Gratulerer med en uhyre kul bil! Pass på så ikke @awt kommer å stjeler vingen din! Han er en smule glad i Clubsport-planken Kjenner jeg han rett så ender det nok med at han snubler og brekker armen på den, da. Her er det bare én ting å gjøre: M3 GTR-felger Denne bilen er/var til salgs også, vet ikke hvordan det endte, jeg? Skulle tro han ville solgt felgene separat.Bilde Bilde Bilde Bilde Nå skal jeg kose meg med den gamle tråden din Hehe Takk så mye, @magneten! Har @awt en tendens til å snuble på vinger og brekke armer? Må nesten få høre den historia der, haha. De GTR felgene syns jeg er veldig tøff. Alltid likt dekkstrekk, men har også alltid likt feite dekk på felger sånn som den M3'n har. Men hvor finner man sånt? Og hva priser de seg til? That's the question. Har også vurdert noen felger som heter Apex ARC-8. Det var vel @Slavearbeider'n som tipsa meg om de når jeg skulle kjøpe nye dekk til den forrige clubsporten. Ble litt forelska i de. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 Aaa nice! Blir kjekt å følge med på denne tråden også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet August 3, 2018 Forfatter Share Skrevet August 3, 2018 1 time siden, bimmerfun skrev: Aaa nice! Blir kjekt å følge med på denne tråden også. Takk takk Bare å følge med ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 (endret) Apex er helt innafor. Får litt racingstuk med de, særlig med studs og ikke hjulbolter Endret August 3, 2018 av Slavearbeider'n Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 E46 og CS, vanskelig å få det noe bedre enn dette. Hvordan er 2.2 kontra din forrige 325i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 11 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Apex er helt innafor. Får litt racingstuk med deg, særlig med studs og ikke hjulbolter Arc-8 er tøffe! Lyst på de selv:-) Bilde for inspirasjon! blir spennende å følge tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet August 3, 2018 Share Skrevet August 3, 2018 Gratulerer med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå