Bowiitz Skrevet August 29, 2018 Share Skrevet August 29, 2018 (endret) Slettet Endret September 29, 2018 av nicolayy2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet August 29, 2018 Share Skrevet August 29, 2018 Forferdelig... Shattered, Ron Jeremy, papertiger og 1 annen reagerte på dette 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet August 29, 2018 Forfatter Share Skrevet August 29, 2018 12 minutter siden, lagunilla skrev: Forferdelig... Det jeg er redd for, selvom de ikke er så veldig ulike Depo lyktene jeg har fra før 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet August 29, 2018 Share Skrevet August 29, 2018 8 minutter siden, nicolayy2 skrev: Det jeg er redd for, selvom de ikke er så veldig ulike Depo lyktene jeg har fra før 😕 Vurdert originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet August 29, 2018 Forfatter Share Skrevet August 29, 2018 2 minutter siden, lagunilla skrev: Vurdert originale? Ja, men var en del over mitt budsjett dessverre. Er så klart de som ser best ut da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 29, 2018 Share Skrevet August 29, 2018 Kjøp originale ja. De blir jo kastet etter deg på nett. Bowiitz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet August 29, 2018 Forfatter Share Skrevet August 29, 2018 1 time siden, Reef89 skrev: Kjøp originale ja. De blir jo kastet etter deg på nett. Hehe sant det Men 10.000 var litt mye syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 29, 2018 Share Skrevet August 29, 2018 6 minutter siden, nicolayy2 skrev: Hehe sant det Men 10.000 var litt mye syntes jeg Får de brukt sikkert. Sjekker koed.no eller gsbildeler? Ofte du finner kurrante brukte der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet August 29, 2018 Share Skrevet August 29, 2018 Brukte lykter får du veldig lett tak i. Spesielt på facebook Folk sender E46 på skrapen heile tida, så det burde ikkje være noko problem å få tak i originale halogen- eller xenonlykter i god stand for ein billig penge Bowiitz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet August 29, 2018 Share Skrevet August 29, 2018 Synes ikke disse var så gale jeg. Likte faktisk blinklysene. Kan bli fint hvis du har en sort bil, da vil det nok se bedre ut enn på en lys bil (mindre kontrast) Bowiitz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet August 29, 2018 Share Skrevet August 29, 2018 Hva med 500 kroner per lykt halogen: https://finndel.no/bildeler.aspx?dk=0531&bk=060501 Eller xenon: https://finndel.no/bildeler.aspx?dk=0156&bk=060501 Bowiitz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet August 29, 2018 Forfatter Share Skrevet August 29, 2018 (endret) 2 timer siden, Walkabout skrev: Synes ikke disse var så gale jeg. Likte faktisk blinklysene. Kan bli fint hvis du har en sort bil, da vil det nok se bedre ut enn på en lys bil (mindre kontrast) Nei jeg tror kanskje ikke de er så ille jeg heller. Har bestilt dem siden det ikke er så lett å se dem for seg på bilen. Har en svart coupe, men blinkelys har jeg selv, så får vi se om jeg beholder lyktene, eller sender dem tilbake Endret August 29, 2018 av nicolayy2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet August 29, 2018 Forfatter Share Skrevet August 29, 2018 2 timer siden, RF91 skrev: Brukte lykter får du veldig lett tak i. Spesielt på facebook Folk sender E46 på skrapen heile tida, så det burde ikkje være noko problem å få tak i originale halogen- eller xenonlykter i god stand for ein billig penge Sant det, bestilte disse lyktene, så får vi se om jeg blir fornøyd. Kan hende dem passer bilen bedre enn jeg klarer å se for meg i hodet hehe 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet August 29, 2018 Forfatter Share Skrevet August 29, 2018 2 timer siden, Marius2002 skrev: Får de brukt sikkert. Sjekker koed.no eller gsbildeler? Ofte du finner kurrante brukte der Ja så der, men jeg bestemte meg for å bestille disse lyktene. Om jeg ikke synes de passer sender jeg dem bare tilbake å kjøper brukt! Men takk for tips 😁 Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 30, 2018 Share Skrevet August 30, 2018 Skjønner ikke helt hva du skulle med vår mening når du likevel gikk bort å kjøpte disse jallalyktene. Hvis originale er over budsjettet ditt så ville jeg da vitterlig latt være å bytte lykter i det hele tatt. Hver sin smak 😀 Ron Jeremy og Shattered reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå