Gå til innhold

Bowiitz
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Walkabout skrev:

Synes ikke disse var så gale jeg. Likte faktisk blinklysene. Kan bli fint hvis du har en sort bil, da vil det nok se bedre ut enn på en lys bil (mindre kontrast) :) 

Nei jeg tror kanskje ikke de er så ille jeg heller. Har bestilt dem siden det ikke er så lett å se dem for seg på bilen. Har en svart coupe, men blinkelys har jeg selv, så får vi se om jeg beholder lyktene, eller sender dem tilbake:)

Endret av nicolayy2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, RF91 skrev:

Brukte lykter får du veldig lett tak i. Spesielt på facebook :) Folk sender E46 på skrapen heile tida, så det burde ikkje være noko problem å få tak i originale halogen- eller xenonlykter i god stand for ein billig penge :)

Sant det, bestilte disse lyktene, så får vi se om jeg blir fornøyd. Kan hende dem passer bilen bedre enn jeg klarer å se for meg i hodet hehe 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Marius2002 skrev:

Får de brukt sikkert. Sjekker koed.no eller gsbildeler? Ofte du finner kurrante brukte der :)

 

Ja så der, men jeg bestemte meg for å bestille disse lyktene. Om jeg ikke synes de passer sender jeg dem bare tilbake å kjøper brukt! Men takk for tips 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...