Gå til innhold

F11 salgsprosjekt [solgt]


 Share

Anbefalte innlegg

Mulig det er litt overkill på en bil som bare skal selges, men du har ikke vurdert å ettermontere DEC? Tenker på de knappene som gjør at man kan veksle mellom normal/comfort og sport.  Så vidt jeg veit er ettermonteringen ganske grei. For en tusenlapp får du selve bryteren og diverse andre ting som trengs. Deretter er det å koble denne opp mot ICM modulen om jeg ikke husker feil  (ligger under midtkonsollen).

+ Koding så burde det være operativt! 

Husker iallefall da jeg selv var ute etter F10 at bil uten disse knappene var uaktuelt :P

 

"Custom ledningsnett"  (disse har kabelsko som går på DEC siden)

Knapperaden 

Kabelsko for ICM siden (trenger 2 slike) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ///M-ini95 skrev:

Mulig det er litt overkill på en bil som bare skal selges, men du har ikke vurdert å ettermontere DEC?

Godt innspill, men tviler at jeg får noe igjen for de pengene og arbeidet på salgsprisen - er ikke så kyndig at jeg hadde fikset det lett selv heller, så da blir det litt knotete :) 

2 timer siden, Tony Soprano skrev:

Hvor handlet du N merkene 😊

www.nmerker.no - mye bedre kvalitet enn de forrige jeg kjøpte på norgesmerket.no :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Walkabout skrev:

Godt innspill, men tviler at jeg får noe igjen for de pengene og arbeidet på salgsprisen - er ikke så kyndig at jeg hadde fikset det lett selv heller, så da blir det litt knotete :) 

www.nmerker.no - mye bedre kvalitet enn de forrige jeg kjøpte på norgesmerket.no :) 

Får du noe problemer med de merkene mot politi, biltilsynet eller på EU kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, arildopc skrev:

Får du noe problemer med de merkene mot politi, biltilsynet eller på EU kontroll?

De er ikke lovlige per definisjon, men har ikke opplevd noen som har reagert på det så langt. Er vel ikke verre enn å dra de av om det skulle bli noe problem :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg lakkert finnene i nedre del av grillen sort med gummilakk fra Biltema, funket greit det. Kommer til å bli bra når skiltet og M5 LCI-grillen kommer på, da får den mer fokus. Synes fronten ligner litt mer på F01 uten finnene, og det er jo ikke negativt.

Fikk også tatt en lakkrens med Swissvax cleaner fluid. Ser på vinduslistene og tåkelysene at det er god forskjell før og etter. Veldig bra produkt som gir fin glans :) 

Prøvde å montere LCI skjermramme, men denne har JCI-skjerm og dermed passet den ikke. LCI skjermramme passer kun TPO-skjermene, ettersom det kun er TPO som leverte skjermer til LCI. Forstår det som at det er ganske vilkårlig hvem som har hvilken skjerm fra de ulike underleverandørene. Får se om jeg gjør et forsøk på å modifisere den til å passe likevel, det må kuttes i plast og limes litt i så fall :) 

Skal legge på voks i dag, hente ut nye skilter på fredag også blir det service på tirsdag. Sammen med en skinnrens og interiørvask så begynner det da å komme seg. Mangler bare nye grillen og NBT-knappen da, så er det klart for bildetagning :)  

9E2783E9-E828-4FA7-9D63-70E35AD1D14A.jpeg

E196AECC-D900-4E9B-888F-F133A8EA8E13.jpeg

1199FCDA-B5F4-414A-8AE8-A9890CC18F61.jpeg

0D68911F-AA7B-470F-A281-5A8B6B4DDDBE.jpeg

440580DB-A3BE-4AA5-B41B-AFC869887C99.jpeg

69204818-3BDB-4EB6-BB96-C55BA81F2965.jpeg

595B6843-80EA-49FC-8122-43C92A920734.jpeg

BE95BF3B-BDD5-4745-B25A-891EFEB386E9.jpeg

8EA6B5D1-65BE-42E1-BE53-284104424E25.jpeg

34349A24-D878-4665-9FD3-1E88AECEA4A9.jpeg

BAF7622C-DEB0-4CE1-8C7F-112C6B9601A2.jpeg

5E52176B-905D-41D7-859F-6FC7D3E7A319.jpeg

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Walkabout skrev:

De er ikke lovlige per definisjon, men har ikke opplevd noen som har reagert på det så langt. Er vel ikke verre enn å dra de av om det skulle bli noe problem :) 

Var snakk om noen som måtte vise bilen på Biltilsynet etter å ha blitt stoppet med svarte N-merker, men de må ha hatt skikkelig uflaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt stoppet 3 ganger av politi og en gang av SVV kun for svarte N-merker i løpet av ett år når jeg hadde E39en min, så finnes alltids noen som skal være vanskelige. Får som regel bare pålegg om å fjerne de på stedet, men om du VIRKELIG treffer en real drittsekk så går det jo i teorien under kategorien dokumentforfalskning. Men igjen, i de fleste tilfeller hvor du faktisk blir stoppet er det bare å fjerne på stedet så går det som regel fint. På en annen side så gikk den dog også gjennom EU-kontroll hos NAF med svarte merker og de fleste jeg kjenner som har sånne merker har sluppet noe som helst påtale rundt dem, så er nok ikke veldig stor risiko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, laffe skrev:

Spent på hva du får igjen for den etter litt kjærlighet og  med en god annonse på finn. 

Fikk du forresten med flagget/badehåndkle baki på kjøpet eller? 😅

Screenshot_20181004-200510.jpg

Haha ja alt på bildet der fulgte med!😂 Men må innrømme at alt, inkludert en haug med skrot i bilen, gikk i søppeldunken🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...