///M-ini95 Skrevet Oktober 3, 2018 Share Skrevet Oktober 3, 2018 Mulig det er litt overkill på en bil som bare skal selges, men du har ikke vurdert å ettermontere DEC? Tenker på de knappene som gjør at man kan veksle mellom normal/comfort og sport. Så vidt jeg veit er ettermonteringen ganske grei. For en tusenlapp får du selve bryteren og diverse andre ting som trengs. Deretter er det å koble denne opp mot ICM modulen om jeg ikke husker feil (ligger under midtkonsollen). + Koding så burde det være operativt! Husker iallefall da jeg selv var ute etter F10 at bil uten disse knappene var uaktuelt "Custom ledningsnett" (disse har kabelsko som går på DEC siden) Knapperaden Kabelsko for ICM siden (trenger 2 slike) Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 3, 2018 Share Skrevet Oktober 3, 2018 Hvor handlet du N merkene 😊 ❓ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoltbmwelsker Skrevet Oktober 3, 2018 Share Skrevet Oktober 3, 2018 2 timer siden, Tony Soprano skrev: Hvor handlet du N merkene 😊 ❓ nmerker.no sikkert Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2018 2 timer siden, ///M-ini95 skrev: Mulig det er litt overkill på en bil som bare skal selges, men du har ikke vurdert å ettermontere DEC? Godt innspill, men tviler at jeg får noe igjen for de pengene og arbeidet på salgsprisen - er ikke så kyndig at jeg hadde fikset det lett selv heller, så da blir det litt knotete 2 timer siden, Tony Soprano skrev: Hvor handlet du N merkene 😊 ❓ www.nmerker.no - mye bedre kvalitet enn de forrige jeg kjøpte på norgesmerket.no Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 10 timer siden, Walkabout skrev: www.nmerker.no - mye bedre kvalitet enn de forrige jeg kjøpte på norgesmerket Takker 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 14 timer siden, Walkabout skrev: Godt innspill, men tviler at jeg får noe igjen for de pengene og arbeidet på salgsprisen - er ikke så kyndig at jeg hadde fikset det lett selv heller, så da blir det litt knotete www.nmerker.no - mye bedre kvalitet enn de forrige jeg kjøpte på norgesmerket.no Får du noe problemer med de merkene mot politi, biltilsynet eller på EU kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2018 9 minutter siden, arildopc skrev: Får du noe problemer med de merkene mot politi, biltilsynet eller på EU kontroll? De er ikke lovlige per definisjon, men har ikke opplevd noen som har reagert på det så langt. Er vel ikke verre enn å dra de av om det skulle bli noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 Det har du helt rett i😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2018 (endret) I går fikk jeg lakkert finnene i nedre del av grillen sort med gummilakk fra Biltema, funket greit det. Kommer til å bli bra når skiltet og M5 LCI-grillen kommer på, da får den mer fokus. Synes fronten ligner litt mer på F01 uten finnene, og det er jo ikke negativt. Fikk også tatt en lakkrens med Swissvax cleaner fluid. Ser på vinduslistene og tåkelysene at det er god forskjell før og etter. Veldig bra produkt som gir fin glans Prøvde å montere LCI skjermramme, men denne har JCI-skjerm og dermed passet den ikke. LCI skjermramme passer kun TPO-skjermene, ettersom det kun er TPO som leverte skjermer til LCI. Forstår det som at det er ganske vilkårlig hvem som har hvilken skjerm fra de ulike underleverandørene. Får se om jeg gjør et forsøk på å modifisere den til å passe likevel, det må kuttes i plast og limes litt i så fall Skal legge på voks i dag, hente ut nye skilter på fredag også blir det service på tirsdag. Sammen med en skinnrens og interiørvask så begynner det da å komme seg. Mangler bare nye grillen og NBT-knappen da, så er det klart for bildetagning Endret Oktober 4, 2018 av Walkabout fupsaker, BimmerFan!, ogee1 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 Det er morsomt å se at det skal så lite til for å løfte inntrykket av en bil så betraktelig. Gleder meg til å se det blir tatt noen skikkelige bilder av bilen og hvordan biler egentlig burde presenteres i salgsøyemed. ogee1 og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 8 timer siden, Walkabout skrev: De er ikke lovlige per definisjon, men har ikke opplevd noen som har reagert på det så langt. Er vel ikke verre enn å dra de av om det skulle bli noe problem Var snakk om noen som måtte vise bilen på Biltilsynet etter å ha blitt stoppet med svarte N-merker, men de må ha hatt skikkelig uflaks. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 Jeg har blitt stoppet 3 ganger av politi og en gang av SVV kun for svarte N-merker i løpet av ett år når jeg hadde E39en min, så finnes alltids noen som skal være vanskelige. Får som regel bare pålegg om å fjerne de på stedet, men om du VIRKELIG treffer en real drittsekk så går det jo i teorien under kategorien dokumentforfalskning. Men igjen, i de fleste tilfeller hvor du faktisk blir stoppet er det bare å fjerne på stedet så går det som regel fint. På en annen side så gikk den dog også gjennom EU-kontroll hos NAF med svarte merker og de fleste jeg kjenner som har sånne merker har sluppet noe som helst påtale rundt dem, så er nok ikke veldig stor risiko. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2018 Kom seg med nye skilt, svarte N-merker og voks ogee1, ///M-ini95, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laffe Skrevet Oktober 4, 2018 Share Skrevet Oktober 4, 2018 Spent på hva du får igjen for den etter litt kjærlighet og med en god annonse på finn. Fikk du forresten med flagget/badehåndkle baki på kjøpet eller? 😅 Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2018 2 timer siden, laffe skrev: Spent på hva du får igjen for den etter litt kjærlighet og med en god annonse på finn. Fikk du forresten med flagget/badehåndkle baki på kjøpet eller? 😅 Haha ja alt på bildet der fulgte med!😂 Men må innrømme at alt, inkludert en haug med skrot i bilen, gikk i søppeldunken🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå