tambur4 Skrevet Mars 31, 2022 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2022 Da er bilen endelig ute, og rattet montert. Har også fått på "korrekte" skiltplater. KireS, KKME30, Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 31, 2022 Share Skrevet Mars 31, 2022 Det rattet der er pent ja . Utrolig hva et nytt ratt gjør med utseendet innvendig . Nei flott var det 😎 tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 31, 2022 Share Skrevet Mars 31, 2022 Det der ble meget bra! 👍 tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juni 6, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2022 Pinsen ble tilbragt i Telemark, nærmere bestemt på fantastiske Straand hotell i Vrådal, sammen med en gjeng hyggelige folk fra BMWCCN. Deilige kjøreturer i traktene Dalen, Rauland, Fyresdal, Nisser og Treungen. For en fantastisk natur, og så morsomme veier😁 Været var ikke så ille heller... Ron Jeremy, awt, Tony Soprano og 12 andre reagerte på dette 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 6, 2022 Share Skrevet Juni 6, 2022 Fine biler i fine omgivelser 👍 tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juni 6, 2022 Share Skrevet Juni 6, 2022 Fantastiske biler i et flott miljø. Og i det været da, innertier! tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 8, 2022 Share Skrevet Juni 8, 2022 Ser ut som en veldig fin tur, nydelig vær og flott biler. Den 4 serien der var utrolig lekker Kan jeg spørre hvor man får kjøpt sånne skiltholdere som du har? De likte jeg tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing 92 Skrevet Juni 8, 2022 Share Skrevet Juni 8, 2022 Kult kjørte forbi Dalen hotell Ifjordsommer tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juni 8, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2022 3 timer siden, Fredrik 90 skrev: Den 4 serien der var utrolig lekker Den var aldeles nydelig. Tanzanit blå M440 M-performance. 3 timer siden, Fredrik 90 skrev: Kan jeg spørre hvor man får kjøpt sånne skiltholdere som du har? De likte jeg De er kjøpt rett fra fabrikken. Har god erfaring med dem, de er som regel raske til å sende. Mye annet morsomt å kjøpe der også 🙂 https://shop.alpina-automobiles.com/en/accessories/others/144/license-plate-holder-automobile-meisterwerke?c=45 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 8, 2022 Share Skrevet Juni 8, 2022 (endret) 1 time siden, tambur4 skrev: Den var aldeles nydelig. Tanzanit blå M440 M-performance. De er kjøpt rett fra fabrikken. Har god erfaring med dem, de er som regel raske til å sende. Mye annet morsomt å kjøpe der også 🙂 https://shop.alpina-automobiles.com/en/accessories/others/144/license-plate-holder-automobile-meisterwerke?c=45 Ja det var en vakker bil, rett og slett 😀 Takk for link, da blir det ett sett med sånn 👍 Der var det mye spennende stasj, blir nok litt ekstra med på den bestillingen ja 😅 Endret Juni 8, 2022 av Fredrik 90 tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juni 10, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2022 Nå har jeg prøvd å oppsummere hva som har skjedd med bilen i mitt eie (drøye 4 år). Jeg må innrømme at det ble gjort med tanke på en mulig Finn-annonse, men jeg ser det nok litt an. Lakkert fra sidelist og ned, sider + front (2018) Nye dekk (2018) Nye stoffmatter front (2018) Ny bagasjeromsmatte (2018) Ny original Alpina vinddeflektor (2019) Trukket om sidevange på sete hos Fairmont (2019) Nye Xenon lykter (2019) Nye støtdempere (2020) Flushet gearkasse (2021) Nye tåkelys foran (2021) Nye baklys bak (indre) (2021) Nye originale Alpina skiltplater (2021) Ny original Alpina-spoiler bak (2021) Ekthetsbevis fra Alpina (2021) Nytt batteri (2022) Byttet bremseveske (2022) Oppgradert forsterker med Bluetooth-modul (2022) Integrert DAB (2022) Nytrukket ratt, på Alpina-fabrikken i Buchloe (2022) Nå venter jeg på nye motorer og speilglass til sidespeilene. Bilen er nå vasket, polert og vokset og klar til Alpina-treff på Dikemark i morgen! sveigis, Tony Soprano, Orjan og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Juni 10, 2022 Share Skrevet Juni 10, 2022 Rålekker 🙌 tambur4, Ron Jeremy og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 10, 2022 Share Skrevet Juni 10, 2022 Så ut til å være en flott tur du har vært på 😊. Telemark skuffer aldri . Og bilen den er så knakende pen ,rett og slett kjempeflott . Jaha ,,er det mulig handel her på gang?😊 Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juni 11, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2022 Trivelig med Alpina-treff på Dikemark igjen! Mange flotte biler, ikke minst @olejohnny123 sin fantastiske B3. Blinklys, Orjan, KKME30 og 3 andre reagerte på dette 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juni 15, 2022 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2022 Det viste jeg ikke! Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå