tambur4 Skrevet Desember 27, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2022 I dag fikk jeg litt kvalitetslitteratur i posten. Mange fine østfoldinger i Fahrfreude! Til og med bilder av egen bil👍 Orjan, E.C., Kolstad Jr. og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Desember 27, 2022 Share Skrevet Desember 27, 2022 Lurte faktisk på om det var en forumbil da jeg så bladet i dag og da stemmer jo det. Ser også at @Rune-K er representert med sin cab. Kalenderen hadde også noen kjentfolk fra bimmers Rune-K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Desember 28, 2022 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2022 Mye Østfold-stoff i bladet. Begge B3 (Halden og Larkollen), Rune med sin Z4, og Øivind S med sin 02 og coupe👍 Rune-K reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Mars 27, 2023 Share Skrevet Mars 27, 2023 Da er det vell snart påtide og få frem smykket fra vinterlagring og montere nyrenoverte felger @tambur4?😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Mars 27, 2023 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2023 Det nærmer seg ja @KKME30! Kommer til å være livredd for å parkere med de nyrestaurerte felgene på førsten😃 Gleder meg til Dikemark! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet Mars 27, 2023 Share Skrevet Mars 27, 2023 4 timer siden, tambur4 skrev: Det nærmer seg ja @KKME30! Kommer til å være livredd for å parkere med de nyrestaurerte felgene på førsten😃 Gleder meg til Dikemark! Ja det kan jeg tenke meg😅 Ja får håpe det blir mange som skal der!🙂 vet ikke helt selv om jeg får mulighet til og komme da fruen har termin nerme treffet og har egentlig sagt at jeg må holde meg hjemme men vi får se😅 tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 27, 2023 Share Skrevet Mars 27, 2023 4 timer siden, KKME30 skrev: Ja det kan jeg tenke meg😅 Ja får håpe det blir mange som skal der!🙂 vet ikke helt selv om jeg får mulighet til og komme da fruen har termin nerme treffet og har egentlig sagt at jeg må holde meg hjemme men vi får se😅 Jeg tar med meg trassig tre åring og høygravid kone og kommer med B10en…satser på at ikke vannet går 😂 tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet April 18, 2023 Forfatter Share Skrevet April 18, 2023 Deilig å endelig få ut bilen fra vinterlagring, og så sette på restaurerte felger. Bakdekkene var slitt, så de ble byttet. Nå ventet jeg på å få tatt en skikkelig service på den! sveigis, ehaugsnes, E.C. og 8 andre reagerte på dette 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 18, 2023 Share Skrevet April 18, 2023 Nydelig bil dette og felgene ble jo knall . Kos deg masse med den 😊 tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juni 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2023 (endret) I går ville ikke caben lukke seg. Kom halveis opp før den stoppet. Ingen ulyder, og kunne fint kjøre den ned igjen. Prøvde én gang til mens naboen skjøv litt forsiktig. Da gikk det bra. Jeg ser at nivå på hydraulikkolje er litt lav, så jeg får etterfylle og håpe det er nok nok fix. Jeg har ingen synlige lekkasjer, men det blir kanskje sånn etter 22 år? Noen som vet hva slags olje? Hva som helst? Endret Juni 4, 2023 av tambur4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Juni 4, 2023 Share Skrevet Juni 4, 2023 33 minutter siden, tambur4 skrev: I går ville ikke caben lukke seg. Kom halveis opp før den stoppet. Ingen ulyder, og kunne fint kjøre den ned igjen. Prøvde én gang til mens naboen skjøv litt forsiktig. Da gikk det bra. Jeg ser at nivå på hydraulikkolje er litt lav, så jeg får etterfylle og håpe det er nok nok fix. Jeg har ingen synlige lekkasjer, men det blir kanskje sånn etter 22 år? Noen som vet hva slags olje? Hva som helst? På e38 med hydraulisk bakluke er det shell aeroshell 41 - tipper det er det samme her, uten at jeg skal si det for sikkert tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Juni 4, 2023 Share Skrevet Juni 4, 2023 BMW delenr. 54 34 0 394 395. Det er ikke det samme som på E38. Du har nok en ørliten lekkasje, hydraulikkolje tar ikke bare og fordamper. tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juni 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2023 10 minutter siden, Rune-K skrev: BMW delenr. 54 34 0 394 395 Takk for info Rune. "må" jeg bruke original olje, eller finnes det andre generelle jeg kan bruke? Tenkte å høre på Veng i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Juni 4, 2023 Share Skrevet Juni 4, 2023 Hvis du finner ut hva det skal være så spiller det ingen rolle hva det står på flaska men den koster en 500 lapp for 250ml originalt. tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juni 5, 2023 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2023 Hei igjen! Da er caben i drift igjen! Med kyndig hjelp fra Veng fikk jeg kjøpt (forhåpentligvis) riktig hydraulikkolje. Så fungerer den bedre enn tidligere👍 Og jeg klarte det selv! Jeg, med allergi mot skiftnøkler, som ikke vet bak fram på et skrujern og elendig dybdesyn😄 hanssae, Ampera, norbakken og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå