NeonMuffler Skrevet Februar 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2019 Takk:) tok et bilde i dagslys også så ser man at det ikke er kølsvart Designer, Marius2002, sveigis og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 13, 2019 Share Skrevet Februar 13, 2019 Se der, ja! Massiv forbedring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2019 (endret) Takker gabz:) fikk noen billige Kina «svarte» blinklys i posten idag, så satt de på. Håpa de skulle bli litt mørkere, men de er hvertfall bedre enn de hvite som er så synlige så det hjalp litt, men får se om jeg lakker de senere. de ser bedre ut i virkeligheten enn jeg får det frem på bilder Endret Februar 14, 2019 av NeonMuffler Designer og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Februar 14, 2019 Share Skrevet Februar 14, 2019 Ufattelig hvordan de der lyser opp som original usotet. 😂 Ble bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 8, 2019 Forfatter Share Skrevet April 8, 2019 skjer ikke stort her, men kan ta en liten update:) bilen blir kjørt mye, og er veldig fornøyd med den. i siste ukene så har den klassiske knirkinga begynt bak, den såkalte knirkeforinga. så skal ta en bestillingsrunde fra Koed nå og bestille opp foringer + bremser rundt baut til denne + litt e34 deler. hadde den nettop en tur hos svendsen eksos der sjefen sjøl er en god kompis av meg, så de tok oljeskift + dieselfilter bytte på den og stempel i boka skal en tur dit senere også for å bytte flexrør og kupefilter. ellers har jeg idag bytta om til sommerdekka, på org Msport felger. liker at forrige eier har fått lakkert opp disse i en litt mørkere farge, som passer bilen bedre. skulle gjerne hatt noen fete 19", men koster ikke på denne bilen det enda. denne skal bare holdes vedlike (Y). har blitt utrolig glad i fargen på denne, må bare få tatt noen bedre bilder hehe BimmerFan!, fxslin, Walkabout og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 12, 2019 Forfatter Share Skrevet April 12, 2019 idag kom det litt parts, så bare å begynne å skru litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 12, 2019 Share Skrevet April 12, 2019 Nydelig fin bil dette .:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 22, 2019 Forfatter Share Skrevet April 22, 2019 På 12.4.2019 den 21.34, sveigis skrev: Nydelig fin bil dette .:) Takker Jan:) Grattis med X serie bil med fin farge til deg også😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 22, 2019 Forfatter Share Skrevet April 22, 2019 Har nesten siden jeg kjøpte bilen hatt en liten knirkelyd som virket å komme bak rattet. Men lyden kom kun etter endel kjøring der bilen får skikkelig temp. Etter litt googling ser det ut til at det skyldes en plastikk krage inni gummigjennomføringa på rattstammen. Så idag plukket jeg av deksel og smurte det med en wurth spray jeg har. Skikkelig knotejobb å få på gummien igjen 😛 så håper dette fikser problemet Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 22, 2019 Forfatter Share Skrevet April 22, 2019 Virker som smøringen funket. Tok en test tur Nettop uten noe knirking👌 Tok også et bilde for syns skyld😅 Mathiseen, Daniel., Marius2002 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 22, 2019 Share Skrevet April 22, 2019 Nydelig farge 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 22, 2019 Share Skrevet April 22, 2019 Hadde samme knirking på E90n. Etter den ble smurt ga ikke den noen lyd fra seg. Kjenner litt at jeg savner Le Mans blå når jeg ser din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet April 22, 2019 Share Skrevet April 22, 2019 Nydelig E91. Tar meg stadig i å savne disse, fabelaktig gode biler! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet April 22, 2019 Share Skrevet April 22, 2019 Fin bil! Si ifra hvis du er interessert i girkule fra F10 M5 med lys og støvel som passer rett i E9x. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 23, 2019 Forfatter Share Skrevet April 23, 2019 6 timer siden, mowz skrev: Fin bil! Si ifra hvis du er interessert i girkule fra F10 M5 med lys og støvel som passer rett i E9x. Stand? Bilde? Hadde vært en morsom oppgradering det! Hvis det er kurrant å hente strøm til den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå