Gå til innhold

Shattered's E53 SOLGT, hva nå??


Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Otis skrev:

Mulig det.

Vet iallfall om én E34 M5, en '95 som var.. eller er egentlig fremdeles, 1 av 2 Dakar Yellow (altså det ble laget to av dem i '95, med 6-trinns girkasse, brede nyrer osv).. Som bla har fått ny motor

Nå er vel ikke dette russerne generelt da, men vet iallfall om en E34, i Russland, som er modifisert :P

Endret av GreenE36Cab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er budet på 9000 kr. Så tror denne havner hos min kompis @Djwik (han er ikke aktiv her lenger), om ikke det kommer inn et heftig bud før mandag kl 18.30 ca.

Titta på en Volvo Xc70 på finn som jeg veldig vurderte å kjøpe. Men etter et raskt søk på firma fant jeg ut at der skal jeg ikke handle. Tenkte å se på en fin Skoda til uka. Så får vi se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Shattered skrev:

Nå er budet på 9000 kr. Så tror denne havner hos min kompis @Djwik (han er ikke aktiv her lenger), om ikke det kommer inn et heftig bud før mandag kl 18.30 ca.

Gratulerer med salg da, da er du vel fornøyd med summen? :D

Også er det jo et pluss at bilen antakeligvis går til et (tidligere?) Bimmers-medlem.. ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en heftig budrunde, til slutt gikk bilen for 12200 kr. Så i dag ble jeg ringt ca kl 12, var hjemme fra jobb kl litt før 1, så kom de. Brukte god tid til å få starta den, da batteriet var flatt, men vi fikk til slutt nok strøm til at den gikk til N. Så var det bare å få den på hengeren. Hadde stått i over en måned, så den var tuuung å dytte. Heldigvis var de to mann med svær bik og henger som kom :D

Nå blir det spennende å se hva som skjer her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Shattered changed the title to Shattered's E53 SOLGT, hva nå??
1 time siden, Vegard_ skrev:

Tar vel ikke lang tid før ny BMW er i gården vel? 😁

Ingen handel i fylla her, og heller ingen ny bmw i sikte :P Luta lei etter så mange år med de. Hadde egentlig tenkt å finne meg noe annet da jeg kjøpte inn x5 en gang i tida. Har egentlig vært fornøyd med den stort sett, fram til siste stunda, da.

Kan godt hende jeg kjøper en E39 M5 om jeg vinner i lotto eller liknende, men ingen planer om ny BMW i nær framtid nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...