Otis Skrevet Februar 1, 2022 Share Skrevet Februar 1, 2022 Spesielt russere liker disse e53 å bygge om. Blinklys og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Februar 1, 2022 Share Skrevet Februar 1, 2022 4 minutter siden, Otis skrev: Spesielt russere liker disse e53 å bygge om. Sette den på grensa ved Ukraina. Kanskje det blir budkrig Blinklys, Shattered, Kvasi og 1 annen reagerte på dette 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 1, 2022 Share Skrevet Februar 1, 2022 56 minutter siden, Otis skrev: Spesielt russere liker disse e53 å bygge om. Er vel mest E34 de "forbedrer"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 1, 2022 Share Skrevet Februar 1, 2022 1 time siden, GreenE36Cab skrev: Er vel mest E34 de "forbedrer"? Mulig det. Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 1, 2022 Share Skrevet Februar 1, 2022 (endret) 7 minutter siden, Otis skrev: Mulig det. Vet iallfall om én E34 M5, en '95 som var.. eller er egentlig fremdeles, 1 av 2 Dakar Yellow (altså det ble laget to av dem i '95, med 6-trinns girkasse, brede nyrer osv).. Som bla har fått ny motor Nå er vel ikke dette russerne generelt da, men vet iallfall om en E34, i Russland, som er modifisert Endret Februar 1, 2022 av GreenE36Cab Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 1, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2022 Hjalp å dumpe prisem, fått bud fra 3900 til 4500 kr siste døgnet. Spennende å se hva jeg kan klare å få eventuelt Blinklys reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 5, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2022 Nå er budet på 9000 kr. Så tror denne havner hos min kompis @Djwik (han er ikke aktiv her lenger), om ikke det kommer inn et heftig bud før mandag kl 18.30 ca. Titta på en Volvo Xc70 på finn som jeg veldig vurderte å kjøpe. Men etter et raskt søk på firma fant jeg ut at der skal jeg ikke handle. Tenkte å se på en fin Skoda til uka. Så får vi se Blinklys, Marius2002 og Maiken Benedicte reagerte på dette 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 5, 2022 Share Skrevet Februar 5, 2022 1 time siden, Shattered skrev: Nå er budet på 9000 kr. Så tror denne havner hos min kompis @Djwik (han er ikke aktiv her lenger), om ikke det kommer inn et heftig bud før mandag kl 18.30 ca. Gratulerer med salg da, da er du vel fornøyd med summen? Også er det jo et pluss at bilen antakeligvis går til et (tidligere?) Bimmers-medlem.. ikke sant? Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2022 Det ble en heftig budrunde, til slutt gikk bilen for 12200 kr. Så i dag ble jeg ringt ca kl 12, var hjemme fra jobb kl litt før 1, så kom de. Brukte god tid til å få starta den, da batteriet var flatt, men vi fikk til slutt nok strøm til at den gikk til N. Så var det bare å få den på hengeren. Hadde stått i over en måned, så den var tuuung å dytte. Heldigvis var de to mann med svær bik og henger som kom Nå blir det spennende å se hva som skjer her Marius2002 og Pekka reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 9, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2022 Tok et snikbilde også 😂 laffe, Pekka, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 16, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2022 VID_20220210_151833.3gp Funker dette tro? Fikk film av kjøper at han hadde ordna luftfjæringa Heldigvis en smertefri handel uten kødd, så nå blir det noe nytt i heimen 😁🤠 StigJ, Maiken Benedicte og Blinklys reagerte på dette 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 16, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2022 Da var ny bil i hus e4 Marius2002, Blinklys, StigJ og 3 andre reagerte på dette 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blinklys Skrevet Februar 16, 2022 Share Skrevet Februar 16, 2022 2 timer siden, Shattered skrev: Da var ny bil i hus e4 Seriøst? 😱 Shattered, Maiken Benedicte og hemperen reagerte på dette 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard_ Skrevet Februar 16, 2022 Share Skrevet Februar 16, 2022 Tar vel ikke lang tid før ny BMW er i gården vel? 😁 Maiken Benedicte og Blinklys reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 16, 2022 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2022 1 time siden, Vegard_ skrev: Tar vel ikke lang tid før ny BMW er i gården vel? 😁 Ingen handel i fylla her, og heller ingen ny bmw i sikte Luta lei etter så mange år med de. Hadde egentlig tenkt å finne meg noe annet da jeg kjøpte inn x5 en gang i tida. Har egentlig vært fornøyd med den stort sett, fram til siste stunda, da. Kan godt hende jeg kjøper en E39 M5 om jeg vinner i lotto eller liknende, men ingen planer om ny BMW i nær framtid nei. Marius2002, Vegard_, fupsaker og 2 andre reagerte på dette 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå