Gå til innhold

Bækkmann's F06 640d M-Sport


 Share

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Daniel. skrev:

 

Tusen takk! Oppgradering er det så alldeles, kom nettopp hjem fra en litt lengre kjøretur. Storkoser meg for øyeblikket :D 

Det er målet det! :D Leser aktivt, men er ikke så aktivt inne å skriver. :)  Skulle ha kjøpt meg et bedre kamera, håpløst å ta bilder i mørket. 

4 timer siden, Fahad skrev:

 

Takk takk! Det har du helt rett i! 😍 Sommerfelgene det der. 22" Rohana, så er spent på hvordan det blir å kjøre på :P Kjører på de orginale Style 373 M-Sport felgene på vintern. Gleder meg enormt til sommertøfflene skal på nå :D 

4 timer siden, Saltkjelen skrev:

 

Takk! Får prøve å oppdatere med jevne mellomrom, har jo noen tanker for bilen :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk bil, siklet lenge på disse her selv - gratulerer!

I grillen så bruker du bare tanntråd eller fiskesen og fjerner begge merkene i en fei, også setter du bare på "///M" igjen i senter :) 

Blir spennende å følge med her. Fine planer også, bare husk å legge til lakkering av refleksene bak på listen din ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Walkabout skrev:

 

Takk for det! :D Godt tips, tenkte jeg skulle spørre deg om det der :) 

Refleksene ja, det var ikke dumt. Må spekulere litt det, det kan sikkert se bedre ut. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Kjennern! :D 

 

Var ute i garasjen en tur og fikk fjerna 6 tallet i M6 logoen på grillen i kveld. Takk til @Walkabout for godt tips, tanntråd fungerte utmerket.👌

1029279033_Mlogoigrill.thumb.jpg.659e69bace5dfa63f9ce1affab97b47b.jpg

Godt fornøyd :) 

 

 

Må legge ved et bilde av M Performance pedalene også, de ser så mye tøffere ut :D 

1834526605_MPerformancePedaler.thumb.jpg.c7dea21c3b8434f204ab0ca12b7d9d1e.jpg

 

 

Siden sist jeg skrev her inne så har jeg og frøkna solgt leiligheten vår og kjøpt hus med dobbelgarasje. :D Det blir sikkert noen oppdateringer på garasjebiten her inne også, men det blir nok noe mer langsiktig. Hadde epoxyfirma på befaring i dag og fikk noen anbefalinger ang. garasjegulvet. Har et ønske om å kunne vaske bilen inne i garasjen i fremtiden. Så la en liten plan om å avrette gulvet når det tørker opp litt ute. Da med et fall mot midten, og en sluk langs midten av garasjen, og ut mot porten.

Garasje er utrolig kjekt prosjekt tror jeg, da det går an å ta ting litt etter litt som økonomien tillater det. :) 

Garasjen.thumb.jpg.e3c3382bb29f0b93153c4738c064fd4d.jpg

1378432622_Garasjen1.thumb.jpg.e9c5d02d8fd8edb5f2b373217cc8d0d8.jpg

Inne i hjørnet på bildet her er det planer om en arbeidsbenk, kanskje et enkelt Ikea kjøkken. Men først må sluken lages, gulvet avrettes, og legge epoxy til slutt. Det blir gode greier.👍

Opp stigen der så er det gode muligheter for en såkalt "mancave", men det blir enda lengre frem i tid.🙄

Og når jeg faktisk har en garasjeport å betjene, så hadde det jo vært kjekt med garasjeport åpner integrert i bilen. Kjøpte et speil av Saltkjelen for et års tid siden som egentlig var tenkt til F10'en, men jeg kom aldri så langt. Nå derimot..

506080551_SpeilmedHomelink.thumb.jpg.1563c5acb196eae5c84c50a61cf6f4aa.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Bækkmann skrev:

Arti, Holder til oppe i holåsen på Skogn selv. Hils om du ser meg. 😁

Det skal jeg gjøre! Skiller deg litt mer ut du enn jeg med i3 og e91 ;)

Begynner å være noen 6'ere i området nå da. Har en sølvgrå Gran coupe i nabolaget. Også er det en svart i området, men husker ikke om det var coupe eller eller gran coupe. Har ikke sett på den en stund, så er ikke sikkert den er her lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2019 den 8.48, mslello skrev:

Det skal jeg gjøre! Skiller deg litt mer ut du enn jeg med i3 og e91 ;)

Begynner å være noen 6'ere i området nå da. Har en sølvgrå Gran coupe i nabolaget. Også er det en svart i området, men husker ikke om det var coupe eller eller gran coupe. Har ikke sett på den en stund, så er ikke sikkert den er her lenger. 

Det er vanskeligere å kjenne igjen folk i i3 ja😅 

Har bortimot aldri sett en 6 Serie i strøket jeg. Hender seg jeg ser en langs veien. En jeg kjenner på BMW Verdal mente det var en kar med en 650i på Verdal et sted, så de finnes nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...