williamwiers Skrevet Mai 14, 2020 Share Skrevet Mai 14, 2020 Ble bra dette! Vurdert å fjerne viskeren bak og skiltholdere? Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 14, 2020 Share Skrevet Mai 14, 2020 Det der ble veldig pent Daniel 😀 Du har en pen e91 og med nydelig motor .👍 Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2020 @Saltkjelen@Reef89 Mange takk @williamwiers jo takk Har vurdert å fjerne viskeren ja. Bruker den så sjeldent. Skiltholderene blir fjernet når jeg kommer så langt 😅 Litt mye annet som må gjøres også. @sveigis takk for det williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 14, 2020 Share Skrevet Mai 14, 2020 Bare å gi en lyd om du sku trenge å låne bukk og verktøy en dag eller 2 litt å kjøre for deg, men hender det står ledig på bukken. Varmt og tørt Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mai 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2020 19 minutter siden, williamwiers skrev: Bare å gi en lyd om du sku trenge å låne bukk og verktøy en dag eller 2 litt å kjøre for deg, men hender det står ledig på bukken. Varmt og tørt Skal huske på det 👍 Kjørte vel lengre når eg skulle montere coiloversene, så tror nok en tur til Os er kortere 🤔 williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2020 (endret) Fikk kjøpt et sett med brukte H&R 10mm spacere + bolter for noen dager siden. Ble montert i dag, og jeg syns det ble penere nå Sideskjermene og sideskjørt er nok mer utsatt for steinsprut nå, men det får jeg vel bare leve med Ble en vask av bilen også siden parkeringsplassen dessverre er omringet av skog, så bilene her er helt grønn av pollen. Den ser nok like jævlig ut igjen i morgen.... 😬 Har også bestilt blendeplugg til bakruteviskeren, så den forsvinner vel i løpet av året 😂 Vurderer å kjøpe splitters og få de lakkert i bilens farge siden jeg ikke er noe interessert i carbon 🤔 Endret Juni 3, 2020 av Daniel. Runey, Designer, Thundercoil og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 3, 2020 Share Skrevet Juni 3, 2020 Gjorde susen det der! Kvisleis splittare tenkje du på? Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2020 (endret) 16 minutter siden, Thundercoil skrev: Gjorde susen det der! Kvisleis splittare tenkje du på? Tænkju. Slike tenkte eg på. Jeg tenker lakkert i bilens farge, men en kompis mener karbon vil se bedre ut 🤔 Ser og litt på noen enkle lepper som f.eks denne. Men vet ikke hvor man får tak i den, og med alle de fuckings fartsputene her så varer den vel ikke lenge om jeg senker bilen mer 😂 Endret Juni 3, 2020 av Daniel. Mathiseen og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 3, 2020 Share Skrevet Juni 3, 2020 Likte splitterne best. I bilens farge glir de nok pent inn i formene på fangeren, så jeg er enig med deg. Daniel. og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2020 35 minutter siden, Thundercoil skrev: Likte splitterne best. I bilens farge glir de nok pent inn i formene på fangeren, så jeg er enig med deg. Ja, er det jeg tenker også. Det dumme er at de som ikke er carbon er "vanskeligere" å få tak i. Vet ikke hvor bra de i carbon er å lakkere? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Juni 4, 2020 Share Skrevet Juni 4, 2020 Enig i at carbonsplitterne ser best ut. Men tror de vil se enda bedre ut sammen med sorte nyrer, mtp helheten Synes også denne leppen ser veldig bra ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2020 3 timer siden, Solberg93 skrev: Enig i at carbonsplitterne ser best ut. Men tror de vil se enda bedre ut sammen med sorte nyrer, mtp helheten Synes også denne leppen ser veldig bra ut: Haha delte meninger om dette ja. Vel, mulig. Men jeg har mest lyst å beholde de nyrene jeg har. Ja, AK style leppe vurderes også. Noen dårlige bilder som viser carbon vs lakkert: Runey og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 4, 2020 Share Skrevet Juni 4, 2020 Jeg synes splitter er fint på e91, men jeg synes neste alle har. Så jeg hadde nok gått for leppe. Denne var jo ganske kledelig Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2020 55 minutter siden, ahj skrev: Jeg synes splitter er fint på e91, men jeg synes neste alle har. Så jeg hadde nok gått for leppe. Denne var jo ganske kledelig Splitters og AK Style leppe er vel de to som går igjen mest her i Norge ja 😅 Likte den selv. Ganske enkel, men tøff. ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 4, 2020 Share Skrevet Juni 4, 2020 Jeg stemmer for lakkert i bilens farge, samt jeg stemmer for splittere med leppe montert under Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå