Gå til innhold

Fredrik 90 sin G30 540d xDrive M-Sport. Solgt!


Anbefalte innlegg

På 23.2.2024 den 17.50, viggo E34 skrev:

2021 mod Lci 540d med greit utstyrsnivå 😉

Har vært i dialog på den. Men jeg har konkludert med at prisen er for høy i forhold til kilometerstand. Man får inn en bil fra Sverige eller Tyskland for noen lapper mindre men da med km stand på 30-40 000 km. Videre er den 150 000,- for dyr i forhold til en X5 45e med tilsvarende km stand…det er en forskjell jeg ikke kan overse. Så jeg har konkludert med at dette er for mye for en bil som tross alt er en utgående modell…det bør være rom å skulle gjøre en god deal på G31 nå. Så kan man si at sånn er markeder i Norge for dieselbiler, vel sånn er det ikke i utlandet nå. G31 LCI har dumpa godt i pris i Tyskland, bare synd at Eurokurs og stadig økende avgift ødelegger dette. 

Men en avgjørelse er blitt tatt på en annen bil….mer eller mindre iallfall. Jeg endte opp med å bruke ett godt stykke under budsjettet, og det er vel kanskje det mest fornuftige og økonomisk fornuftige bilkjøpet jeg har gjort hittil. Men også for min del det minst spennende, men den er sekssylindret iallfall. Jeg kommer tilbake med mer i en egen tråd når bilen kommer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i dine betraktninger vedr G31 LCI, de er alt for dyre. G05 45e er så mye bil for pengene om dagen at det er vanskelig å komme seg unna den om en først skal ha nyere BMW, men det er et stort spenn i pris på disse alt etter utstyr og km. Mye leasing-spec ute å går. Blir spennende å se hva du endte opp med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, Tony Soprano said:

Tipper en F15 30d 😊

Tror kanskje F15 30/40d er noe av det som har holdt seg best i pris av noen moderne BMWer. Mulig de har fått seg en knekk nå. Men disse er nok alt for gamle for Fredrik. Tipper G05 45e :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
2 timer siden, papertiger skrev:

Blitt fryktelig stille fra denne kanten nå, skal bilen lages? :D 

Neida, jeg har alt fått den og rukket å bruke den litt. Men tiden til å lage tråd strekker bare ikke til, må jo få tatt noen skikkelige bilder av bilen til å bruke i første post og ikke de bildene jeg til nå har tatt av skitten bil. Så er det jo det med små barn, jobb og ett vær som absolutt ikke likner det vi er vant med på denne årstiden som har stukket litt kjepper i hjulene for meg. Men jeg satser på å få i stand en tråd i løpet av noen dager.

Men bare så det er sagt, dette er ikke noe spennende eller overraskede. Det ble ett fornufts kjøp denne gangen :)   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Saltkjelen skrev:

Skitten bil eller ei - vi er spente. :) 

Fikk tatt bilder i dag så jeg satser på at det kommer tråd i morgen eller overimorgen. Men igjen, dette er ikke noe å være spent over 😅 Fikk litt "kjeft" for å bygge opp forventningene når jeg "lanserte" G30en her så jeg vil ikke gjøre det denne gangen 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...