Tony Soprano Skrevet Juli 16, 2019 Share Skrevet Juli 16, 2019 Virkelig lekker i sølv som får frem linjer på bilen 😊 Det gjør da heller ikke noe att dette er en designperle fra BMW. Enhver med respekt for seg selv & BMW kjører selvsagt med stoffmatter hele året 😄 uglefossen og andreaskarm reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2019 1 time siden, Marius2002 skrev: Dette så unektelig bra ut Spørs om jeg må vurdere å hive inn igjen stoffmattene mine nå på sommeren, de er faktisk så og si helt nye. Ellers flott bil ! Hehe, ja er finest med stoffmatter. Syns de holder seg mye bedre også. Takker for det Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2019 1 minutt siden, Tony Soprano skrev: Virkelig lekker i sølv som får frem linjer på bilen 😊 Det gjør da heller ikke noe att dette er en designperle fra BMW. Enhver med respekt for seg selv & BMW kjører selvsagt med stoffmatter hele året 😄 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 18, 2019 Share Skrevet Juli 18, 2019 andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2019 Fra kveldens lille alcantara rens. En smule skittent. Klarte å redde eksostuppene også Muc off wax Detaljer Baderomsvifte i garasje Morsom detalj papertiger, Saltkjelen, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 20, 2019 Share Skrevet Juli 20, 2019 Keep it up! Denne bilen får virkelig den pleien den fortjener, og jeg misunner deg stadig det alcantarainteriøret andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2019 20 minutter siden, papertiger skrev: Keep it up! Denne bilen får virkelig den pleien den fortjener, og jeg misunner deg stadig det alcantarainteriøret Takker😊🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 20, 2019 Share Skrevet Juli 20, 2019 Alcantara er et must på f1x. De kan samle en del usynlig skitt, så den jobben du gjorde her, er gull verdt andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2019 Kjekt å se resultat av arbeidet også. Rensen er jo latterlig dyr. 550kr for 250ml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 21, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2019 Marius2002, Daniel., Saltkjelen og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 21, 2019 Share Skrevet Juli 21, 2019 Lekkert! Må si sølv gjør seg godt og fremhever linjene på F1x. andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 21, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2019 11 minutter siden, Saltkjelen skrev: Lekkert! Må si sølv gjør seg godt og fremhever linjene på F1x. Takker. Likte ikke sølv før jeg kjøpte min e61 i titan silber. Etter den har de 3 siste bilene mine vært i titan silber. Digger fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 22, 2019 Share Skrevet Juli 22, 2019 På 21.7.2019 den 0.16, andreaskarm skrev: Kjekt å se resultat av arbeidet også. Rensen er jo latterlig dyr. 550kr for 250ml Hva i alle dager har du handlet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 22, 2019 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2019 30 minutter siden, StigJ skrev: Hva i alle dager har du handlet? Swissvax Alcantara Cleaner https://www.swissvax.no/products/alcanta-cleaner-250ml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå