Gabz Skrevet Oktober 13, 2019 Share Skrevet Oktober 13, 2019 Nice, gjorde mye den lille flippen der danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 13, 2019 Share Skrevet Oktober 13, 2019 Ble pent det Bra service fra KW, ja! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2019 På 4.10.2019 den 8.45, papertiger skrev: Har du ryggekamera og kan kode inn hengerfestemodus (at det tiltes ned mot hengerfestet ved å velge hengerfestesymbolet i ryggekamerabildet)? Fått testet hengerfeste en del nå siden det ble montert, fungerer ypperlig. Kommer opp ikon for hengerfeste i kamerabilde men ikke noe kamera tilt. Ikke vært nødvendig heller da jeg ser godt kroken Skal det egentlig være tilt? ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2019 19 timer siden, Gabz skrev: Nice, gjorde mye den lille flippen der Takker, veldig enig 18 timer siden, Daniel. skrev: Ble pent det Bra service fra KW, ja! Takker! Ja dette var upåklagelig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 14, 2019 Share Skrevet Oktober 14, 2019 45 minutter siden, danskiii skrev: Fått testet hengerfeste en del nå siden det ble montert, fungerer ypperlig. Kommer opp ikon for hengerfeste i kamerabilde men ikke noe kamera tilt. Ikke vært nødvendig heller da jeg ser godt kroken Skal det egentlig være tilt? Det skal egentlig være tilt, ja. Det ble det da jeg ettermonterte på min. Gjorde det hos BMW i Tyskland, de sa at det måtte kodes en del ting og tang, så ble gjort der regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 14, 2019 Share Skrevet Oktober 14, 2019 2 timer siden, danskiii skrev: Fått testet hengerfeste en del nå siden det ble montert, fungerer ypperlig. Kommer opp ikon for hengerfeste i kamerabilde men ikke noe kamera tilt. Ikke vært nødvendig heller da jeg ser godt kroken Skal det egentlig være tilt? Skifter ikke bildet når du klikker på hengerfesteikonet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2019 27 minutter siden, ogee1 skrev: Skifter ikke bildet når du klikker på hengerfesteikonet? Kommer bare opp en hvit trekant på høyre side med hengerfeste ikon inni, kan man trykke på den? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 14, 2019 Share Skrevet Oktober 14, 2019 4 minutter siden, danskiii skrev: Kommer bare opp en hvit trekant på høyre side med hengerfeste ikon inni, kan man trykke på den? 😅 Skal bli som bildene her https://g05.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1646718 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2019 19 minutter siden, ahj skrev: Skal bli som bildene her https://g05.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1646718 Ja sett dette her men ikke det som er hos meg.. Skal ta et bilde neste gang jeg har henger koblet til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 14, 2019 Share Skrevet Oktober 14, 2019 (endret) 1 time siden, danskiii skrev: Kommer bare opp en hvit trekant på høyre side med hengerfeste ikon inni, kan man trykke på den? 😅 Skjønner. Den kan du nok ikke trykke på, nei. Er vel en advarsel om at PDC er koblet ut bak? 😊 På originalt ryggekamera/hengerfeste kan du forresten velge tilhengermodus uavhengig av om hengeren er koblet til eller ikke. Endret Oktober 14, 2019 av ogee1 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 14, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2019 14 minutter siden, ogee1 skrev: Skjønner. Den kan du nok ikke trykke på, nei. Er vel en advarsel om at PDC er koblet ut bak? 😊 På originalt ryggekamera/hengerfeste kan du forresten velge tilhengermodus uavhengig av om hengeren er koblet til eller ikke. Får vel kode litt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 14, 2019 Share Skrevet Oktober 14, 2019 11 minutter siden, danskiii skrev: Får vel kode litt da Bare å kode inn 3AC i utstyrslista? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2019 På 14.10.2019 den 16.45, ogee1 skrev: Bare å kode inn 3AC i utstyrslista? Jess 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 15, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2019 Ble en liten vask idag da et skal være tørt en stund. Berøringsfri, så ikke det beste men ble da ///M-ini95 og fxslin reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 15, 2019 Share Skrevet Oktober 15, 2019 Bort med skiltholderne nå og på med noen aluminiumsskilt så kommer det seg danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå