danskiii Skrevet Juni 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2020 2 hours ago, Mortenej said: Tøft å se at du fikser på F10'n. Hjalp å få løftet den. Spennede å følge med endringene her, mens jeg fortsetter å kjøre min fabrikk orginal Trives med det og E fantasktiske biler dette, med rett motor og masse krefter. Gøy å se helt originale biler også, en smak for hvert ett sete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2020 Ida ble det interiør og motor vask. En sann fryd med ren bil alle veier. Synd det garantert ikke holder så lenge 😅 Tok også ut gummi mattene for sesongen, trenger ikke dem nå på en stund mslello, ogee1, Marius2002 og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 1, 2020 Share Skrevet Juni 1, 2020 Meget vakkert Danskii😀👍 De felga ble perfekt . Forresten drømte jeg i natt at jeg hadde en kullsvart f10 . Den var grisepen ,det første jeg gjorde idag var å sjekke Finn.no,kan jeg ha sanndrømt?😀 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 1, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2020 1 hour ago, sveigis said: Meget vakkert Danskii😀👍 De felga ble perfekt . Forresten drømte jeg i natt at jeg hadde en kullsvart f10 . Den var grisepen ,det første jeg gjorde idag var å sjekke Finn.no,kan jeg ha sanndrømt?😀 Takker hehe ja kanskje det er på tide med noe nyere? Ganske så digg hverdags luksus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 1, 2020 Share Skrevet Juni 1, 2020 Ja men da må andre ting selges og det skjer jo ikke 😅 Neida ,blir nok noe senere .👍 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2020 Vært hjemme i begravelse i helgen, ålesund-sandnes-ålesund på 2 dager. Reisen tar på men godt med comfort seter merker jeg! Sliter litt med subbing som nevn tidligere men førerside bak er mye verre enn passasjerside. Usikker på om settskruen som strammer justerings skru på coilover var strammet, men vil det kunne gjøre at den skrur seg ned? Den er plutselig lavere på førerside. Må også få til 4hjulskontroll straks, se om de kan justere til max lovlig camber bak. Saltkjelen, mslello, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2020 Da ble det til nye bakdekk. Continental ContiSportContact 5P Sil 265/30R21 fra Interdekk. Dette bør bli bra tenker jeg Mathiseen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 7, 2020 Share Skrevet Juli 7, 2020 Det kan blir bra 😃 Da må du vel også ha 235/35 foran mht til rulleomkrets? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2020 27 minutes ago, Evopower said: Det kan blir bra 😃 Da må du vel også ha 235/35 foran mht til rulleomkrets? MÅ vel egentlig ikke? Har ikke noe x-drive som kan tulle. jeg må derimot bli kvitt subbingen, ser skjermen ikke liker dette og skrifta på dekket er snart borte.. Fremme kan det subbe om jeg senker mer ned, noe jeg jo vil gjøre senere. Tenker det kan vente til neste år isåfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 7, 2020 Share Skrevet Juli 7, 2020 Tenkte mest for at asc systemene skal jobbe optimalt, de liker ikke for store avvik foran-bak. Men du må jo ikke nei 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 7, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2020 49 minutes ago, Evopower said: Tenkte mest for at asc systemene skal jobbe optimalt, de liker ikke for store avvik foran-bak. Men du må jo ikke nei 😛 Ja ser den, men 1% skal den få tåle tenker jeg. viser seg nok fort uansett om det lugger noe av det eller ei, evt feilmeldinger. Som sagt, nye dekk blir det nok der også men fy faderullan med penger det går på bil for tiden overhaling av girkassen til E21, LDS diff til samme samt alt ombyggingen som skjer, det tømmer konto ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2020 Oppdatering på nye dekk. Ordre ble visst kansellert på grunn av feilprising i nettbutikk.. så ja. Tror det var litt dråpen på disse hjula. Kommer for salg da jeg rett og slett heller finner noe som passer bedre. Selges til første mann med 8000,- i hånda. Daniel. og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 13, 2020 Share Skrevet Juli 13, 2020 Flott oppsett på denne nå Vilt hvor mye et sett hjul og riktig høyde gjør med en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2020 8 hours ago, Gabz said: Flott oppsett på denne nå Vilt hvor mye et sett hjul og riktig høyde gjør med en bil. Ja hadde bare hjula passet bedre men takk Hjula er forresten solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 19, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2020 Det ble et dystert syn i forhold fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå