Gå til innhold

FTE prøver seg på F10


FTE
 Share

Anbefalte innlegg

Lekker bil, F10 med sekser blir aldri feil 👍 Også er det godt å høre at folk vender tilbake til forumet, det trenger vi. Jeg har selv veldig god erfaring med F10, hadde en 530d i 4 år og 70 000 km. Dette er helt klart biler som er solide og har lite kødd, N57 dieselen er skuddsikker. Noe annet genialt med F10 er at det er så mye bil for pengene. Jeg bytta til G30 i år, men skal jeg være helt ærlig så synes jeg ikke den nye 5-serien er så mye bedre enn F10 at den er verd prisforskjellen. En nyere F10 med litt motor er absolutt ett fornuftig kjøp slik jeg ser det 😀

Du må gjerne dele litt om amcar prosjektet ditt. Jeg er litt inni amcar selv, dog på bruksbil stadiet. Hadde en Excursion V10 som jeg solgte i fjor, savner det beistet. Lurer på å importere en 02-03 Crown Victoria som bruksbil i tillegg til BMWene 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker 👌 Morsomme biler, og den er villig også synes jeg, tross vekten. Går i planer om et stage 1 tune, vet bare ikke hvilket merke jeg skal gå for. Vil få det remappet, istedet for boks. . Har lest om folk utenlands som har kjørt full race eksos og større turbo i tillegg, er mye potensiale her ;) Planer om dobbel eksos etter hvert også, samt splitter foran

Ellers har jeg lest meg litt opp på diverse tråder her inne, og igår fant jeg en tråd som omhandlet rust på F10/11. Mange sliter med sinkslipp under gummien på dørene i framkant, så jeg måtte jo ut å se selvfølgelig. Samme på min. Så det blir til Bavaria Gardermoen på fredag for en taksering. 

Noen bilder av Chargeren jeg har bygget da ;) 

 

20150120_152902.jpg

32257319_10160456137740472_7215797760270794752_n.jpg

20180622_162520.jpg

Endret av FTE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...