FTE Skrevet Januar 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2020 Nytt år, nye muligheter, nytt understell, nye felger, nyvasket osv Ivrig86, opienor, lkruses og 17 andre reagerte på dette 20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 2, 2020 Share Skrevet Januar 2, 2020 Gromt 😍 FTE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Januar 2, 2020 Share Skrevet Januar 2, 2020 Rått!! Bare synd man ikke kan kjøre uten skilt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 2, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2020 Takker. Misunner de i USA, som i de fleste stater kan kjøre uten skilt foran, myye cleanere 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 3, 2020 Share Skrevet Januar 3, 2020 (endret) Meget lekkert, dette! Hvilket understell står på nå? Endret Januar 3, 2020 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Januar 3, 2020 Share Skrevet Januar 3, 2020 (endret) Meget bra oppgradering på felgfronten, ble mye bedre! Bare å få lakkert refleksene og få byttet ///M5-merket i sort høyglans, så blir det enda cleanere bak Fin modifikasjon å lakkere/foliere listen som går mellom taket og stolpen/frontruten, synes jeg. Endret Januar 3, 2020 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2020 3 hours ago, Gabz said: Meget lekkert, dette! Hvilket understell står på nå? Takker 👍 KW HAS understell, originale dempere, justerbare fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 3, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2020 2 hours ago, Walkabout said: Meget bra oppgradering på felgfronten, ble mye bedre! Bare å få lakkert refleksene og få byttet ///M5-merket i sort høyglans, så blir det enda cleanere bak Fin modifikasjon å lakkere/foliere listen som går mellom taket og stolpen/frontruten, synes jeg. Takker 👍 Har faktisk tenkt litt på sort M5-merke, men synes det blanke går fint imot blanke endestusser 😉 Faktisk så visste jeg ikke at de listene ikke var sorte originalt, måtte google. Og enig, de ser mye bedre ut blank sort 🙂 Ivrig86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 4, 2020 Share Skrevet Januar 4, 2020 Helt enig med M5 merke. Svart blir litt «jalla» syns iallefall jeg. Enkelte ting er best originalt FTE og Ranger1000 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Januar 5, 2020 Share Skrevet Januar 5, 2020 På 2.10.2019 den 20.16, FTE skrev: Hvor mange aktive medlemmer her inne har F10 M5 egentlig? Jeg har en F10 M5 👍 FTE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lkruses Skrevet Januar 10, 2020 Share Skrevet Januar 10, 2020 jeg har F10 M5 FTE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Januar 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2020 6 hours ago, lkruses said: jeg har F10 M5 Og jeg mistenker at vi skal cruise litt sammen til sommeren lkruses reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Januar 11, 2020 Share Skrevet Januar 11, 2020 har alle f10/11 lik sporvidde mtp felginpress ? hvilket innpress har du her for å få hjula akkurat innafor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lkruses Skrevet Januar 16, 2020 Share Skrevet Januar 16, 2020 Lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Januar 16, 2020 Share Skrevet Januar 16, 2020 Gratulerer med flott , og sprek M5 😀 Nydelig bil 👍 FTE reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå