Gå til innhold

FTE sin F10 M5


FTE
 Share

Anbefalte innlegg

For de som fikk det med seg så kjøpte jeg for under to måneder siden en 2016 530Xd, selv om drømmen jo var en M5. Når denne så dukket opp, var jeg ikke sen om å reise å se på den. En uke etterpå ble det bytte, og jeg har vært eier av denne i en snau uke nå.

Jeg kjører firmabil til daglig, så jeg har nesten ikke kjørt denne siden jeg fikk den, men idag fant jeg en unnskyldning til å komme meg ut 😄

Noe stivere å kjøre enn 530n, men det kan jo ha noe med 21" hjulene som sitter på, som forøvrig er Breyton Fascinate 9 og 10,5x21". Er nok noe stivere fjæring ut fra fabrikk også. 

Denne er forøvrig tunet hos ATM chiptuning i Nederland hvor den er importert fra, og har steg 1, 680hk. Går godt 😎 Den er nedlesset med utstyr, bl.a nightvision, comfort access, elektrisk bagasjeluke, kameraer i alle hjørner, HUD, integrerte TV i setene ++

 

20190926_185708.jpg

20190926_180657.jpg

20190926_180649.jpg

20190926_180634.jpg

20190926_180615.jpg

Endret av FTE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekker skute! Men hadde nok gjort seg med en litt annen farge på felgene, sort forsvinner dessverre veldig på hvit bil (hadde det selv da jeg kjøpte min bil). Bilens farge på speilene hadde sikkert også blitt bra, så ser den enda bredere ut og det kommer virkelig frem at det er M5-speil :D Er det svarte i fronten av fangeren der bare noe folie eller en form for splittere?

Endret av Walkabout
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, Walkabout said:

Lekker skute! Men hadde nok gjort seg med en litt annen farge på felgene, sort forsvinner dessverre veldig på hvit bil (hadde det selv da jeg kjøpte min bil). Bilens farge på speilene hadde sikkert også blitt bra, så ser den enda bredere ut og det kommer virkelig frem at det er M5-speil :D Er det svarte i fronten av fangeren der bare noe folie eller en form for splittere?

Takk for det! Egentlig helt enig med sorte felger, hadde aldri kjøpt sånne selv. Aldri kjøpt sorte felger til noen av bilene mine, og designet på disse Breyton-felgene er ikke helt min stil, jeg liker mye heller concave, eller 3 delte med polert kant. Men det var de som fulgte med. 

Breyton-hjula kommer nok for salg over vinteren ;)  

Han som eide bilen før meg likte nok sorte detaljer over hvit bil, og det er forsåvidt ok, men ikke alle detaljene er jeg enig i at skal være sorte. Eksostippene var lakkert sort, de byttet jeg ut. Grillene blir byttet ut over vinteren, men må finne/lage noe som passer over nightvision-kameraet, da 2012 modellene har egen løsning på braketten til kameraet i motsetning til 13 modeller og oppover, og ALLE ettermarkeds twinspoke griller med NV er fra -13 og oppover  :P Speilene synes jeg er ok sorte faktisk. 

Det sorte i fronten er folie ja. Ikke helt enig med meg selv om jeg liker det eller ikke, men lar det sitte på over vinteren, mest sannsynlig blir de dekket til med carbonsplittere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...