Gå til innhold

Min 2020 M5 Competition


Ampera
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har startet det nye året med å bruke M5 til og fra jobb. Det er enklere å ta bilen fra garasjen hver morgen.

I dag sjekket jeg hvor fort motor får litt temp. Utetemperatur var -12 når jeg startet opp, bilde 1 er etter at motor hadde vært i gang ca 3 min, det siste bilde er etter 10 minutter kjøring. Varmeapparat blåser varmt etter noe minutter.

ED846307-523B-443F-8338-72B841D994C8.jpeg

A1C6EF5F-2C9F-4C93-A66A-422EE12E07D8.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott med vinter, snø er ok så lenge det ikke snør på min gårdsplass. I går kveld var gårdsplass helt snøfri, på igjen i morgen! Har uteparkering på jobben, men kan også bruke parkeringshus, her har jeg funnet meg kongeplass, har brukt denne de siste dagene, her er det ingen fare for parkeringsbulker fra andre. 

EA72C6D5-A86E-4E99-B346-CA84AEFAA203.jpeg

6E0E6CAF-9AFA-4017-91BD-D11E21448E4B.jpeg

D17A135A-709C-4584-A68C-01ED9A0383AA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, sveigis skrev:

Skal si du har fått snø her ja ,Gud bedre .

Det var parkeringsplassen sin det ,der står den trygt 😊

Hvor mye snø er det kommet ?

Hvertfall nok til å dekke Opelen ser jeg .

Det var ca 25 cm når jeg ryddet i går, har vel kommet ny 15 i dag når jeg kom hjem fra jobb og det snør fremdeles, fortsetter det slik til i morgen, er det vel nye 25 cm å rydde.😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Ampera skrev:

Det var ca 25 cm når jeg ryddet i går, har vel kommet ny 15 i dag når jeg kom hjem fra jobb og det snør fremdeles, fortsetter det slik til i morgen, er det vel nye 25 cm å rydde.😆

Ja er litt det ja 😊

Men heldigivis så forsvinner det igjen og vår er i anmarsj .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Var galvaniserte brytere et mulig tilvalg da du bestilte din F90? Jeg har fortsatt til gode å finne en F90 i Norge som faktisk har dette, men har derimot sett flere Competition modeller fra 2019 fra andre land i Europa på Youtube med dette. Merkelig at det ikke er standard for en bil i den klassen, plastknappene trekker ned premiumfølelsen et lite hakk.

image.png.77e6ed0dc86733d17772d7928ff9aac7.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, BrokeBoi skrev:

Var galvaniserte brytere et mulig tilvalg da du bestilte din F90? Jeg har fortsatt til gode å finne en F90 i Norge som faktisk har dette, men har derimot sett flere Competition modeller fra 2019 fra andre land i Europa på Youtube med dette. Merkelig at det ikke er standard for en bil i den klassen, plastknappene trekker ned premiumfølelsen et lite hakk.

image.png.77e6ed0dc86733d17772d7928ff9aac7.png

Nei, hadde det vært tilgjengelig, så hadde nok dette vært på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...