Saltkjelen Skrevet April 30, 2023 Share Skrevet April 30, 2023 Flott og velfortjent med premie, Helmers! Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larssoyl Skrevet April 30, 2023 Share Skrevet April 30, 2023 Gratulerer😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2023 (endret) Da kom det pakke i dag, ser dere hva som mangler. Ny solskjerm høyre side i alkantera. Endret Mai 4, 2023 av Ampera Saltkjelen, Larssoyl, mslello og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 4, 2023 Share Skrevet Mai 4, 2023 Har du kjøpt fra kålaholmen ? Er på leting jeg også når jeg kommer på det 🙄 Frykteligt irriterende med det klistremerket 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 4, 2023 Share Skrevet Mai 4, 2023 45 minutter siden, hanssae skrev: Har du kjøpt fra kålaholmen ? Er på leting jeg også når jeg kommer på det 🙄 Frykteligt irriterende med det klistremerket 😑 Kjøp fra en UK-bil. hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 4, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2023 1 time siden, hanssae skrev: Har du kjøpt fra kålaholmen ? Er på leting jeg også når jeg kommer på det 🙄 Frykteligt irriterende med det klistremerket 😑 Handlet fra dette firma. https://www.lllparts.co.uk/catalogs/bmw/ECE/F90/M5/R|A|2019|08|search Valgte høyrestyrt bil, dagen etter at jeg fikk bekreftelsen, sendte jeg Mail til kundeservice og henviste til ordre og presiserte at den måtte bli levert uten airbag merker. Dette er OEM del. hanssae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 4, 2023 Share Skrevet Mai 4, 2023 Det er ingen problem å kjøpe UK-deler i Norge. Det er bare å oppgi UK-delenummeret hos GS, Koed eller hos BMW forhandler. Fikk selv en del UK-deler til i4en nå. fupsaker, sveigis, papertiger og 2 andre reagerte på dette 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 19, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2023 Vi som enda aksepterer skiltplater. Har prøvd nå i flere år å skaffe disse. Endelig fikk jeg tak i dem. Ikke bare ett sett, men har nå til alle mine BMW, de som er på huset og den som kommer.😊😇 hanssae, Otis, fupsaker og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 19, 2023 Share Skrevet Mai 19, 2023 Spot on , helt klart førstevalget mitt også 🤩 om jeg ikke var opptatt med disse 😎 😄 Ampera, BimmerFan!, papertiger og 1 annen reagerte på dette 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 26, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2023 Nypolerte med Droppoff, klar til Tysklandstur om noen uker. Morten B, Chris A, Snagg30 og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 26, 2023 Share Skrevet Mai 26, 2023 Nydelig å se dette .😊 Må jo være den ultimate bilen og reise på tur med .😊 Ampera reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Mai 26, 2023 Share Skrevet Mai 26, 2023 3 timer siden, Ampera skrev: Nypolerte med Droppoff, klar til Tysklandstur om noen uker. Blir det effekt oppgraderings tur til Tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 26, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2023 (endret) 1 time siden, skoglund skrev: Blir det effekt oppgraderings tur til Tyskland? Formålet med turen er kjørekurs på Nürburgring med BMW M. https://www.bmw-m.com/en/fastlane/driving-experience/bmw-m-driving-experience.html Men på turen ned så skal jeg overnatte i en by som en kjent tuner holder til. Skal ikke se bort fra at det kan bli noe! Venter på tilbakemelding om en par ting. Hovedsaken er at det som gjøres kan godkjennes. Endret Mai 26, 2023 av Ampera skoglund, mslello, Morten B og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skoglund Skrevet Mai 26, 2023 Share Skrevet Mai 26, 2023 7 minutter siden, Ampera skrev: Formålet med turen er kjørekurs på Nürburgring med BMW M. https://www.bmw-m.com/en/fastlane/driving-experience/bmw-m-driving-experience.html Men på turen ned så skal jeg overnatte i en by som en kjent tuner holder til. Skal ikke se bort fra at det kan bli noe! Venter på tilbakemelding om en par ting. Hovedsaken er at det som gjøres kan godkjennes. Det hørtes veldig fornuftig ut og gøy med kjørekurs, jeg er selv glad i ting som kan godkjennes:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet Mai 26, 2023 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2023 Skjer også endringer i bilparken. Har eid en Elbil i 6 år, trodde det skulle ta tid å selge, men leverte bilen til salg på mandag, ferdig klargjort på tirsdag, solgt torsdag, rakk ikke å få lagt bilen på Finn.no skoglund, sveigis, mslello og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå