Fredrik 90 Skrevet April 5, 2020 Share Skrevet April 5, 2020 Den er så lekker denne bilen her, nydelig farge 👍 Også må jeg jo si at de B&W høyttalerene virkelig er prikken over i når det er mørkt i coupeen. Det er så classy 😎 Så lenge man har originale skvettlapper så ser jeg ikke noe poeng i å kappe dem. Det ligger jo en sånn skumgummi beskyttelse inn mot lakken her. Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 5, 2020 Forfatter Share Skrevet April 5, 2020 55 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Den er så lekker denne bilen her, nydelig farge 👍 Også må jeg jo si at de B&W høyttalerene virkelig er prikken over i når det er mørkt i coupeen. Det er så classy 😎 Så lenge man har originale skvettlapper så ser jeg ikke noe poeng i å kappe dem. Det ligger jo en sånn skumgummi beskyttelse inn mot lakken her. Takk for hyggelig tilbakemelding, fredrik! God lyd, samt veldig stilig med lys i høyttalerene. Annen ting som pynter syns jeg er keramiske knapper og pianolakk listene. Selv om der lett vises striper i disse listene. Når det gjelder skvettlappene, tenkte jeg akkurat som du. Tenkte å montere den når jeg legger om til sommerdekk. Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 5, 2020 Forfatter Share Skrevet April 5, 2020 4 timer siden, hanssae skrev: Flott bil du har Tenkte en liten stund at det kamera må jeg ha Men så såg jeg en film på Youtube av monteringen ,og da var det ikke så nøye lengre 😂😂 Takk skal du ha. Hva fint montert i min syns jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet April 5, 2020 Share Skrevet April 5, 2020 (endret) 12 minutes ago, Chris A said: Hva fint montert i min syns jeg da. Det er jeg helt sikker på @Chris A Det var denne filmen jeg så , og ble avskremt . . . Trodde ikke det var så mye kabling BMW Advanced car eye 2 on f15 Endret April 5, 2020 av hanssae Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 5, 2020 Forfatter Share Skrevet April 5, 2020 5 minutter siden, hanssae skrev: Det er jeg helt sikker på @Chris A Det var denne filmen jeg så , og ble avskremt . . . Trodde ikke det var så mye kabling BMW Advanced car eye 2 on f15 Jeg monterte det ikke selv. Det var min lokale BMW forhandler som gjorde. Tror ikke jeg hadde begynt på dette selv på såpass ny bil. Radar på dette. Så er det bevegelse rundt bilen starter det å filme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 5, 2020 Share Skrevet April 5, 2020 3 timer siden, Chris A skrev: Takk for hyggelig tilbakemelding, fredrik! God lyd, samt veldig stilig med lys i høyttalerene. Annen ting som pynter syns jeg er keramiske knapper og pianolakk listene. Selv om der lett vises striper i disse listene. Når det gjelder skvettlappene, tenkte jeg akkurat som du. Tenkte å montere den når jeg legger om til sommerdekk. Jeg digger jo sånne detaljer som Ambient Light på G30, noe av de små detaljene jeg er veldig fornøyd med. Men med B&W så er det virkelig prikken over i’en 👍 Keramiske kontroller er lekkert...igjen detaljer som gjør det store bildet. Har også sans for det diamant mønstret i setet. Jeg har bare vanlig Dakota i min, er det Merino du har? Skvettlapper er gull verd, burde vært obligatorisk i vårt værharde land 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 5, 2020 Forfatter Share Skrevet April 5, 2020 Helt enig. Man merker det fort detaljene når man går fra en med disse tingene og til en mer standard utstyrt bil. Setene er nappa skinn en del mykere skinn en standard dakota. Men jeg har lufting og massasje stoler også. Så dem oppleves kanskje litt hardere en dem uten dette. Liker veldig godt lufting i stolene på lengre og varme turer. Men hadde klart meg uten alle disse små hullene:) massasje funksjonen i disse stolene er helt rå. Fantastisk på lengre turer. Rene spaen 😂 Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 7, 2020 Forfatter Share Skrevet April 7, 2020 I dag blev det rensing og polering av sommerfelgene. Behandlet med Swisswax autobahn og Swisswax pneu på dekksidene. Nye flytende senterkopper montert. Samtidig blev det montert skvettlapper fremme og bak. Jeg monterte orginale bmw skvettlapper. Så jeg hadde ikke lyst å skjære i dem. Men på disse lå det beskyttelse langs kanten mot lakken. IMG_1513.MOV Fahad, hanssae, fupsaker og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 10, 2020 Forfatter Share Skrevet April 10, 2020 Litt bilder etter dagens vask. mslello, BrokeBoi, BTS og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 11, 2020 Share Skrevet April 11, 2020 Veldig pent, og ikke minst nydelig utsikt du har 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 11, 2020 Share Skrevet April 11, 2020 (endret) Er det meninga at den skal være så høy foran? Standard M sport understell? Veldig god plass i hjulbuen. Endret April 11, 2020 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 15, 2020 Forfatter Share Skrevet April 15, 2020 På 11.4.2020 den 20.39, Fredrik 90 skrev: Veldig pent, og ikke minst nydelig utsikt du har 😀 Takk. Utsikten er er flott. Mye vær her oppe. legger ved et hvor ting har endret seg:) På 11.4.2020 den 20.42, Slavearbeider'n skrev: Er det meninga at den skal være så høy foran? Standard M sport understell? Veldig god plass i hjulbuen. Det regner jeg med er standard og at høyden er korrekt. Jeg har EDC. Men ja, et par cm. senk hadde nok gjort seg. Men i mitt hode har vi ikke veier som tillater det her som jeg bor dessverre. Fredrik 90, fupsaker, Fahad og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 18, 2020 Forfatter Share Skrevet April 18, 2020 Litt bilder. Polerte og coatet en F30 her om dagen. BimmerFan!, Fahad, ahj og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet April 24, 2020 Forfatter Share Skrevet April 24, 2020 (endret) Nytt tilskudd i familien. Mini clubman blev byttet ut med en 120da Xdrive M-Sport. Endret April 24, 2020 av Chris A BTS, BimmerFan!, BrokeBoi og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 27, 2020 Share Skrevet April 27, 2020 Gratulerer med tidenes fineste 1-serie! Er det versjonen med nytt dashbord du har kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå