Otis Skrevet April 26, 2020 Share Skrevet April 26, 2020 Svært flott bil med fint interiør! Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 26, 2020 Share Skrevet April 26, 2020 Herregud den er blitt nydelig. En fryd å se 😀 Kjempeflink har du vært Even 👍👍 Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet April 26, 2020 Share Skrevet April 26, 2020 Knallbra arbeid på det noen (men ikke jeg) mener er en kjip variant av bmw 😍 Synes E39 er vakre biler og denne har fått sårt tiltrengt kjærleik 🥳👍 Masse lykke til på eu 🤘🤞🙏👍 Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet April 26, 2020 Forfatter Share Skrevet April 26, 2020 (endret) 19 timer siden, Poppy skrev: Et ekstremt løft fra når du hentet den! Tusentakk! Mange steg i riktig retning gjort nå 😀 17 timer siden, B. Sveigdalen skrev: Dette blir bra, gleder meg til å se den på veien med skilter. Jeg også😀 gleder meg nesten like mye å se 535i m-sport på style 37😉 9 timer siden, Ingvaldsen skrev: denne bilen har nok aldri sett så bra ut før ! Denne bilen begynner å nerme seg rimelig riktig! Bare få på plass de siste bitene så blir det nok helrått. Sett bort fra M57'n mangler 😂 Endret April 26, 2020 av Evenlode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet April 26, 2020 Forfatter Share Skrevet April 26, 2020 8 timer siden, Otis skrev: Svært flott bil med fint interiør! Takker så meget 😀 interiøret er jeg særdeles fornøyd med! 🤠 8 timer siden, sveigis skrev: Herregud den er blitt nydelig. En fryd å se 😀 Kjempeflink har du vært Even 👍👍 Jo tusen takk for det Jan! 🥳 Prøver iherdig å holde ditt tempo nå, slik jeg en dag kan se ende på dette her jeg også😋 5 timer siden, Bimmerlorris skrev: Knallbra arbeid på det noen (men ikke jeg) mener er en kjip variant av bmw 😍 Synes E39 er vakre biler og denne har fått sårt tiltrengt kjærleik 🥳👍 Masse lykke til på eu 🤘🤞🙏👍 Tusen takk Lorris!🥳 Har vært mange lange timer under og over bilen de siste par mnd. Så jeg håper det viser igjen, i form av en veldig snill mangellapp i tilfelle det skulle være noe mer pirk på den, når tiden kommer 🤯🤞 Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 26, 2020 Share Skrevet April 26, 2020 Ja, dette her var virkelig lekkert. Elsker interiøret og denne type interiørlister! Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet April 27, 2020 Share Skrevet April 27, 2020 Dette ser svært bra ut 👏 Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 27, 2020 Share Skrevet April 27, 2020 21 timer siden, Bimmerlorris skrev: Knallbra arbeid på det noen (men ikke jeg) mener er en kjip variant av bmw 😍 Synes E39 er vakre biler og denne har fått sårt tiltrengt kjærleik 🥳👍 Masse lykke til på eu 🤘🤞🙏👍 Helt enig! Dette ser meget bra ut, og det er bra at noen tar vare på E39'ene også 🙂 Bimmerlorris og Evenlode reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet April 27, 2020 Forfatter Share Skrevet April 27, 2020 19 timer siden, Saltkjelen skrev: Ja, dette her var virkelig lekkert. Elsker interiøret og denne type interiørlister! Jo tusen takk for det😀 var meget skeptisk til interiøret først, da jeg igrunn ikke er så svak for lyst førermiljø. Men akuratt dette her, har jeg virkelig fått sansen for 😀 litt tøft også, at det er individual utstyr! 9 timer siden, BjornarHS skrev: Dette ser svært bra ut 👏 Mange takk for det 😀💪 6 timer siden, Orjan skrev: Helt enig! Dette ser meget bra ut, og det er bra at noen tar vare på E39'ene også 🙂 Takk for det. Gammel E39 kan være morro, det også😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet Mai 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2020 Tid for update 😀 Har nå idag brukt dagen, stort sett bare til å kjøre med bilen. Fått kjørt unna 220kilometer uten noe form for problemer, så dette lover bra! Noen pitstop langs sjøen ble det jo😀 Og en liten stopp nede i havneområdet på Sirevåg, nydelig landskap 😀 Blir gjort en liten kjapp gjennomgang nå med nye viskerblad da disse ikke var bra, samt refleksvesten ble lagt på plass i døra😀 Nå leveres bilen inn på første eu-kontroll på godt 4år om 30minutter. Så dette blir spennende 🤞🤞 BjornarHS, Patta og Ingvaldsen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenlode Skrevet Mai 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2020 Da var bilen fremstilt, og jaggu gikk den RETT gjennom 😎🤟 Alt i alt, en MEGET bra dag 😁 Bimmerlorris, ChrisP, BjornarHS og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B. Sveigdalen Skrevet Mai 5, 2020 Share Skrevet Mai 5, 2020 Gratulerer! Med jobben som er lagt ned her synes jeg det var som seg hør og bør at den ble godkjent. Men det er jo alltid spennende om de klarer å grave frem noe de peker på. Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 5, 2020 Share Skrevet Mai 5, 2020 Gratulerer og veldig fortjent .😀 Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Mai 5, 2020 Share Skrevet Mai 5, 2020 Grættis med godkjent go-bil 🥳🎼 Nå er det bare å nyte fine kjøreturer 👍 Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 5, 2020 Share Skrevet Mai 5, 2020 Deilig med godkjent bil Evenlode reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå