ZhilleN Skrevet Februar 21, 2020 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2020 Da begynner splitting av felger imorra par komboer jeg vurderer : helsvarte med røde bolter og hex orginal finish men brusha senter og chromekanter mørkegrått senter med gull bolter og hex hvitt senter chrome kant gull bolter og hex vurderer også å få kjøpt inn caps i mange forskjellige farger Daniel., And-reas, Runey og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2020 Felga er splitta og blir mulig glassblåst nå til helga, skal også demontere pyntelista som går i kant rundt da hele felgen mest sannsynlig blir i en farge, mulig jeg skal bytte om litt på felger også kan også legge til at jeg såogsi har handla meg en meget strøken E36, bilder osv kommer når det er helt avklart, får med BBS RF felger + at jeg har fått kjøpt tilbake gamle vaderinteriøret mitt fra min førstegangsbil, noe jeg er meget fornøyd med!! Da kan dere bare gjette farge bilen er i legger ved bildet mere info kommer! Mathiseen, tambur4, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehaugsnes Skrevet Mars 4, 2020 Share Skrevet Mars 4, 2020 Silbergrau er en fin farge! Og bbs rs2 er heller ikke feil på disse hadde slike på gamle e46 vogna mi. Fin bil du har👍🏻 ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 5, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2020 16 timer siden, turbojugen skrev: Silbergrau er en fin farge! Og bbs rs2 er heller ikke feil på disse hadde slike på gamle e46 vogna mi. Fin bil du har👍🏻 Takk takk Er veldig fornøyd med fargen, men må ta opp litt småtteri pga skjolder og litt småplukk ellers, men er en bruksbil den der er litt inspo faktisk 🤪 meget pen E46!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2020 Da får jeg interiøret mitt levert i helga, dette er gamle jeg hadde i min E36 førstegangsbil så er litt spesielt BjornarHS, And-reas og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Mars 12, 2020 Share Skrevet Mars 12, 2020 Pen E46 du har fått deg RS2 er meget kledelig på disse! ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2020 Da var interiøret på plass, så da er det bare bil som mangler skal ta full rens på dette og ta flere bilder, meget spesielt interiør som fortjener og få litt pleie igjen sveigis, Marius2002 og Mathiseen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mars 15, 2020 Share Skrevet Mars 15, 2020 Først av alt grattis med e46 den så pen ut . Og den blir nok ikke verre når du har lagt hender og sjel på den 😀. Men det interiøret ,har jeg aldri sett før . Pent var det og gøy du har fått anskaffet det igjen . Blor moro å se det i bil 😀 ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2020 3 timer siden, sveigis skrev: Først av alt grattis med e46 den så pen ut . Og den blir nok ikke verre når du har lagt hender og sjel på den 😀. Men det interiøret ,har jeg aldri sett før . Pent var det og gøy du har fått anskaffet det igjen . Blor moro å se det i bil 😀 Hehe takk for hyggelig tilbakemelding ja det er nesten litt uvirkelig og ha det igjen etter så lang tid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 15, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2020 Har fått drivi litt med det, og er nå akkurat ferdig med begge framstolene, hvertfall mtp skinnet, alcantaraen blir tatt etterhvert kommer snart oppdatering av E46’n også bimmerfun, sveigis og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2020 Da har jeg fått på sommerhjula på E46’n og justert høyden litt, driver og lakkerer navkoppene nå røde men skulle egentlig fått taki klistremerker BBS eller lignende her er høyden pr. Nå Mathiseen, tennbrikket og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 23, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2020 Fikk lakkert capsa idag, gjorde seg bra And-reas, sveigis, Slavearbeider'n og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 26, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2020 Skjer ikke så mye om dagen men fikk hvertfall tatt en vask idag Patta og And-reas reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2020 Liten kombo med røde kalipere og caps, tycks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mars 28, 2020 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2020 Vurderer også ny fanger, lurer på om jeg skal gå for E46M3 fanger med strassentech leppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå