Dusy Skrevet Februar 15 Forfatter Skrevet Februar 15 Det var det da @Saltkjelen 😂 Jeg burde jo ikke være så innmari kresen heller med tanke på at jeg bytta ut en E-golf med denne. Men comfort+ hørtes veldig forlokkende ut! Åssen er det man går fram her, egentlig? Hm, takk for info der. Da tror jeg bare dropper hele greia egentlig. De innstillingene som er nå funker ganske bra, anlegget spiller jo svært rent til min store overraskelse etter noen finjusteringer. *reptere til seg selv at nei, Dusy, du trenger ikke B&W* 😬
Saltkjelen Skrevet Søndag kl. 10:19 Skrevet Søndag kl. 10:19 Selv om du kommer fra en eGolf, kan jeg likevel forsikre deg om at du kommer til å bli bitt av basillen. Har du kodeutstyr selv? Hvis ikke er vi ikke altfor langt unna hverandre, så da kan jeg hjelpe deg med det. Dusy og fupsaker reagerte på dette 2
Dusy Skrevet Søndag kl. 11:30 Forfatter Skrevet Søndag kl. 11:30 1 hour ago, Saltkjelen said: Selv om du kommer fra en eGolf, kan jeg likevel forsikre deg om at du kommer til å bli bitt av basillen. Har du kodeutstyr selv? Hvis ikke er vi ikke altfor langt unna hverandre, så da kan jeg hjelpe deg med det. Stygt redd for det selv, må jeg si 😅 Ingen kodeutstyr her, men setter stor pris på om du har tid og mulighet en dag til å hjelpe meg med dette. Sender deg en PM
mslello Skrevet Mandag kl. 12:34 Skrevet Mandag kl. 12:34 Jeg har blitt veldig glad i Sport individual. Kjører alt på comfort, men synes 4 hjulstrekken er raskere til å koble på framhjulene da. Å indivdudal programmene husker jo bilen, så man slipper å skifte hver gang man starter bilen. Har du kodetips til comfort+ @Saltkjelen fupsaker og Dusy reagerte på dette 2
Dusy Skrevet Mandag kl. 12:37 Forfatter Skrevet Mandag kl. 12:37 Dette er fine tips @mslello Må få lekt meg litt med disse innstillingene. Skal prøve på Saltkjelen sin variant først, og ikke minst få kodet inn Comfort+ settingen. mslello reagerte på dette 1
mslello Skrevet Mandag kl. 12:47 Skrevet Mandag kl. 12:47 7 minutter siden, Dusy skrev: Dette er fine tips @mslello Må få lekt meg litt med disse innstillingene. Skal prøve på Saltkjelen sin variant først, og ikke minst få kodet inn Comfort+ settingen. Ja, man må prøve seg fram.. Det som er morsomt med ny bil. Jeg kjørt med samme oppsett som Saltkjelen til i fjor sommer. Er jo veteran på i4, så har rukket å prøve forskjellig 😅 Dusy og fupsaker reagerte på dette 2
Dusy Skrevet Tirsdag kl. 15:31 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 15:31 I går var det jaggu 5 år siden jeg hentet M3en hjem Bilen befant seg i Steinkjer og ble fraktet på lasteplanet til Alnabru. Tiden flyr! Et bilde fra annonsen: Dagen den ble hentet, 17.02.2020: Den har rukket å være på mange minneverdige eventyr allerede. Har vel kjørt på den 30.000 km på 5 år, så føler jeg kjenner denne ut og inn nå. Litt bilde dryss fra første året med den. Splitter ble tatt av, svarte nyrer og på sidene ble byttet inn til orginale chrome, og etter ublidt møte med en lokari skjerm fikk den en ny euro spec fanger. Fra første bli-kjent tur på landevei. Denne dagen husker jeg som det var i går. Husker jeg smilte som en liten gutt Sto på 8 år gamle Continental dekk, som ganske raskt ble bytta til Michelin PS4S som total forvandlet kjøreopplevelsen naturligvis. Møtte på eieren av den lokale sushi sjappa her jeg bor i sin nydelige veteran Ingen, Orjan, laffe og 20 andre reagerte på dette 18 5
sveigis Skrevet Tirsdag kl. 15:36 Skrevet Tirsdag kl. 15:36 5 år altså ,tiden går fort 😊 Men kjære vene hvor tøff den er ,må være knallgøy å kjøre .😊 Dusy reagerte på dette 1
Dusy Skrevet Tirsdag kl. 15:39 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 15:39 Ja, herregud som tiden flyr! Den gjør vel det i godt selskap! Den er absolutt knall gøy å kjøre. Er god bilen, rett og slett. sveigis reagerte på dette 1
Orjan Skrevet Tirsdag kl. 16:53 Skrevet Tirsdag kl. 16:53 Fantastisk flott den M3n din - og helt riktig retning på modifikasjonene dine 👍 laffe og Dusy reagerte på dette 1 1
Dusy Skrevet Tirsdag kl. 17:12 Forfatter Skrevet Tirsdag kl. 17:12 Tusen takk for det @Orjan Ja, det gjorde mye å få den tilbake i «original» stand, sammen med spacerne som jeg syntes gjør den mye bøsere Orjan, papertiger og Marius2002 reagerte på dette 3
Dusy Skrevet Torsdag kl. 13:16 Forfatter Skrevet Torsdag kl. 13:16 (endret) Måtte bare dele dette bilde også Det gledes til saltfrie og bare veier nå! Endret Torsdag kl. 13:16 av Dusy Lars S, BrokeBoi, mslello og 5 andre reagerte på dette 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå