Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

16 hours ago, Fredrik 90 said:

Synes det var merkelig at du måtte betale deg ut av en kontrakt fra oktober 2021, skulle vel bare mangle at du kunne gå ifra den så forsinket bilen har blitt. I tillegg kommer det moms og avgift på bilen, hvis denne prisøkningen overstiger 6 prosent så kan du kansellere kontrakt. Men det er klart at 20 000,- er kanskje en grei pris å betale for å slippe styr og krangel med forhandler. 

En M850i er sånn ca 764 ganger bedre enn en i4 M50 så akkurat det valget der skal du ikke angre mye på.

6 prosent linjen gjelder ikke for biler bestilt med avtalt levering senere en 6mnd fra kontraktssignering.

Endret av CrZyWiz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Saltkjelen jeg måtte droppe 868M og 33T M-technology pack (større bremser), husker ikke helt hvorfor sistnevnte ikke ble med. 868M var visst ikke mulig å få. 
Mulig 33T ble borte pga jeg valgte 18’’ hjul, siden jeg skal ha vinterdekk på disse. Sommerhjul blir night gold felgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Andreas_R skrev:

@Saltkjelen jeg måtte droppe 868M og 33T M-technology pack (større bremser), husker ikke helt hvorfor sistnevnte ikke ble med. 868M var visst ikke mulig å få. 
Mulig 33T ble borte pga jeg valgte 18’’ hjul, siden jeg skal ha vinterdekk på disse. Sommerhjul blir night gold felgene.

Hmm, det er kjedelig. Ingen restriksjoner på 868M nå fikk jeg opplyst. M technology package forsvinner som følge av bortfall av 868M. Pakken følger med på 861M og 868M. Pakken kan muligens velge til de andre felgene også, men det er for store bremser til at 18" passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ampera skrev:

@Saltkjelen

Hvilken produksjons uke har du fått forespeilet. BMW har endret det med årsmodell, de som produseres fra mars er 2024 modeller. 

Den er med på april-produksjon, men hvilken uke det blir er jeg usikker på. Om det blir en 2024-modell, er jo det bare en gledens nyhet! :) 

Har du fått produksjon på din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Den er med på april-produksjon, men hvilken uke det blir er jeg usikker på. Om det blir en 2024-modell, er jo det bare en gledens nyhet! :) 

Har du fått produksjon på din?

Nei, har gjort endringer med noe Individual, lå inne med endring men ikke fått uke, men var nok snakk om levering i juni? Dette tilsier produksjon april/mai og da som 2024 modell. Fikk også vite at de hadde bestilt opp i5. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ampera skrev:

Nei, har gjort endringer med noe Individual, lå inne med endring men ikke fått uke, men var nok snakk om levering i juni? Dette tilsier produksjon april/mai og da som 2024 modell. Fikk også vite at de hadde bestilt opp i5. 

i5 er spennende! Ser frem til nyheter om den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i5 venter jeg å på!
Stått på venteliste siden i fjor og er spent på den. Snakker om den mulig kan bestilles mot sommeren alt 👀

det jeg mest er spent på er, kommer den i Touring 😬?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Saltkjelen skrev:

Hmm, det er kjedelig. Ingen restriksjoner på 868M nå fikk jeg opplyst. M technology package forsvinner som følge av bortfall av 868M. Pakken følger med på 861M og 868M. Pakken kan muligens velge til de andre felgene også, men det er for store bremser til at 18" passer.

Jeg lever egentlig godt med dette. Slik forholdene er her om vinteren er 18’’ evig stort nok for vinterhjul synes jeg. Hvertfall på en vanlig personbil slik som I4. 
Og Night Gold er ikke noe nedgradering ift 868M i min bok, da jeg setter pris på gevinsten i rekkevidde 😊 

Men rått med 868M stuket da, med feite bakhjul slik det skal være på BMW 🤘🤘 Blir helt perfekt den bilen din 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, liffi skrev:

i5 venter jeg å på!
Stått på venteliste siden i fjor og er spent på den. Snakker om den mulig kan bestilles mot sommeren alt 👀

det jeg mest er spent på er, kommer den i Touring 😬?! 

Ja, ja og ja. ;) i5 M50/60 Touring blir en killer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Saltkjelen changed the title to i4 tråden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...