Gå til innhold

i4 tråden


wabby
 Share

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, nokiaas skrev:

På min profil har jeg knyttet en nøkkel, digital nøkkel (iPhone) og nøkkelkort (kredittkort størrelse)

Alle tre henter opp min brukerprofil i bilen.

Hvis jeg låser opp med BMW Appen så kommer det gjesteprofil

Fikk ikke det til tidligere med mindre jeg rota det til😆. Men om det er mulig så er det supert 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Mulig noen vet svaret her? På navigasjonen uten valgt destinasjon, viser den ikke grønne veier? RTTI informasjonen er jo der så ble litt usikker. Ser ut som den kun viser gult/rødt? Mener navigasjon i F11 viste grønt om jeg ikke husker feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Kjennern skrev:

Mulig noen vet svaret her? På navigasjonen uten valgt destinasjon, viser den ikke grønne veier? RTTI informasjonen er jo der så ble litt usikker. Ser ut som den kun viser gult/rødt? Mener navigasjon i F11 viste grønt om jeg ikke husker feil?

Min viser grønne veier i tillegg, men jeg synes RTTI synes vesentlig dårligere her enn det gjør på F11en med NBT og RTTI. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Min viser grønne veier i tillegg, men jeg synes RTTI synes vesentlig dårligere her enn det gjør på F11en med NBT og RTTI. 

Når du kjører uten veivisning også? Mulig det er noe jeg ikke har skrudd på da men kunne ikke finne så mye valg i menyen heller

 

Fant noe her: https://www.i4talk.com/threads/help-with-real-time-traffic-blind-spot-turn-off.7205/post-145638

Med adaptiv visning vil ikke rtti fungere, må testes kjenner jeg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.6.2023 den 13.17, Kjennern skrev:

Prøver å finne bilens Provisioning Certificate ID, PCID, noen som vet hvor jeg finner dette?
Må ha dette for å sjekke om bilen støtter Plug & Charge. Prøvde VIN men det ga ikke noe godt resultat.
Kan jo være så enkelt at den ikke støtter bare da..
 

Fant du ut av dette?

Når jeg går inn på avtalen for å sjekke så fylles VIN nr inn automatisk, men så kommer det opp rødt kryss som det er feil nr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, nokiaas skrev:

Fant du ut av dette?

Når jeg går inn på avtalen for å sjekke så fylles VIN nr inn automatisk, men så kommer det opp rødt kryss som det er feil nr.

Tror ikke bilen min støtter dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Z800 skrev:

Når jeg spiller Spotify fra bilen kutter lyden ett millisekund ca hvert 30-45 sek. Fryktelig irriterende. Har prøvd å resette iDrive uten hell. Noen tips?

Har du Android telefon? Isåfall flere som har samme:

IMG_2621.thumb.jpeg.7fe3aadd98ac5fb51bf3d7caa6315242.jpeg
Ellers er det og har vært iPhone som snakker best med BMW. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Z800 skrev:

Når jeg spiller Spotify fra bilen kutter lyden ett millisekund ca hvert 30-45 sek. Fryktelig irriterende. Har prøvd å resette iDrive uten hell. Noen tips?

Det var helt uten slike problemer helt til siste oppdatering av bilen. Da startet det med en gang etter oppdateringen var ferdig.
Jeg bruker Spotify appen i bilen og ikke via Apple Car Play. DAB radio er uten lydkutt
Tror også det er OK når noen spiller av Spotify fra mobilen med Bluetooth, men altså ikke med den innebyggende appen i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...