mslello Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 43 minutter siden, Snagg30 skrev: Fantastisk! Interiør? Det ble ikke like spennende, har spart den til tråden min, så ligger mer info der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 7 timer siden, mslello skrev: Slik ble vår: Har du bilder av fargen live 🤔 Vi er p.d.d på Portimao blue, men syns egentlig den er litt for blå 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 29 minutter siden, Skulebollen skrev: Har du bilder av fargen live 🤔 Vi er p.d.d på Portimao blue, men syns egentlig den er litt for blå 😅 Portimao er veldig blå ja, men tøff synes jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 49 minutes ago, Skulebollen said: Har du bilder av fargen live 🤔 Vi er p.d.d på Portimao blue, men syns egentlig den er litt for blå 😅 Robvanloock på Instagram hadde en aventurinerød F31 D3 nydelig farge, verdt å sjekke ut fupsaker, mslello og Skulebollen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 44 minutter siden, papertiger skrev: Robvanloock på Instagram hadde en aventurinerød F31 D3 nydelig farge, verdt å sjekke ut Ja, ser veldig bra ut på de bildene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Juli 7, 2021 Share Skrevet Juli 7, 2021 Naboen har en portimaoblå g20 330e, og den treffer det i synsvinkelen enten du vil eller ikke 😅 positivt ment. Denne fargen er bare utrolig flott. Adventurine red og slike farger har komt mer i det siste og er en nydelig farge. Håper flere velger denne fargen også på biler som x5. Ix3 kler også denne fargen godt: mslello og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 Mistenker den vil gå dårlig til Cognaq interiøret 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 3 timer siden, Skulebollen skrev: Mistenker den vil gå dårlig til Cognaq interiøret 🤔 Ja, ser ikke for meg at det er en super combo jeg heller. 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 Måtte se om jeg fant en aventurin rød BMW med cognac. Det fant jeg ikke. Men oyster derimot. Det må jeg spekulere litt på kjenner jeg 😎 Får ikke Msport setene i den fargen da dessverre. Men de er ikke aktuelle for oss likevel. papertiger og justemann reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 11 minutter siden, mslello skrev: Måtte se om jeg fant en aventurin rød BMW med cognac. Det fant jeg ikke. Men oyster derimot. Det må jeg spekulere litt på kjenner jeg 😎 Får ikke Msport setene i den fargen da dessverre. Men de er ikke aktuelle for oss likevel. Det der var snadderkombinasjon 😁 HenrikSolberg og mslello reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 @mslello Dette må du ikke lure på, gå for Oyster og den rødfargen du har valgt, det blir en killer fargekombinasjon 😎 Kjente jeg faktisk ble litt skuffet når du gikk for sort interiør, denne bilen fortjener så mye mer 👍 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 21 minutter siden, Fredrik 90 skrev: @mslello Dette må du ikke lure på, gå for Oyster og den rødfargen du har valgt, det blir en killer fargekombinasjon 😎 Kjente jeg faktisk ble litt skuffet når du gikk for sort interiør, denne bilen fortjener så mye mer 👍 Hadde ikke gjort god nok research på fargen kjenner jeg.😊 Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 5 minutes ago, mslello said: Hadde ikke gjort god nok research på fargen kjenner jeg.😊 Så det betyr en mulighet for oyster? Det hadde vært en superkombo! mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 Det kommer til å bli så mye fete i4 på forumet her etterhvert, så lysta på en M440i Gran Coupe (samme bil) kommer ikke til å bli mindre med tiden merker jeg 😅 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 8, 2021 Share Skrevet Juli 8, 2021 Jeg har I alle fall troen på Aventurin og Cognac 👌🏼 mslello reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå