Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
43 minutter siden, Snagg30 skrev:

Fantastisk! Interiør?

Det ble ikke like spennende, har spart den til tråden min, så ligger mer info der :)

Skrevet
7 timer siden, mslello skrev:

Slik ble vår:

FRONTSIDE_31AW_1625489535875.thumb.png.2ee7ed4099171bc68f3e47ea1517bb13.png

Har du bilder av fargen live 🤔 

Vi er p.d.d på Portimao blue, men syns egentlig den er litt for blå 😅

Skrevet
29 minutter siden, Skulebollen skrev:

Portimao er veldig blå ja, men tøff synes jeg da. Screenshot_20210702-091559_Instagram.thumb.jpg.3b314e4839cd0fad92d3fca2906c6746.jpg20210522_133836.thumb.jpg.6bfe804f2e8a71f3d497aafb2b69d6b2.jpg

Skrevet
49 minutes ago, Skulebollen said:

Robvanloock på Instagram hadde en aventurinerød F31 D3 :) nydelig farge, verdt å sjekke ut

Skrevet
44 minutter siden, papertiger skrev:

Robvanloock på Instagram hadde en aventurinerød F31 D3 :) nydelig farge, verdt å sjekke ut

Ja, ser veldig bra ut på de bildene 😊

Skrevet

Naboen har en portimaoblå g20 330e, og den treffer det i synsvinkelen enten du vil eller ikke 😅 positivt ment. Denne fargen er bare utrolig flott. 

Adventurine red og slike farger har komt mer i det siste og er en nydelig farge. Håper flere velger denne fargen også på biler som x5. Ix3 kler også denne fargen godt:

Screenshot_20210707_215706_com.android.gallery3d.jpg

Skrevet
3 timer siden, Skulebollen skrev:

Mistenker den vil gå dårlig til Cognaq interiøret 🤔

Ja, ser ikke for meg at det er en super combo jeg heller. 🤔

Skrevet

Måtte se om jeg fant en aventurin rød BMW med cognac. Det fant jeg ikke. Men oyster derimot. Det må jeg spekulere litt på kjenner jeg 😎 Får ikke Msport setene i den fargen da dessverre. Men de er ikke aktuelle for oss likevel. 

Skrevet
11 minutter siden, mslello skrev:

Måtte se om jeg fant en aventurin rød BMW med cognac. Det fant jeg ikke. Men oyster derimot. Det må jeg spekulere litt på kjenner jeg 😎 Får ikke Msport setene i den fargen da dessverre. Men de er ikke aktuelle for oss likevel. 

Det der var snadderkombinasjon 😁

Skrevet

@mslello

Dette må du ikke lure på, gå for Oyster  og den rødfargen du har valgt, det blir en killer fargekombinasjon 😎 Kjente jeg faktisk ble litt skuffet når du gikk for sort interiør, denne bilen fortjener så mye mer 👍

Skrevet
21 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

@mslello

Dette må du ikke lure på, gå for Oyster  og den rødfargen du har valgt, det blir en killer fargekombinasjon 😎 Kjente jeg faktisk ble litt skuffet når du gikk for sort interiør, denne bilen fortjener så mye mer 👍

Hadde ikke gjort god nok research på fargen kjenner jeg.😊

Skrevet
5 minutes ago, mslello said:

Hadde ikke gjort god nok research på fargen kjenner jeg.😊

Så det betyr en mulighet for oyster? :D Det hadde vært en superkombo!

Skrevet

Det kommer til å bli så mye fete i4 på forumet her etterhvert, så lysta på en M440i Gran Coupe (samme bil) kommer ikke til å bli mindre med tiden merker jeg 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...