ZhilleN Skrevet Juli 10, 2020 Share Skrevet Juli 10, 2020 (endret) Da lager jeg en liten tråd om min nyinnkjøpte Imolarot E36 Coupe! ENDELIG fant jeg min rette E36 igjen, fikk også kjøpt tilbake mitt gamle interiør fra min forrige E36 som er et individual vaderinteriør fra en engelsk 3,2L M3. litt info om bilen : Orginal 2,5L M50 totaloverhalt for 5000km siden 1993Mod Total omlakkert i imolarot vader individual interiør planer : mulig bygge om til N54 maskin (godkjent søknad) plukke ned hele understellet pulverlakkere og nye foringer Sota blinkers foran div plastikkdetaljer lakkere hjulbrønn og alt neddi enda et felgsett KW coilovers Endret Oktober 21, 2020 av ZhilleN scoot, BimmerFan!, Daniel. og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathiseen Skrevet Juli 10, 2020 Share Skrevet Juli 10, 2020 Grattis med ny e36, veldig pen den her! også sinnsykt fett interiør da ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 10, 2020 Share Skrevet Juli 10, 2020 Vakkert ♥️ ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juli 10, 2020 Share Skrevet Juli 10, 2020 Perfekt ❤️ ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 10, 2020 Share Skrevet Juli 10, 2020 Imola rød er perfekt på e36! ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 10, 2020 Share Skrevet Juli 10, 2020 Ah en farge etter min smak!!! Ser veldig bra ut på bildene. Legg merke til at jeg ikke nevner noe om interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2020 2 timer siden, fxslin skrev: Ah en farge etter min smak!!! Ser veldig bra ut på bildene. Legg merke til at jeg ikke nevner noe om interiøret Alle har forskjellige smaker om alt og det må vi nesten få lov til interiøret er langt ifra ferdig, masse detaljer som mangler. fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Juli 11, 2020 Share Skrevet Juli 11, 2020 5 hours ago, ZhilleN said: Alle har forskjellige smaker om alt og det må vi nesten få lov til interiøret er langt ifra ferdig, masse detaljer som mangler. Det har du helt rett i Ser at jeg det skrev kan mistolkes (jeg var nok litt trøtt når jeg skrev) og beklager veldig hvis det kom helt feil ut. Men jeg mente virkelig at bilen ser helt fanatisk og clean ut!!! Spent på forsettelsen! ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2020 Fantastisk dag på Koedpiknik idag fxslin, hsd, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2020 Noen som har 3delte 17-18 5x120? Det meste er av interesse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 13, 2020 Share Skrevet Juli 13, 2020 For en nydelig bil! ZhilleN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 13, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2020 5 timer siden, Gabz skrev: For en nydelig bil! Tusen takk! Veldig fornøyd med den hittil, langt ifra ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juli 13, 2020 Share Skrevet Juli 13, 2020 Tøff bil 👍 Med den komboen du kjører nå er den jo mer eller mindre identisk med "imola individual" utgaven Mathiseen og ZhilleN reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 14, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2020 13 timer siden, BjornarHS skrev: Tøff bil 👍 Med den komboen du kjører nå er den jo mer eller mindre identisk med "imola individual" utgaven Takk for det! Veldig fornøyd så langt ja, men det som er ekstra spesielt med mitt er at det er lys alcantara, det kommer fra en individual M3 3,2 engelsk bil, etter det jeg har hørt så hadde dem flere valg når det kom til valg av interiørfarger, det her har jeg aldri sett før og klarer heller ikke å finne det på nett, finner kun det med mørk alcantara BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 17, 2020 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2020 Liten vask etter Koedpiknik HalvorK, BjornarHS, fxslin og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå