Gå til innhold

650i emblem på kofferten


Mr. Erling
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å montere 650i emblemet på kofferten til F13 Coupé, men ikke XDrive emblemet.
Noen som har synspunkter?

BMW Norge skal ha ganske mye for dette lille merke, mens på eBay f.eks. er prisen rimeligere, men er kvaliteten er vel også ''rimeligere''?

Bildene er ikke min bil. Kun ment som illustrasjon.Relatert bilde
rear-view-camera-car.jpg
2016-bmw-650i-convertible-emblems | Automotive Addicts

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig om du velger det :)

Xdrive merket er ikke så pent mener jeg, men 650i er gromt å ha på. De aller fleste ikke-bmw folk tror at debadgede bmwer er en 320d/520d etc. Så å vise at man har skikkelig motor er jo bare gøy :)

Jeg kjøpte 530xd merket hos bavaria og satte på min bil, var vel rundt 800kr. Helt syk pris.... Ebay kan jeg ikke svare for... Men kronen på verket som det dette emblemet er, så våget jeg ikke noe uoriginalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vurdert pris kontra nytteverdi.

Du vet selv hva du har, kjennere også sannsynligvis.

Posører og andre, hvem bryr seg egentlig hva de vet eller ser? 
i disse dager er merket på kofferten blitt mindre og mindre meningsfullt dessverre og sier mindre om hva kjører, se bare på Audi i disse dager, i pace 400 osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På med emblem sier jeg, når du har betalt så mye ekstra for en 650I så kan det like godt vises. Alle som kjører med små motorer vil selvsagt ikke ha emblem bak, det ville ikke jeg heller om jeg kjørte en 316 (har ikke emblem på min 520i). Men når man har lagt ut ekstra for en en stor motor så hvorfor ikke? Jeg satte 540d merke på min G30 både fordi jeg synes det er riktig samtidig for å skille seg litt ut i havet av sorte G30 530e..

Videre så blir dette litt jantelov også, du skal ikke tro at du har noe som er bedre enn andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig liker emblem bakpå på biler med store motorer, så ser jeg hva det er enkelt, uten å huske regnr. og vegvesen.no etterpå :D Ellers så er det ingen andre enn de som kjører rett bak deg eller går forbi som ser hva som står. Så kan du vurdere hvor mye dette betyr for deg at de vet. Man kan gjerne si janteloven, men tror heller faktum er at det kun er bilkjennere som vet hva en 650i er og hvor heftig dette er. En "vanlig" mann i gaten enten ser ikke eller bryr seg ikke om det er en 6-serie eller en Accent. Eller eksempelvis gir det lite betydning om det står 316i eller 340i for de aller aller fleste, utenom oss da :) 

Til syvende og sist handler det om hva du liker selv, for naboen din bryr seg ikke :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente meg igjen i det Marius 😅 må alltid hive opp mobilen og sjekke reg nr, på noe som ser mer bøsent enn normalt ut, for så som oftest finne ut at det er en 20d.

Hadde folk hatt emblemer bak på biler som er verdt å vise frem (35i/d og oppover) så hadde vi bil nerder sluppet å styre så mye. For det meste skal jo sjekkes opp reg nr på 😅 hvertfall er jeg slik. 

Men ja, den vanlige mann i gata bryr seg katten om 650i. Det kan like godt bety 6 seter og 5 hjul, 0 utslipp og i. Men la nå oss bil folk bli gledet over det, ha emblem bakpå 😃👍

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Da jeg tok inn ALPINA'en min så var den helt uten eblem bak.

Det blir feil for meg ,

selv om det er fire ovale hull bak så liker jeg nok at det står hva som er inni også 😎

Så det ble bestillt fra KOED når jeg reiste ned å hentet den og montert så snart jeg kom hjem 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere, så derfor  har jeg bestilt 650i emblem for montasje på bagasjeluken.😇

- Bimmers  på Høvik bestiller originalt (kr. 585,-)  og monterer gratis når den er inne på kommende service til vinteren.
- Bimmers på Skøyen skulle ha kr. 275 for montasje hjelpen ved service
- Bimmers i Lier gadd ikke svare på skriftlig henvendelse!😴
 

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Fredrik 90 skrev:

Sørg nå for at de som skal sette dette på gratis for deg får det akkurat der det skal være. Det verste jeg ser er når noen har bomma på plasseringa av emblem...

.. er det provoserende å konfrontere dem med: ''hvor vil dere plassere dekalen''?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mr. Erling skrev:

.. er det provoserende å konfrontere dem med: ''hvor vil dere plassere dekalen''?

Hvorfor i all verden skulle det være provoserende? Du bestemmer hvor den skal stå 😅 Få tak i ett bilde av hekken på en annen 6-serie med emblem, eller gjør som jeg...dra til en forhandler og mål på tilsvarende bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2020 den 11.01, Chrono skrev:

Eksakt posisjon for emblem kan du finne her: https://www.newtis.info

Eksempel for G31

 

 

20200921_105846.jpg

Søren klype..
Takk for linken @Chrono men jeg finner ikke ''oppskriften'' på montering av emblem på min bil.

Endret av Mr. Erling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...