Gå til innhold

545e i praksis


Pekka
 Share

Anbefalte innlegg

@Pekka Det fungerer slik at ved sol og varmt så kjøler den ned kupeen og ved kulde varmer den! :) Det vil si den går til temperaturen du har stilt inn på inne i bilen. Er det 50 grader i bilen og sola steker så virker selv 19 grader avkjølende. Dette krever derimot at du har strøm tilgjengelig. Det fine er derimot om du vet når du skal dra og du har ladekabelen i, da har du klimatisert bil til avreise og fullt batteri om du stiller inn tidspunkt. Eksempelvis om du starter 07:00 på jobb og kjører 06:30, så setter du avreise til 06:30 på appen og bilen good to go til da :) 

Se under for screenshot av app:

Dette er start: (, jepp 44km rekkevidde kombinert, fylle i morgen? :D )

B886F3AD-1F0B-49C8-8518-2AC6F3E6B28C.thumb.png.61daa600aa579f5bd1ad7e2f3ad82e40.png

Velg så "reguler klimaet nå" om du ikke har forhåndsinnstilt og vet du skal dra innen en 20-30min. Og så "bekreft".

A35EA289-14A1-4B2B-BE61-D22202C1838A.thumb.png.61c97a1cc2788b75f9797e4516b4871e.png

Alternativt sett opp timeplan. Her har du(ihvertfall jeg) to avreisetidspunkt. Eksempelvis til og fra jobb. Jeg jobber skift og bruker ikke denne da det varier litt. Jeg bruker kun "reguler klimaet nå".

93300646-4DB4-4BE4-8C9F-14D865DC798D.thumb.png.b060811ecca7af9dfe330123c6fe0dc9.png

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pekka skrev:

Nei, det mest økonomiske er nok å kjøre E61-en 243K til, men 0-100 på 4.7 og elektrisk drift ved småkjøring frister.  Ser ut til at den har noen førerassistanse-systemer som kan gjøre pendlingen mer avslappende også.

Som e61 eier selv så ser jeg den. Bilen kosta "ingenting" etter dagens standarder og den bare lukter på dieselen. Jeg kommer til å kjøre min helt ut eller til noen kommer å byr mer enn listepris for den. 

Men har man råd, så er jo 545e kanonbil. Men man betaler mye for den ekstra luksusen og assistent systemene. 

For noen blir det vel mye automatikk også og savnet etter noe enklere analog kjøreopplevelse kommer på sikt. Automatisert pendle bil er vel bare å kjøpe seg noe trist som Leaf eller noe som bare kan kjøres ut i saltlake og dritt? Så bruker du resten av pengene på en kjøreglad klassiker. Tenker bare forslag. 545e er det nok få som husker om noen år. Når man nærmer seg millionen så er det om å gjøre å investere i noe som stiger i verdi, som også kan gjøre 0-100 på 4.7. Spennende bil 545e men det er økonomisk tungvindt i disse tider muligens. Det er bare et sidesyn fra meg. Skal du ha den, så kjør på :) rent konkurransemessige fra andre merker så har de andre lite å stille opp med. S90 t8 er ikke harmonisk nok i drivlinjen osv. Det eneste som matcher g30 er nok e klasse 300e og 300de som jeg mener du bør sjekke grundig ut før du vurderer 545e.

Rav4 eller Suzuki across gir deg 75km elrekkevidde og alt utstyr til 600k. 4x4 og 0-100 på 6,9 sek og ellers alt man trenger i det daglige. Sparer 100k på å velge bort mye av dilldallet også. Det er melk og brød bilen jeg ville anbefalt folk i dag. 

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2020 den 14.01, mslello skrev:

Jeg har straks 1 år bak meg i G20 330e.

Det må jeg si har gått bedre enn forventet. Forbruket i løpet av det året ender på 0.3 på 20.000 km. Det krever selvsagt at du lader ved hver anledning. Den lader ganske fort til og begynne med så på 16 ampers kurs, så har jeg nok strøm til all ettermidagskjøringa etter middagen.

Det passer helt sikkert ikke for alle, men jeg kjører også ganske aktivt og synes bilen egentlig leverer grei aks i ren el modus også, nok til å smette inn i luker i trafikken hvis man er litt bestemt på gassen ettersom.

Du vil fort lære deg å bruke bilen. Har du partier hvor du vet det er fristende å leke seg litt, eller 80(+) soner hvor det egentlig er like greit å kjøre bensin om du uansett ikke har nok el til å komme helt fra. Så er det jo bare å vippe girspaken i sport eller velge sport modus. Da stopper ikke motoren før du velger automat eller hybrid/el igjen heller. Så det er ganske lett å kontrollere dette selv om man setter seg litt inn i det. Totalt sett så sparer du jo motoren for mye småkjøring da, så hva som er værst av det eller kanskje en uheldig start av motoren er jeg usikker på.

Takk, har fått litt å tenke på nå.

 

På 26.8.2020 den 14.21, BrokeBoi skrev:

I min 530e så kjører jeg til jobb på ren strøm og ca halvparten av strekningen hjemover på bensin. 

I starten var jeg veldig opptatt av å utnytte batteriet maksimalt, noe som førte til at motoren startet opp som regel da jeg var i 80+ km/t på E6, og hvor jeg kanskje bare var 4-5 km unna hjemmet. Dette har jeg nå sluttet med, og jeg har begynt å  tvinge bilen over på bensinmodus før jeg kommer inn i en høyhastighets sone, slik at motoren skal få noe tid til å varmes opp. Eventuelt starter jeg den opp i en lengre nedoverbakke og girer opp manuelt for å holde turtallet lavt. 

Det kan virke som et "ork" å drive å huske på å gjøre dette hver gang man kjører, men det er en tilvenningssak. Jeg personlig gjør alt dette på autopilot til det daglige.

På dager utenom jobb hvor jeg skal kjøre flere steder, så kjører jeg stort sett på ren bensin fram til jeg skal hjem. Da setter jeg bilen over på ren el-modus helt til jeg er hjemme. Jeg gjør dette fordi jeg vil påstå at bensinmotoren har godt av å bli kjørt skikkelig en gang i blant. 

Supert, har begynt å legge om tankegangen: På vei til jobb med full-ladet bil trengs bensin-krefter for første gang ut på motorveien via krapp sving -gjerne en trailer i høyrefeltet som du ikke ser før den er på skrå bak deg- og et kort akselerasjonsfelt gjennom en tunnell.  Da er det lurt å ha latt bensinmotoren varme seg opp helt hjemmefra.  Kan så kjøre på strøm fra der 4 felt blir til 2, forbikjøringsmulighetene og -behovet er da nesten null frem til jobb.  Slik har jeg varm bensinmotor der jeg trenger krefter, null start og stopp på kald bensinmotor, og så har bilen strøm til småkjøring etter middag -spesielt hvis den har fått ladet litt.

Høres ut som om man må gire manuelt for å holde turtallet lavere i sport/sport modus.

 

På 26.8.2020 den 20.45, Marius2002 skrev:

@Pekka Det fungerer slik at ved sol og varmt så kjøler den ned kupeen og ved kulde varmer den! :) Det vil si den går til temperaturen du har stilt inn på inne i bilen. Er det 50 grader i bilen og sola steker så virker selv 19 grader avkjølende. Dette krever derimot at du har strøm tilgjengelig. Det fine er derimot om du vet når du skal dra og du har ladekabelen i, da har du klimatisert bil til avreise og fullt batteri om du stiller inn tidspunkt. Eksempelvis om du starter 07:00 på jobb og kjører 06:30, så setter du avreise til 06:30 på appen og bilen good to go til da :) 

Se under for screenshot av app:

Dette er start: (, jepp 44km rekkevidde kombinert, fylle i morgen? :D )

 

Velg så "reguler klimaet nå" om du ikke har forhåndsinnstilt og vet du skal dra innen en 20-30min. Og så "bekreft".

 

Alternativt sett opp timeplan. Her har du(ihvertfall jeg) to avreisetidspunkt. Eksempelvis til og fra jobb. Jeg jobber skift og bruker ikke denne da det varier litt. Jeg bruker kun "reguler klimaet nå".

 

Det er Tesla-takter over den løsningen der, sparer strøm på å slippe å varme opp/kjøle ned bilen når turen begynner, vet du om den varmer batteriet til optimal temperatur også?

 

På 27.8.2020 den 0.00, Evopower skrev:

Som e61 eier selv så ser jeg den. Bilen kosta "ingenting" etter dagens standarder og den bare lukter på dieselen. Jeg kommer til å kjøre min helt ut eller til noen kommer å byr mer enn listepris for den. 

Men har man råd, så er jo 545e kanonbil. Men man betaler mye for den ekstra luksusen og assistent systemene. 

For noen blir det vel mye automatikk også og savnet etter noe enklere analog kjøreopplevelse kommer på sikt. Automatisert pendle bil er vel bare å kjøpe seg noe trist som Leaf eller noe som bare kan kjøres ut i saltlake og dritt? Så bruker du resten av pengene på en kjøreglad klassiker. Tenker bare forslag. 545e er det nok få som husker om noen år. Når man nærmer seg millionen så er det om å gjøre å investere i noe som stiger i verdi, som også kan gjøre 0-100 på 4.7. Spennende bil 545e men det er økonomisk tungvindt i disse tider muligens. Det er bare et sidesyn fra meg. Skal du ha den, så kjør på :) rent konkurransemessige fra andre merker så har de andre lite å stille opp med. S90 t8 er ikke harmonisk nok i drivlinjen osv. Det eneste som matcher g30 er nok e klasse 300e og 300de som jeg mener du bør sjekke grundig ut før du vurderer 545e.

Rav4 eller Suzuki across gir deg 75km elrekkevidde og alt utstyr til 600k. 4x4 og 0-100 på 6,9 sek og ellers alt man trenger i det daglige. Sparer 100k på å velge bort mye av dilldallet også. Det er melk og brød bilen jeg ville anbefalt folk i dag. 

Det koster et par kroner i året å holde en E61 feilfri og ripefri, uansett hvor langt unna andre biler man parkerer.  Har også vurdert å kjøre den helt ut, men etter over 9 år så er det på tide å prøve noe nytt selv om den fremdeles bringer frem smilet ofte.

I og med at mesteparten av tiden i bil tilbringes til/fra jobb, så er det der jeg ønsker å legge pengene.  Sparte en stund til M6 GC, men det er ikke bra at all småkjøringen gjøres med en kald V8-er, og som pendlebil på vinteren er den kanskje ikke helt topp?  (Har allerede en lekebil som jeg har satt fra meg et eller annet sted).

E 300e i stasjonsvognutgave er vel kun bakhjulstrekk, mens E 300de nettopp har kommet med 4-matic?  Synes effekten er litt slapp (320 / 306 hk) kontra 545e, og 0-100 er nok ikke så langt unna egen e61.  AMG E63s i stasjonsvognutgave hadde vært noe, samt AMG GT 63s Coupe.  Begge har firehjulstrekk og nok effekt, og en 2018-modell av førstnevnte er ikke så langt unna en 2020 M550d Touring i pris.  Kanskje taper fornuften, og hybrid-idéen går på en smell.

X5 45e og tilsvarende fra MB har plass til større batterier, men jeg liker bilene lave og da er det lite å velge i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres gjennomtenkt ut alt du seier. Hvis 306hk/700nm er slapt... Da ska jeg trekke meg rolig ut av samtalen 😂Men samtidig lyser det opp ett alternativ: Tesla S P100d

Du har sikkert dine grunner for at den ikke blir vurdert da :)

 

Endret av Evopower
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Evopower skrev:

Høres gjennomtenkt ut alt du seier. Hvis 306hk/700nm er slapt... Da ska jeg trekke meg rolig ut av samtalen 😂Men samtidig lyser det opp ett alternativ: Tesla S P100d

Du har sikkert dine grunner for at den ikke blir vurdert da :)

 

Den kommer i Plaid-utgave med 3 motorer og ny type batterier (for Modell S), regner med at den vises frem på Battery Day i september.

Jeg sliter med tanken på alle feil endel Tesla har, samt dårlig lakk og skrangle-lyder.  Men, kanskje man får et bra eksemplar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn som det høres ut for meg så er jo en 545e det beste kompromisset her. Du ønsker BMW, lav bil, kjøre på strøm til jobb og gode ytelser. Så får du bare leve med at motoren starter kaldt av og til, for alt man vet så finner du en teknikk som gjør at dette ikke blir så galt. Du hører jo de andre med hybrid over her får til det. 545e er jo en gavepakke til oss BMW entusiaster som vi ha skikkelig BMW samtidig som man vi ha økonomien en ladbar hybrid gir. Så er den sponsa av staten med en klekkelig rabatt i tillegg, det er jo greit. Når var sist en seksylindret BMW med slike ytelser sponsa så grovt av staten? Bare det er fristende nok for meg. Også må jeg jo si at G30/31 LCI ser helt awesome ut med riktig spekk og farge 😀 Som sagt, når den kommer i butikken så skal den prøves og de skal også få lage ett tilbud til meg.

23 timer siden, Evopower skrev:

Rav4 eller Suzuki across gir deg 75km elrekkevidde og alt utstyr til 600k. 4x4 og 0-100 på 6,9 sek og ellers alt man trenger i det daglige. Sparer 100k på å velge bort mye av dilldallet også. Det er melk og brød bilen jeg ville anbefalt folk i dag. 

Det kan du ikke mene? Anbefale en RAV4 til over 600 000 kr...verdens mest kjedelige bil. Eller enda verre den Suzukien, kommer jo på opp mot 600 000 laken den også når frakt, vinterdekk og hengerfeste er lagt til.

Jeg har undersøkt litt rundt prisen på den RAV4en, velger du den som koster under 600 000 så snakker vi kjip utgave. Stoff seter, liten infoskjerm osv. Skal du ha denne bilen slik at den er noe å ha så ryker du på iallfall 650 000 kr. Husk på at det kommer noen tillegg på den konfiguratoren på nettet. Det kommer vinterdekk (som fort er 30 000,- på en slik bil), lokal frakt og klargjøring også annet utstyr. 

Nei se heller etter X1 25e xDrive om du skal ha fornuftsuv. Denne er billig å lease, det er BMW og den har er allrigt design. Koster rundt 3500,- i måneden. Kan du klare deg uten firetrekk så er Skoda Superb IV ett bra alternativ, masse plass for rundt 3500 i måneden. Eller Ford Kuga PHEV som virkelig er billig å lease, rundt 2500 i måneden er grisebillig for en SUV som går 68 km på ren strøm (6 km mindre enn den over 150 000 kr dyrere RAV4) Kugaen har dustete nok ikke firehjulstrekk da, er derfor den er billig tenker jeg.

Eller hvis du har økonomisk mulighet, drit i at alt skal være så fordømt fornuftig og kjedelig, kjøp en bil du kan kose deg med. Kjøp 545e 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Fredrik 90 skrev:

Sånn som det høres ut for meg så er jo en 545e det beste kompromisset her. Du ønsker BMW, lav bil, kjøre på strøm til jobb og gode ytelser. Så får du bare leve med at motoren starter kaldt av og til, for alt man vet så finner du en teknikk som gjør at dette ikke blir så galt. Du hører jo de andre med hybrid over her får til det. 545e er jo en gavepakke til oss BMW entusiaster som vi ha skikkelig BMW samtidig som man vi ha økonomien en ladbar hybrid gir. Så er den sponsa av staten med en klekkelig rabatt i tillegg, det er jo greit. Når var sist en seksylindret BMW med slike ytelser sponsa så grovt av staten? Bare det er fristende nok for meg. Også må jeg jo si at G30/31 LCI ser helt awesome ut med riktig spekk og farge 😀 Som sagt, når den kommer i butikken så skal den prøves og de skal også få lage ett tilbud til meg.

Det kan du ikke mene? Anbefale en RAV4 til over 600 000 kr...verdens mest kjedelige bil. Eller enda verre den Suzukien, kommer jo på opp mot 600 000 laken den også når frakt, vinterdekk og hengerfeste er lagt til.

Jeg har undersøkt litt rundt prisen på den RAV4en, velger du den som koster under 600 000 så snakker vi kjip utgave. Stoff seter, liten infoskjerm osv. Skal du ha denne bilen slik at den er noe å ha så ryker du på iallfall 650 000 kr. Husk på at det kommer noen tillegg på den konfiguratoren på nettet. Det kommer vinterdekk (som fort er 30 000,- på en slik bil), lokal frakt og klargjøring også annet utstyr. 

Nei se heller etter X1 25e xDrive om du skal ha fornuftsuv. Denne er billig å lease, det er BMW og den har er allrigt design. Koster rundt 3500,- i måneden. Kan du klare deg uten firetrekk så er Skoda Superb IV ett bra alternativ, masse plass for rundt 3500 i måneden. Eller Ford Kuga PHEV som virkelig er billig å lease, rundt 2500 i måneden er grisebillig for en SUV som går 68 km på ren strøm (6 km mindre enn den over 150 000 kr dyrere RAV4) Kugaen har dustete nok ikke firehjulstrekk da, er derfor den er billig tenker jeg.

Eller hvis du har økonomisk mulighet, drit i at alt skal være så fordømt fornuftig og kjedelig, kjøp en bil du kan kose deg med. Kjøp 545e 😎

Jo det mener jeg. Hybrid er kjedelig og bruksbil. Spennende bil kan man ha noe annet utenom. En rav4 gir deg mest elrekkevidde for pengene og den har 4x4 noe kuga ikke har. Meninger er delt, jeg har sittet i nyere Ford, selv som Ford entusiast så mener jeg dagens Ford er utrolig billig innvendig. Her er rav4 bedre og den er mer bil for pengene. X1 hybrid og forden er ikke i nærheten av samme feilfrihet på sikt. Jeg tenker alltid at bilen er 10 år gammel når jeg ser en bil. Har ikke finansene til en ny. Jeg ser ikke hvorfor man skal op i over 600k for rav4. Det de kaller skinn er bare billig plast. Spar deg som jeg sa nesten 100k og velg stoffseter, Basic stereo osv. Ha bilen som brukis. 

Men om man har råd så er jo 545e bra den. Forstår bare ikke hvordan man med 1 mill i nybilbudskjett vil ha den. Du mener den tilbyr det beste fra begge verdener, sånn sett enig men jeg snur heller på det å sier den er litt av alt men ikke god i noe. Om 5 år har man 600k i verditap. Rav4 har 400k verditap og er i tillegg 350k rimeligere i innkjøp grove tall regnet. Kjøp heller m2, m3 eller brukt e46 m3/e92 m3 og ha en billig bil utenom for eksempel. Men skal man ha 1 bil som gjør alt, og man har råd til så dyr bil så har man også råd til drivstoffet. Hybrid går ikke billigere enn en diesel heller. 

Rav4 med en e46 m3 er vel en bedre kombo for 1 mill enn en 545e?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Ingvaldsen skrev:

skal 545e koste 350-400k mer en dagens 530e ? 

for til 1 mill får du fullspekka 530e

Rav4 til 600 pluss m3 til 400. 1 mill tilsammen. Konfiguratoren sier 1 mill på bra utstyrt 545e. Trodde 530e var litt under dette men ikke mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Evopower skrev:

Rav4 til 600 pluss m3 til 400. 1 mill tilsammen. Konfiguratoren sier 1 mill på bra utstyrt 545e. Trodde 530e var litt under dette men ikke mye

Sorry altså, 4x4 og 6 km lenger rekkevidde er IKKE verd 150 000 kr...iallfall ikke så lenge det er snakk om en Toyota. Det hadde vært greit om det var ett tysk merke eller en Volvo. Men Toyota er så kjipt at jeg blir syk bare ved tanken. Uansett om man går for den kjipe versjonen av RAV4 så snakker vi godt over en halv mill, for en Toyota med stoffseter? Nei gå for en X1 25e som brukis og en E39 M5. Eventuelt en ny 545e som en kombinasjon av disse to, sånnsett er 545e perfekt. Man må forvente at en 545e vil koste millionen veldig lett, tipper vi har har en startpris i siste halvdel av 700 000 regionen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 @Pekka I Tesla sin app så kan du vel også stille gradene, det kan man enn sålenge ikke i BMWs. Med mindre de kommer med en oppdatering/nye biler kommer med mulighet for dette :) Jeg tror den varmer batteriet litt, for jeg opplever sjeldnere at bilens elektriske drift ikke er tilgjengelig ved bruk av forvarming på vinteren enn når jeg ikke bruker det. Om det er ønsketenkning eller ikke vet jeg ikke :D 

Det er også noe å merke seg at bilens elektriske drift ikke alltid er tilgjengelig om batteriets temperatur ikke er ideelt. Ofte kalde dager, men jeg merker det mest ved rundt -5 til 0 grader. Derfor er egentlig en oppvarmet garasje en fordel, men få folk har dette. Bruk klimatiseringen og ha ladekabelen i hjemme og jeg tenker du vil bli veldig fornøyd med BMW hybrid. Du vil få ditt eget kjøremønster og hybridvaner etterhvert :) 

Den andre diskusjonen: Jeg liker dagens RAV4 og kunne sikkert hatt en, men den kan vel på ingen måte sammenlignes med 5-serie? 🤔 BMW blir aldri fornuftig, og ihvertfall ikke om man setter den opp mot andre rimeligere merker(jeg synes jo derimot min F45 er fornuftig, men alt er vel relativt 🤷🏼‍♂️). Nye X1/X2 25e er også en flott bil, men den kan vel ikke settes opp mot 5-serie den heller? Man får jo MG el-suv til halve prisen av i3, vil man likevel ha MGen om man vurderer i3? Ikke jeg :) Har man vilje, interesse og økonomi til bil over millionen, kjør på 😎

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

545e venter jeg også på. Aldri vært fornøyd med 530e jeg har nå(2020 Xdrive). Men samme problem på 545e som 530e. Motoren er isklad når du har kjørt på batteri og du får ikke ladetrykk når motor er kald så den går som en dass dersom du prøver å kjøre forbi feks. 

Du må nesten planlegge at du skal dra på så motor er varm. Jeg skulle ønske den sirkulerte og varmet vann/olje mens man ladet. men neida.

Men, skal aldri ha sedan igjen. er fullstendig håpløst, touring er så mye mer praktisk. står ingenting om den kommer som touring enda.

B58 i 545e får du jo ganske greit chippet til 550hk vil jeg tru også. (og ikke minst rekkesekser lyden!)

Da burde den være nede på 4 blank 0-100km/t. Da er det en M5 light. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/27/2020 at 11:48 PM, Evopower said:

Du mener den tilbyr det beste fra begge verdener, sånn sett enig men jeg snur heller på det å sier den er litt av alt men ikke god i noe.

Fredrik90 har alltid mange gode poenger - BMW er flinke på å kombinere flere gode egenskaper, det har de alltid vært. Dog, og da spesielt de siste 10 årene, så sitter jeg med en følelse av at BMW AG har ditt utsagn som ledestjerne innad i Munchen...

 

 

jack-of-all-trades.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.8.2020 den 15.58, M3Turbo skrev:

545e venter jeg også på. Aldri vært fornøyd med 530e jeg har nå(2020 Xdrive). Men samme problem på 545e som 530e. Motoren er isklad når du har kjørt på batteri og du får ikke ladetrykk når motor er kald så den går som en dass dersom du prøver å kjøre forbi feks. 

Du må nesten planlegge at du skal dra på så motor er varm. Jeg skulle ønske den sirkulerte og varmet vann/olje mens man ladet. men neida.

Men, skal aldri ha sedan igjen. er fullstendig håpløst, touring er så mye mer praktisk. står ingenting om den kommer som touring enda.

B58 i 545e får du jo ganske greit chippet til 550hk vil jeg tru også. (og ikke minst rekkesekser lyden!)

Da burde den være nede på 4 blank 0-100km/t. Da er det en M5 light. 🙂

Takk for innspill, har de siste dagene til/fra jobb blitt mer bevisst på hvor jeg trenger mye krutt og har begynt på en plan for varm motor når det skjer.

Hadde også håpet på en Touring-variant, men vet ikke om den kommer eller hvor lenge jeg orker å vente på en.

Takk også for tips om chipping, hadde ikke gjort noe med 550hk. 

 

På 28.8.2020 den 0.07, Evopower skrev:

Rav4 til 600 pluss m3 til 400. 1 mill tilsammen. Konfiguratoren sier 1 mill på bra utstyrt 545e. Trodde 530e var litt under dette men ikke mye

Finner ikke noen konfigurator med 545e, har du en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...