fupsaker Skrevet September 18, 2020 Forfatter Share Skrevet September 18, 2020 26 minutter siden, Walkabout skrev: Godt å ha deg "tilbake" her med en BMW-garasje Blir spennende å se bilder av fargen in real life. Takk! Hehe, veldig! 8 minutter siden, sveigis skrev: Føyer meg i rekken og velkommen tilbake .😀 Rart med det ,har man hatt Bmw en gang faller man somregel tilbake på det. Skal følge med her fremover 👍 Takker! Ja, gjør jo det. Skal ikke love de helt store oppdateringene annet enn dulling og KANSKJE sort taktrekk med hjelp fra @Saltkjelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mslello Skrevet September 18, 2020 Share Skrevet September 18, 2020 Gratulerer med i3, genial bil til sitt bruk Uten soltak får man vel carbon i taket også? Gjorde det iallfall det før Blir spennende å se med den fargen fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet September 19, 2020 Share Skrevet September 19, 2020 Grattis! Det er en morsom liten rakett! Tror det er den bilen vi har vært minst plaget med, og gleder meg alltid til å kjøre den. Spørs hvordan det blir etter mandag, men til nå det bilkjøpet jeg har vært mest fornøyd med. Har kjørt ca 15.000 km siden vi hentet den i slutten av januar 😅 fupsaker og Ron Jeremy reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 21, 2020 Forfatter Share Skrevet September 21, 2020 På 19.9.2020 den 14.49, Gorg skrev: Grattis! Det er en morsom liten rakett! Tror det er den bilen vi har vært minst plaget med, og gleder meg alltid til å kjøre den. Spørs hvordan det blir etter mandag, men til nå det bilkjøpet jeg har vært mest fornøyd med. Har kjørt ca 15.000 km siden vi hentet den i slutten av januar 😅 Takk! Tar meg stadig i å se på biler med sportspakke/i3s, men får nok ikke kona med på det, ettersom i3s var 40 000 dyrere. Men nå om dagen frister det å selge e-Tron, men det passer dårlig for vinteren om jeg brått ikke har en erstatter på plass. 😛 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 21, 2020 Share Skrevet September 21, 2020 34 minutes ago, fupsaker said: Takk! Tar meg stadig i å se på biler med sportspakke/i3s, men får nok ikke kona med på det, ettersom i3s var 40 000 dyrere. Men nå om dagen frister det å selge e-Tron, men det passer dårlig for vinteren om jeg brått ikke har en erstatter på plass. 😛 Jeg fant en. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=190797612 fupsaker og Snagg30 reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 21, 2020 Forfatter Share Skrevet September 21, 2020 28 minutter siden, papertiger skrev: Jeg fant en. https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=190797612 Skulle helst funnet min gamle, får ringe vedkommende og spørre om han vil selge. ogee1 og papertiger reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 22, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2020 Oppdatering på i3: Den er i Norge, kom faktisk på tirsdag. Men grunnet stor pågang på kaia får vi den ikke før 3.11. Så en lik i går i Fredrikstad, virkelig en kul farge! mslello, papertiger og ogee1 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 6, 2020 Forfatter Share Skrevet November 6, 2020 De første bildene er live! Fargen er blueridge mountain! Ron Jeremy, Marius2002, Tony Soprano og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 6, 2020 Share Skrevet November 6, 2020 Kanonfin farge! Er Kona fornøyd? Hvilket interiør ble det? fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 6, 2020 Forfatter Share Skrevet November 6, 2020 3 timer siden, papertiger skrev: Kanonfin farge! Er Kona fornøyd? Hvilket interiør ble det? Fully charged, så ble dette. Nå må bare @Saltkjelen installere alcantaratak. 🙈 Er jeg som har kjørt 10, 1av 11,5 mil. 😅 Og bilen stod på 11km da vi hentet den. Så jeg kjører heller den enn eTron. 🙈 mslello, Marius2002 og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 6, 2020 Share Skrevet November 6, 2020 Lekker ! Gratulerer 😊 Alcantaratak må du koste på kona selvsagt ! Nærmer seg Jul🎅🏻 fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 6, 2020 Share Skrevet November 6, 2020 Regner med Alcantaratak kan skrives av på firmaet? Walkabout og fupsaker reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 6, 2020 Share Skrevet November 6, 2020 @fupsaker Hehe, alcantara taktrekk kan fikses! Kjenner jeg fikk lyst til å montere dette.. fupsaker, mslello, Ampera og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 6, 2020 Forfatter Share Skrevet November 6, 2020 2 timer siden, Saltkjelen skrev: @fupsaker Hehe, alcantara taktrekk kan fikses! Kjenner jeg fikk lyst til å montere dette.. Er det de nye setene fra X1/1-serie M35i? De ser så sabla gode ut. Hva koster taktrekk i alcantara? 🙈 Det er jo ikke en S, men likevel.. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 6, 2020 Share Skrevet November 6, 2020 3 minutter siden, fupsaker skrev: Er det de nye setene fra X1/1-serie M35i? De ser så sabla gode ut. Hva koster taktrekk i alcantara? 🙈 Det er jo ikke en S, men likevel.. 😅 Ja, disse setene er fra X2 M35i, men de er vel like både X1 M35i og M135i. Bare synd man ikke får de i brunfargen i3 har, for det blir jo nokså kostbart å måtte få sydd nytt skinn i riktig farge også. Sett i8 seter også, men fargen stemmer jo ikke her heller. Ellers er vel faktisk det billigste å få tak i noen fra M3/M4 (fortrinnsvis M4 pga. mulighetene for å vippe frem seterygg). Jeg endte vel på kr. 15-16 000,- i delekostnad på min, men det skyles nok først og fremst takluken som bød på mye hassle. Din er vel uten takluke? I så fall er jo det helt gull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå