///M-ini95 Skrevet Oktober 10, 2020 Share Skrevet Oktober 10, 2020 Havna i søpplepost hos meg (outlook). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 10, 2020 Share Skrevet Oktober 10, 2020 Tydelig at gmail gjør så den ikke mottas, verken i søppelpost eller vanlig post. Jobbmail med outlook fungerte utmerket! Øyvind L. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 10, 2020 Share Skrevet Oktober 10, 2020 1 time siden, ///M-ini95 skrev: Havna i søpplepost hos meg (outlook). Den dukket opp i inboksen for 30 minutter siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Oktober 10, 2020 Share Skrevet Oktober 10, 2020 1 time siden, Saltkjelen skrev: Tydelig at gmail gjør så den ikke mottas, verken i søppelpost eller vanlig post. Jobbmail med outlook fungerte utmerket! Tok veldig lang tid før den dukket opp, men nå er alt i orden. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet Oktober 10, 2020 Share Skrevet Oktober 10, 2020 Jeg kjøpte komplett rep-manual på eManual som er prikk lik newTIS og BMW sin egen. Kostet rundt 300kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 10, 2020 Share Skrevet Oktober 10, 2020 Jeg sendte de en mail dagen det ble kjent at det ble stengt, og fikk svar i dag. De ber om at linker ikke deles offentlig, og at man heller sender ut en invitasjon til de som måtte ønske etter at innlogging er funnet sted, dette tydeligvis fordi ting fortsatt er i gråsonen. Linken er av den grunn fjernet fra innlegg og sitater. Otis og Øyvind L. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2020 1 time siden, Saltkjelen skrev: Jeg sendte de en mail dagen det ble kjent at det ble stengt, og fikk svar i dag. De ber om at linker ikke deles offentlig, og at man heller sender ut en invitasjon til de som måtte ønske etter at innlogging er funnet sted, dette tydeligvis fordi ting fortsatt er i gråsonen. Linken er av den grunn fjernet fra innlegg og sitater. Dette står jo og rett over linken til invitasjonen inne på siden 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 26, 2021 Share Skrevet Januar 26, 2021 Hei, kan noen vennligst sende meg linken til den nye siden eller eventuelt en invitasjon? Jeg lagde meg en konto på den nye siden men har tydeligvis ikke klart å bokmerke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 26, 2021 Share Skrevet Januar 26, 2021 3 timer siden, Hpi skrev: Hei, kan noen vennligst sende meg linken til den nye siden eller eventuelt en invitasjon? Jeg lagde meg en konto på den nye siden men har tydeligvis ikke klart å bokmerke den Trenger da en e-post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 26, 2021 Share Skrevet Januar 26, 2021 (endret) 39 minutter siden, Otis skrev: Trenger da en e-post. Ja Endret Januar 26, 2021 av Hpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 26, 2021 Share Skrevet Januar 26, 2021 På 26.1.2021 den 14.03, Hpi skrev: Ja *fjernet epostadresse* Du burde kanskje fjerne e-post, da det er søkbart. Men jeg har sendt invite. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Januar 26, 2021 Share Skrevet Januar 26, 2021 1 minutt siden, Otis skrev: Du burde kanskje fjerne e-post, da det er søkbart. Men jeg har sendt invite. Strålende, takker så mye 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvaldsen Skrevet Februar 14, 2021 Share Skrevet Februar 14, 2021 Skulle gjerne hatt en invitasjon om noen kan ordne😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 14, 2021 Share Skrevet Februar 14, 2021 26 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Skulle gjerne hatt en invitasjon om noen kan ordne😊 Trenger e-post adresse. Send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå