sveigis Skrevet November 22, 2020 Share Skrevet November 22, 2020 41 minutter siden, Tony Soprano skrev: Er stadig på kikk hos Finn etter Porsche og nå dukket min gamle 928 S hos Porsche Classic Son 🙂 Ser att den har tålt tidens tann godt,jeg solgte denne i 2008 ! Lav kilometerstand enda og prisen er den samme som i 2008...Dette er bare helt herlige biler ! https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=198970991 https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=13277037 Enig ,disse er tøffe .😎😎 Disse går vel bra og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 22, 2020 Forfatter Share Skrevet November 22, 2020 30 minutter siden, sveigis skrev: Enig ,disse er tøffe .😎😎 Disse går vel bra og ? Husker den ikke som noen voldsom sprinter men en vanedannende lyd da i tunneler og parkeringshus som skremte en og annen stakkars sjel ved godt pådrag 🤓 Dette var en 4.5 V8 med 240Hk som ble hentet fra USA i 1993. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 29, 2020 Forfatter Share Skrevet November 29, 2020 Er dette en Individual tekstilmatte ? Noen som har lignende ? Ingvaldsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ampera Skrevet November 29, 2020 Share Skrevet November 29, 2020 3 minutter siden, Tony Soprano skrev: Er dette en Individual tekstilmatte ? Noen som har lignende ? Det er nok Individual matter. Floor mats anthracite with leather piping incl. contrast stitching The piping can be implemented in the available Merino leather colours. The colour of the contrast stitching has to be defined. . Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet November 29, 2020 Share Skrevet November 29, 2020 Det stemmer, jeg får slike matter med brun «stitching» når jeg valgte full merino. Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 29, 2020 Forfatter Share Skrevet November 29, 2020 Nice 🤩 Hpi, Snagg30, Marius2002 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 29, 2020 Share Skrevet November 29, 2020 Samme type matter jeg hadde i min Individual e61. Flotte saker dette .👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet November 29, 2020 Forfatter Share Skrevet November 29, 2020 25 minutter siden, sveigis skrev: Samme type matter jeg hadde i min Individual e61. Flotte saker dette .👍 Var de helt like med emblem ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 29, 2020 Share Skrevet November 29, 2020 7 minutter siden, Tony Soprano skrev: Var de helt like med emblem ? Jeg hadde ikke det store som du har nei ,skal se om jeg finner bilder av de . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 29, 2020 Share Skrevet November 29, 2020 Her: Nei nei og atter nei ,merket jeg savnet den bilen nå .😢😢😢 Aldri kjent før . fupsaker og Tony Soprano reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 9, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2020 Litt Individual glede ! TLC av F01 og vekket E64 av vinterdvalen på tørre veier + grader i dag. Jeg blir stadig imponert av hvor solid bygget denne E64 er ! Gleder meg stort til taket skal ned 🙂 mslello, Saltkjelen, ///M-ini95 og 7 andre reagerte på dette 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 10, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2020 Woke Up This Morning...... 🤩 Marius2002, fupsaker, BimmerFan! og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 10, 2020 Share Skrevet Desember 10, 2020 Rett og slett vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet Desember 11, 2020 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2020 6 timer siden, Saltkjelen skrev: Rett og slett vakkert! Ja en F01 er virkelig ett flott og nærmest tidløst design. Er svært fornøyd med denne og kjenner det er litt stas hver gang jeg åpner døra. hanssae og Saltkjelen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 11, 2020 Share Skrevet Desember 11, 2020 Flotte biler du har,veldig flotte 😀. Jeg husker så godt når 63 /64 kom ,herre min skaper og delte meninger der var . Enkelte i min krets var rett og slett forbannet og skuffet over utseende. Jeg har alltid likt de og synes de er knalltøffe . Håpet vi sees på treff så jeg får sett disse bilene en gang .😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå