macrorain Skrevet November 6, 2020 Share Skrevet November 6, 2020 (endret) M4 CS er jo fint synes jeg da, vurderte lenge det til min. Ellers angående gunmetal så er jeg grunnleggende enig, selv om det er veldig tøft når bilen er ren og lyset er rett https://www.instagram.com/p/B8jeL0pAlN5/?utm_source=ig_web_copy_link Dette er jo 351 som papirtiger nevner, originalt er disse i sølv, det tror jeg også hadde blitt veldig fint EDIT: Instagram vil ikke vises direkte i dag visst, du får trykke på linken.. 😛 Endret November 6, 2020 av macrorain [space] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 6, 2020 Share Skrevet November 6, 2020 (endret) Har også sansen for AEZ Antigua, de ser utrolig fine ut på F3x. Ang Style 442M som står på nå, og som stod på min tidligere, så er jeg enig i at dette er veldig fine felger, sett fra siden. Men innpresset er for høyt, så de må spaces ut, samt at formen på de er noe ..rar.. synes jeg. De burde vært mer konkave slik 598M er - et felgdesign som egentlig er svært likt 442M men som har den fine konkave formen og helt riktig innpress for F30/F36. Det er flere som ikke ser at jeg har bytta felger på bilen Kan evt. få litt OEM-inspirasjon her?: https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1504578Kunne godt tenkt meg Style 613M 8x18" fra F11 LCI på vinteroppsettet til min. Endret November 6, 2020 av papertiger [space] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 6, 2020 Forfatter Share Skrevet November 6, 2020 Ja 598M var faktisk veldig fine @papertiger. Ganske like de jeg har da, men du mener det er annet innpress på dem slik at de sitter bedre uten spacere? Skal definitivt ha spacere om jeg bare beholder 442M ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet November 6, 2020 Share Skrevet November 6, 2020 Denne tråden kan kanskje være til inspirasjon også https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1504578 papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 6, 2020 Share Skrevet November 6, 2020 19 minutes ago, [space] said: Ja 598M var faktisk veldig fine @papertiger. Ganske like de jeg har da, men du mener det er annet innpress på dem slik at de sitter bedre uten spacere? Skal definitivt ha spacere om jeg bare beholder 442M ja. Ja de har følgende dimensjoner: 8x19" ET30 framme (+6mm lengre ut). Sporviddeendring +12mm (innenfor kravet på maks 15mm) 9x19" ET42 bak (+11,4mm lengre ut). Sporviddeendring +10mm (innenfor kravet på maks 15mm) Vedlagt bilde viser kanskje bedre. Uten spacere. [space], StigJ og fupsaker reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 6, 2020 Forfatter Share Skrevet November 6, 2020 6 minutes ago, macrorain said: Denne tråden kan kanskje være til inspirasjon også https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1504578 Haha, den hadde jeg faktisk ikke sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 6, 2020 Forfatter Share Skrevet November 6, 2020 598M ser ut til å ligge midt mellom 442 og 437 442M: 598M: 437M: HenrikSolberg, papertiger, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 6, 2020 Share Skrevet November 6, 2020 Ja hjulene til @papertiger funker meget bra på hans bil. Flotte hjul 😁 Hva med Style 225? 🙂 fupsaker, [space] og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 11, 2020 Forfatter Share Skrevet November 11, 2020 Skvettlapper fra Tommy L Garage. Senterkopper fra Aliexpress. fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 11, 2020 Share Skrevet November 11, 2020 Gratulerer med flott bil! Vi er jo nesten naboer, vi burde ha et lite lokalt BMW treff. Hvis du skal selge de felgene er det bare å si i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 11, 2020 Forfatter Share Skrevet November 11, 2020 Takk for det! Jeg beholder nok felgene om jeg kjøper nye også. Kjekt å ha! 😊 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet November 13, 2020 Forfatter Share Skrevet November 13, 2020 Noen andre som har fått denne her? Skjer nesten daglig. Får vel ta en tur innom bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 13, 2020 Share Skrevet November 13, 2020 Var en for noen år siden, Lagunilla som er borti disse endel skrev da at dynamoen måtte skiftes [space] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 14, 2020 Share Skrevet November 14, 2020 (endret) Gratulerer med flott F30! Har litt lyst på en slik eller en F31 selv. Men det blir nok ikke før 330d eller 335i kommer innenfor mitt budsjett 😅 Mange felger som kler F3x Spoiler Style 172 fra E60/61 - Muligens ikke helt ideelt innpress, så må vel kanskje ha litt dekkstrekk. Style 313 fra E9x Style 269 fra E9x Style 788 fra M2 Competition - Usikker på om disse er originale eller replica Style 351 fra F1x som tidligere nevnt Style 359 fra E9x M3 Er litt felgnerd, så har en del bilder lagret 😂 Har eventuelt et sett med BBS CH004 & 005 som jeg kan vurdere og selge, men de kunne trengt et nytt lag med lakk, og dekk. 19x8,5 ET35 foran og 19x9,5 ET40 bak, dette skal vel være ganske greie specs for F3x om jeg har skjønt rett? Endret November 14, 2020 av Daniel. [space] reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet November 14, 2020 Share Skrevet November 14, 2020 Definitivt 437M! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå