bmwe34t Skrevet Januar 26, 2021 Skrevet Januar 26, 2021 Da var mann blitt eier av 7 serie, gått å hatt lyst på e38 ganske så lenge, å her om dagen var jeg ute på oppdrag (bilberger) utenfor nabohuset der jeg var på jobb sto d en 7 serie som sto uten skilter, så måtte jo bare bort å banke på å høre om han ville selge den🤣 å enden på visa var att jeg fikk overta bilen gratis🙂 1996 modell 199.000 på telleren, ser veldig bra ut innvendig, ikke rare utstyrsliste på den, å en god del rust. Men fikk veldig lyst å redde bilen, ser ut som d meste virker, så skall først å fremst få start på den, start motoren er gåen. Så tenker jeg det blir rett på eu kontroll for å se hvor galt det er. Om ikke d er alt for mye påkost for å få den på veien så blir jeg å først å fremst sjaine den opp til brukbar bruksstand. Det her blir gøy🙂 Fredrik, Shattered, Hpi og 8 andre reagerte på dette 11
sveigis Skrevet Januar 27, 2021 Skrevet Januar 27, 2021 Gratulerer med e38 . Dette er biler som er meget pene og bra du ser muligheter i den . Så håper den ikke er så gale sånn at du kan ta den i bruk . Oppdater gjerne litt i prosessen videre her 😊 Fredrik reagerte på dette 1
bmwe34t Skrevet Januar 27, 2021 Forfatter Skrevet Januar 27, 2021 Ja skall prøve å holde tråden igang. Synd att forumet er "død ut" er ikke d samme med Facebook, så håper d kan ta seg opp igjen med forum brukere
sveigis Skrevet Januar 27, 2021 Skrevet Januar 27, 2021 31 minutter siden, bmwe34t skrev: Ja skall prøve å holde tråden igang. Synd att forumet er "død ut" er ikke d samme med Facebook, så håper d kan ta seg opp igjen med forum brukere Bra. Men er jo kun en måte å få forumet til og holde seg i gang og det er jo å bruke det. Er selv aktiv på face ,men liker mye bedre forumet. Altfor mye vas på Facebook . bmwe34t reagerte på dette 1
Shattered Skrevet Januar 27, 2021 Skrevet Januar 27, 2021 Gratulerer med fin bil håper jeg klarer å følge med framover! bmwe34t reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet Januar 30, 2021 Skrevet Januar 30, 2021 Gratulerer med E38, absolutt ikke feil. Virklig flotte biler dette. Her skal det følges med videre, så bare å legge ut videre oppdateringer Som Jan sier, for å holde forumet igang er det bare å bruke det. FB er greit men alt for mye tull i komentarene som får fakta til å drukne, da er det langt bedre her inne. sveigis og bmwe34t reagerte på dette 2
bmwe34t Skrevet Februar 1, 2021 Forfatter Skrevet Februar 1, 2021 Ble en liten økt i dag, fikk tatt bilen inn å spylt av litt skit. Bilen har stått ute siden 2016 uten å vert startet eller flyttet på. Fylte på litt frisk bensin, tok ut pluggene å gjorde dem ren, og vipps så startet den. Men gikk bare en liten stund før den døde igjen, etter litt feilsøking viste det seg å være veivsensoren. Heldigvis har mann holdt på med bmw i noen år så veivsensor hadde mann på delelageret😁 så nå maler den som en katt igjen. Helt utrolig men ser ut for att alt virke på bilen, mangler bremselys, ellers virke alt av elektronikk. Bilen ser ikke veldig bra ut i lakken å er en del rust, men skall nok få den på veien igjen🙂 S. Gunstad, laffe, Werther og 4 andre reagerte på dette 7
sveigis Skrevet Februar 1, 2021 Skrevet Februar 1, 2021 Må virkelig si du har vært heldig her 😊 Fargen utvendig og innvendig på denne er sånn jeg liker disse. Godt du forbarmer deg over denne og får den på veien ,ikke minst du oppdaterer her med bilder og tekst.😊👍 Sjakalen, bmwe34t og Ron Jeremy reagerte på dette 3
Otis Skrevet Februar 1, 2021 Skrevet Februar 1, 2021 Gratulerer med ny bil! Og forum er nok ikke dødt, men vi har en del besøkende her. sveigis reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet Februar 1, 2021 Skrevet Februar 1, 2021 Gratulerer Kjekt at du vil redde denne selv om det "bare" er en 728i Er flotte biler uansett hvilken motor som står i. Har eid en E38 selv og vil gjerne ha en igjen i framtiden. sveigis reagerte på dette 1
Zeveren Skrevet Februar 5, 2021 Skrevet Februar 5, 2021 Gøy å se du redder bil som antagelig hadde blitt kastet eller delebil. Virker som et overraskende greit utgangspunkt, ihvertfall i forhold til prisen 😂 følger jeg! bmwe34t reagerte på dette 1
bmwe34t Skrevet Februar 16, 2021 Forfatter Skrevet Februar 16, 2021 Da har doningen vært på eu kontroll😄 Resultatet overasket meg stort, ett parklys bak, dårlig håndbrekk, ett blinklys å slakk i hjelpe snekke🤣 Eg e fryktelig overasket. Daniel. og sveigis reagerte på dette 1 1
Daniel. Skrevet Februar 16, 2021 Skrevet Februar 16, 2021 Det var jo ikke gale 😅 Fikk du med noe historikk på bilen? Kan jo ha vært en del nytt på den før den ble parkert for "siste gang".
sveigis Skrevet Februar 16, 2021 Skrevet Februar 16, 2021 1 time siden, bmwe34t skrev: Da har doningen vært på eu kontroll😄 Resultatet overasket meg stort, ett parklys bak, dårlig håndbrekk, ett blinklys å slakk i hjelpe snekke🤣 Eg e fryktelig overasket. Dette er gøy helt klart . Litt mer inspirerende å holde på videre da .😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå