Gå til innhold

E38 728i


bmwe34t
 Share

Anbefalte innlegg

Da var mann blitt eier av 7 serie, gått å hatt lyst på e38 ganske så lenge, å her om dagen var jeg ute på oppdrag (bilberger) utenfor nabohuset der jeg var på jobb sto d en 7 serie som sto uten skilter, så måtte jo bare bort å banke på å høre om han ville selge den🤣 å enden på visa var att jeg fikk overta bilen gratis🙂

1996 modell 199.000 på telleren, ser veldig bra ut innvendig, ikke rare utstyrsliste på den, å en god del rust.

Men fikk veldig lyst å redde bilen, ser ut som d meste virker, så skall først å fremst få start på den, start motoren er gåen. Så tenker jeg det blir rett på eu kontroll for å se hvor galt det er. Om ikke d er alt for mye påkost for å få den på veien så blir jeg å først å fremst sjaine den opp til brukbar bruksstand.

Det her blir gøy🙂

Snapchat-1081133582.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, bmwe34t skrev:

Ja skall prøve å holde tråden igang.

Synd att forumet er "død ut" er ikke d samme med Facebook, så håper d kan ta seg opp igjen med forum brukere

Bra.

Men er jo kun en måte å få forumet til og holde seg i gang og det er jo å bruke det.

Er selv aktiv på face ,men liker mye bedre forumet.

Altfor mye vas på Facebook .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med E38, absolutt ikke feil. Virklig flotte biler dette.

Her skal det følges med videre, så bare å legge ut videre oppdateringer :)  Som Jan sier, for å holde forumet igang er det bare å bruke det.

FB er greit men alt for mye tull i komentarene som får fakta til å drukne, da er det langt bedre her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en liten økt i dag, fikk tatt bilen inn å spylt av litt skit. Bilen har stått ute siden 2016 uten å vert startet eller flyttet på. Fylte på litt frisk bensin, tok ut pluggene å gjorde dem ren, og vipps så startet den. Men gikk bare en liten stund før den døde igjen,  etter litt feilsøking viste det seg å være veivsensoren.

Heldigvis har mann holdt på med bmw i noen år så veivsensor hadde mann på delelageret😁 så nå maler den som en katt igjen.

Helt utrolig men ser ut for att alt virke på bilen, mangler bremselys, ellers virke alt av elektronikk. Bilen ser ikke veldig bra ut i lakken å er en del rust, men skall nok få den på veien igjen🙂

 

20210131_190442.jpg

20210131_192610.jpg

20210131_235713.jpg

20210131_192616.jpg

20210131_235724.jpg

20210131_235735.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
1 time siden, bmwe34t skrev:

Da har doningen vært på eu kontroll😄

Resultatet overasket meg stort, ett parklys bak, dårlig håndbrekk, ett blinklys å slakk i hjelpe snekke🤣

Eg e fryktelig overasket. 

Dette er gøy helt klart .

Litt mer inspirerende å holde på videre da .😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...