Gå til innhold

Leiv’s ymse Flipp eller Flopp


liffi
 Share

Anbefalte innlegg

Da er denne mulig tilbake igjen da han som kjøpte den vil ha 535’n ⚠️

 

gått nå 195k mye nytt siste tiden samt nylig service.

denne tenkes og annonseres på 395 fort å gæli. Er vel ikke noe upris det ?! 1096E7E5-C494-4D0B-B5C5-6AA139DF8E8C.thumb.jpeg.0a349957232ec648e8abd5e095f8c207.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har X5’n forlatt oss. Ble vel kanskje flopp men også ikke. Ble jo bevist beholdt og ting har sitt tap med tiden og km.

 

sa fra meg et bud på 800 i fjor like etter kjøp, skulle tatt det da å tjent en liten slant ment da lå disse veldig høyt. Syke bensinpriser å rente har vel gjort sitt med markedet!
Denne ble solgt utenom finn for å ikke "ødelegge" markedet noe mer til 700 å den gikk fort! 
 

Kjørt på den 22000km å vært en helt rå familiebil, men jeg liker å variere så hva neste blir er usikkert! 
 

god helg 75147E69-D974-4E1B-A0BB-EBB7A02B46E1.thumb.jpeg.4f6ec58d1191ec973f97e053fd1d03f3.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med salg 😀 Noen ganger blir det flopp i stede for flipp, sånn er det…skikkelig kul familiebil har du nå hatt uansett 👍

Etter noen gode "flipper" så ligger jeg vel an til en flopp jeg også med "amerikabilen" som jeg har. Men dæven å gøy det har vært, man må se sånn på det 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja anser ikke dette som tap en den sammenheng som annet. Har jo vært en bruksbil. Kunne tjent 20-30 raskt i fjor men dette ble jo bevist beholdt og brukt.

ja, kanskje ikke lett å selge en amerikansk bensinsluker med tiden heller men det får man ta da evt :)

forskjell på og tape på kjøp/salg en å ta et verditap på bil med tiden! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, liffi skrev:

Ja anser ikke dette som tap en den sammenheng som annet. Har jo vært en bruksbil. Kunne tjent 20-30 raskt i fjor men dette ble jo bevist beholdt og brukt.

ja, kanskje ikke lett å selge en amerikansk bensinsluker med tiden heller men det får man ta da evt :)

forskjell på og tape på kjøp/salg en å ta et verditap på bil med tiden! 

22000km i x5m er innafor! Da har du virkelig fått brukt og kost deg med bilen og det er verdt mer enn og konstant flippe for og tjene penger 😎😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Olaandref skrev:

Har faktisk vært på sightseeing i nabolaget ditt i dag, det vil si vi hadde oss en runde på Nesodden, Fjellstrand og Fagerstrand. 🙂

Jasså? Fant dere noe spennende ? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, liffi skrev:

Jasså? Fant dere noe spennende ? :) 

Var mest for å se litt hvordan det er å bo der ute i forhold til jobbpendling til byen, men kikket litt etter kjente biler og 🙂

Endret av Olaandref
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

greit utstyrt 2012 bil ankommet! 

Finnes vel folk som ikke er redd for litt km 😬

høyeste km på M550d jeg har sett hittill!

km merkes overhode ikke å setene har bare minimalt slitasje.
 

få vasket over og litt ila helgen så er den klar for ny eier som forhåpentligvis drar denne over 4-500k km 

B292890F-65B3-461E-9478-F27B062FF607.thumb.jpeg.1bef9c598e2efd11e3bfae936ab7dee7.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå bare km 🙃😂

Usikker om motor er gjort noe med men er fulgt service opp til 305 mener jeg det var. 
 

ja 250 er ok pris på denne tenker jeg. 
mer da mye bil for pengene fremdeles om man ikke kvier seg for km. 
 

ja jo er alltid en risk men kjøper man bruktbil så skal det mye til å få noe hvis motor feks raser om 1år. Ila noen mnd ja så løser man det kok men ja. Har da gått bra hittil 🫠🏴‍☠️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danmark, men de hadde tatt den fra Tyskland så er ikke redd for den km standen. 345 å solgt ny i Norge derimot 😂

Skal sjekke igjennom for litt papirer i morgen å se hva som dukker opp, evt sjekke opp chassi nr om det ligger noe inne på det digitale systemet! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...