Olaandref Skrevet September 28, 2024 Skrevet September 28, 2024 9 minutter siden, liffi skrev: Posta i feil tråd jeg 😂 disse skal da ikke flippes!! Skal vi gjøre opp den fasiten om 6 mnd? 😅 liffi, danskiii, gnilb og 3 andre reagerte på dette 5 1
liffi Skrevet September 30, 2024 Forfatter Skrevet September 30, 2024 Deal 🤝 Olaandref reagerte på dette 1
liffi Skrevet Januar 30 Forfatter Skrevet Januar 30 Da var A6’n solgt 😅 ble lite isbane så fikk den eu ok .. s320’n ble godt brukt men eu den også og får se om noen kjøper den 🥶 burde være populær med custom eksos … 😅 fupsaker reagerte på dette 1
liffi Skrevet Januar 30 Forfatter Skrevet Januar 30 Så 745’n har jeg fått gjort litt med og går men trenger fremdeles litt jobb. Se om jeg rekker og få den eu å klar men dukket opp nytt "Prosjekt" så må få unna litt greier.. Offroad prosjekt 😅 m-blå, Ampera, BimmerFan! og 8 andre reagerte på dette 11
Werther Skrevet Februar 2 Skrevet Februar 2 W220 S-klasse....E65 745iA....Cayenne Turbo.... Er som å se en episode av MTV Cribs dette her 😂 Ser frem til Hummer H2 og Lamborghini Gallardo 👍 fupsaker, Lars89, GtiGtr og 7 andre reagerte på dette 10
liffi Skrevet Februar 3 Forfatter Skrevet Februar 3 Jepp bare 20 år for sent ute, men bedre sent en aldri vel 😅 endelig kan jeg føle på "rikman status" å kjøre rundt i utdanka luksus biler . fupsaker reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Februar 3 Skrevet Februar 3 2 timer siden, liffi skrev: Jepp bare 20 år for sent ute, men bedre sent en aldri vel 😅 endelig kan jeg føle på "rikman status" å kjøre rundt i utdanka luksus biler . Men herregud å kult det er å føles seg "2005 rik" da…er jo det som er så gøy å holde på med disse gamle luksusbilene 😀 90 og 2000 tallet var en periode hvor man var flinke til å bygge inn en veldig status følelse i de dyre premium bilene. Vet ikke om noen av dere har prøvd en Range Rover i L322 generasjonen…men den bilen der får deg til å føle deg som en greve. Du sitter der i en 150 000,- kroners 20 år gammel upålitelig Range Rover og nesten ser ned på og synes synd på en stakkars jævel i en flett ny Volvo XC90 😂😂 Move poor people..😂 liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Februar 5 Forfatter Skrevet Februar 5 Ja er litt morro. kjekt å ha er jo en svakhet men "luksus" biler er jo litt mere stas 😅 Nei men en kompis har hatt å har en slik . Dem holder seg godt men aldri kjørt dem selv
liffi Skrevet Februar 8 Forfatter Skrevet Februar 8 (endret) Sternegrisen solgt til gammel Bimmers bruker! kjente igjen navnet mitt fra Bimmers for 10-15år tilbake. . Så ble en liten prat wicky124 for de gamle bimmers traverene som husker han ble utestengt i 2015 haha Endret Februar 8 av liffi Otis, Eystein Ose, ///FredriK.S og 5 andre reagerte på dette 8
Fredrik 90 Skrevet Februar 8 Skrevet Februar 8 1 time siden, liffi skrev: wicky124 for de gamle bimmers traverene som husker han ble utestengt i 2015 haha Haha, konge 😂 Han hadde jeg nesten glemt, så han holder på med gamle Mercer ennå ja. liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Februar 15 Forfatter Skrevet Februar 15 Fornøyd "Bimmers medlem" med stjernegris. S klasse med 512000km på teller’n , sveisediff, senter eksos og div elfeil å glem ikke rusta + bulkene.. alle har sine drømmer si. Dette var heller ikke hans men hærjebil skulle han ha 😅 Lars89, Ingen og danskiii reagerte på dette 3
Werther Skrevet Februar 15 Skrevet Februar 15 Når W220 var ny virket det som Mercedes brukte en del penger på å markedsføre bilene i filmer og TV-serier. For eksempel kjørte en Mafiaboss i TV-serien "Sopranos" en slik svart W220 S500, i tillegg til at det dukket opp S210, W203, R129 og diverse andre W220 i serien. Var også brukt i flere andre filmer rundt tusenårsskiftet. Har personlig aldri hatt sansen for disse. Mange av de begynte å bli slitne allerede etter 8-10 år. Var veldig freshe i år 2000, men gikk fort ut på dato. Hvordan er ditt inntrykk av disse? Du har vel også hatt en CL500 av samme generasjon?
liffi Skrevet Februar 15 Forfatter Skrevet Februar 15 Er ok biler å kjøre. Denne var også bygget om til standar fjærer - dempere så comforen var vel noe borte. Men ok biler men lang og tung. Cl500 kom aldri på veien pga det jævla Hydrauliske understellet å deler var umulig å få tak på. Den ble bytter i den Trans am’n 👍🏻 Werther reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå