liffi Skrevet August 31 Forfatter Skrevet August 31 Hvem sa det 🤔😅 nei ja jo… man har alltid plass til litt til Shattered reagerte på dette 1
sveigis Skrevet August 31 Skrevet August 31 Gratulerer her og 😊😊 e34 er det alltid plass til . Men den tyske ,du skal vel ha skilt på den vel om den er grei? liffi reagerte på dette 1
gnilb Skrevet August 31 Skrevet August 31 Gratulerer med 2 uvanlige E34 😁 Gleder meg til å se flere bilder av disse! liffi reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet September 1 Skrevet September 1 Kult, jeg synes E34 525iX har gått litt under radaren. Det er egentlig en veldig kul bil, og ikke minst en av de mest sjeldne E34 modellene der ute med kun 9300 stk produsert. Hva slags tilstand er disse bilene i? Er det prosjekter eller er bra eksemplarer? liffi reagerte på dette 1
Mortenej Skrevet September 1 Skrevet September 1 Dette er skikkelig kult Som Fredrik sier en av de sjeldne E34, og en jeg drømte om på midten av 90 tallet når familiebilen skulle anskaffes. Spennende å se hva du får ut av disse. sveigis og liffi reagerte på dette 1 1
liffi Skrevet September 1 Forfatter Skrevet September 1 (endret) Takk takk. hatt ix før. Sjeldne biler ja å enda mer sjeldent at den ene fremdeles er registrert som Varebil 🙃 og "fult" utsyrt. Sist eu i 2002 mener jeg det var så stått lenge, men tørt og godt. Import 2000 så fikk smake lite salt og det synes. Ser veldig bra ut det lille jeg rakk og se over. Begge er i ganske bra stand rust messig. Endret September 2 av liffi fupsaker, Ampera, E.C. og 8 andre reagerte på dette 11
E.C. Skrevet September 3 Skrevet September 3 On 8/22/2025 at 9:39 PM, liffi said: La ut 745’n på finn! Solgt på 3-4 min 🥶 28000,- føler det var for billig. Fikk 12 meldinger så bare fjernet den fra nett. . Så noen fikk seg et fint prosjekt. Gikk nå en hel uke før de gutta ga opp: Quote Selges grunnet har ikke tid eller kunnskap til å fikse opp i feilene. https://www.finn.no/mobility/item/424827313?ci=1 Andreas_R, Werther, liffi og 2 andre reagerte på dette 5
liffi Skrevet September 4 Forfatter Skrevet September 4 Gikk 9 dager 😅 første annonsen ble fjernet fra finn da han tok Copy paste fra min annonse.. starteren på bilen kvelda når dem skulle kjøre den på henger så sveiva den bare på, men jeg sjekket i etterkant det å bytte starter på de her… skjønner han ga opp !! ix’n er levert til verksted for å ta girkassa 👍🏻 fikk også titta litt bedre på den i lyset. Lakken er sliten men bilen virker solid, igjen 455000km 😅 å motor sviver utrolig pent sveigis, Olaandref, E.C. og 5 andre reagerte på dette 8
liffi Skrevet September 11 Forfatter Skrevet September 11 I3’n til Kona skal også selges om noen er int i noe sånt! Fully charged heter dem vel. Alt utstyr utenom harman mener jeg Fikk ny Varmepumpe på garanti for kort tid siden. Garanti 1år til på bilen. Km ca 53000 leveres med ny eu 230.000,-
Olaandref Skrevet September 11 Skrevet September 11 Lurer meg på hvor mye som står rundt om kring i låver og garasjer i landet jeg, men det er nok lenge før siste klenodiet blir funnet og hentet ut. Hadde man bare visst litt om hva og hvor 😅 Var nok mye som ble satt bort for bagateller, men som i dag er vesentlig bedre enn mye av det som ruller rundt på veiene. liffi reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet September 12 Skrevet September 12 Rustmessig så ser jo ikke dette så galt ut i det hele tatt, iallfall ikke til å være en gammel E34. Voksen km stand, men er motoren godt vedlikeholdt så er det mye igjen her. M50 er jo kanskje den beste motoren BMW har laget sånn sett.
liffi Skrevet September 13 Forfatter Skrevet September 13 @Olaandref står en del gjemt bort. Har oversikt over noen E34 M5 varebiler og et par E28 .. men dem vil ikke selge. Fikk heldigvis napp på disse 2 . Skulle gjerne funnet en sliten Schultz også å ha i varebil samlingen men folk skal jo ha gull for dem. @Fredrik 90 nei dette er innafor synes jeg selv med såpass km. Den sorte varebilen er også bra. At den har gått så kort i Norge har vel reddet den også.
sveigis Skrevet September 13 Skrevet September 13 51 minutter siden, liffi skrev: Skulle gjerne funnet en sliten Schultz også å ha i varebil samlingen men folk skal jo ha gull for dem. De skal de ha gull for og mye av de er jo søppel . Men hvordan går det med disse bilene du skaffet nå da ? Fått rattet de noe?😊
liffi Skrevet September 14 Forfatter Skrevet September 14 Varebilen står på lageret. Og den andre ix’n står på verksted i vent på noe deler til girkassa 👍🏻 når den er klar så begynner jeg på den andre er planen sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå