GtiGtr Skrevet August 24 Skrevet August 24 38 minutter siden, Olaandref skrev: Og jeg er hjemme med kols/tuberkulose/lungebetennelse/manflu/kikhoste, og helt sikkert noen diagnoser til. Livet er tøft med en stakkar i blant 😮💨 Men nydelig bil, ser ikke ille ut den på sida heller. Men @Eystein Ose skrytte av at han skulle være dommer der, her burde han delt ut pokal under bordet 🤫 Ja, burde jo bare fått pokal ved ankomst mener eg 🤣 Olaandref reagerte på dette 1
Eystein Ose Skrevet August 24 Skrevet August 24 Sa til Emil flere ganger at det hadde ordna seg fint med en liten en på Vipps. Men han tørte ikke å kjøre bilen fram til vurdering🙈 Tøft bilde tatt av Hallvar Snipsøyr GtiGtr, skoglund, Skulebollen og 3 andre reagerte på dette 6
Olaandref Skrevet August 24 Skrevet August 24 18 minutter siden, Eystein Ose skrev: Sa til Emil flere ganger at det hadde ordna seg fint med en liten en på Vipps. Men han tørte ikke å kjøre bilen fram til vurdering🙈 Tøft bilde tatt av Hallvar Snipsøyr Han er vel på dynamo nr 10, så det har vel gått ut over goodwill pengene 😮💨 GtiGtr reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet August 25 Forfatter Skrevet August 25 (endret) Det ble litt voldsomt for en enkel bygdegutt som meg og komme til en storby som Ørsta. Så når man attpåtil måtte frem og intervjues ble det for mye for psyken. Men har allerede startet og psyke meg opp til neste år, så da går jeg all in😏 Allerede startet en konto øremerket Bestikkelser hvor jeg får sett av litt per mnd. Klarte av den grunn heller ikke og ta ett eneste bilde🙃 Endret August 25 av Skulebollen Werther, laffe, GtiGtr og 4 andre reagerte på dette 7
Olaandref Skrevet August 25 Skrevet August 25 Et velment tips fra oss fra litt større steder, som Ørsta og Rovde. 👌😃 https://www.spleis.no
Skulebollen Skrevet September 4 Forfatter Skrevet September 4 Dynamo update 😅 Etter litt YouTube titting fikk jeg byttet alle lagre i dynamo og vasket den ren. Nye lagre på plass Pussa så ren som jeg fikk den Dessverre var der fortsatt ulelyd, og dynamoen ladet ikke før jeg ruset opp bilen. Etter diskusjon med triconor kunne han fortelle at noen rotorer rett og slett lager lyd.. Vi ble enige om at jeg skulle kjøre med den brukte dynamoen med suselyd. Så skulle han fortsette letingen etter ny rotor til den fabrikkoverhalte dynamoen jeg kjøpte. I mens fikk jeg sjekket at der ikke var noe tull med ledningsnett, som gikk til ladelampe osv. Bl.a ut med speedometer Der var alt ok. Fikk til slutt bekreftet at der er en kortslutning i dynamo som gjør til at ladelampe ikke tennes. Så m.a.o en heller skral dynamo. Den fungerte dog i sommer, og triconor fant etterhvert ny rotor og fikk sendt den nyoverhalte tilbake til meg Fant mot til og montere den igår og jaggu funker ikke alt akkurat som det skal nå😍 Er vel 9ende gangen dynamo er montert nå.. Og 1 år og ett par dager siden den originale streiket første gang. Jeg har brukt så Hinsides mange timer på grubling og feilsøking på dette at jeg har ikke ord.. For noe så enkelt som en dynamo 🙈 Nå er vertfall bilen 100% friskmeldt, og jeg har en halvt fungerende dynamo i backup som aldri skal selges 😅 laffe, GtiGtr, K.F og 13 andre reagerte på dette 16
sdhild99 Skrevet September 5 Skrevet September 5 8 hours ago, Skulebollen said: Dynamo update 😅 Etter litt YouTube titting fikk jeg byttet alle lagre i dynamo og vasket den ren. Nye lagre på plass Pussa så ren som jeg fikk den Dessverre var der fortsatt ulelyd, og dynamoen ladet ikke før jeg ruset opp bilen. Etter diskusjon med triconor kunne han fortelle at noen rotorer rett og slett lager lyd.. Vi ble enige om at jeg skulle kjøre med den brukte dynamoen med suselyd. Så skulle han fortsette letingen etter ny rotor til den fabrikkoverhalte dynamoen jeg kjøpte. I mens fikk jeg sjekket at der ikke var noe tull med ledningsnett, som gikk til ladelampe osv. Bl.a ut med speedometer Der var alt ok. Fikk til slutt bekreftet at der er en kortslutning i dynamo som gjør til at ladelampe ikke tennes. Så m.a.o en heller skral dynamo. Den fungerte dog i sommer, og triconor fant etterhvert ny rotor og fikk sendt den nyoverhalte tilbake til meg Fant mot til og montere den igår og jaggu funker ikke alt akkurat som det skal nå😍 Er vel 9ende gangen dynamo er montert nå.. Og 1 år og ett par dager siden den originale streiket første gang. Jeg har brukt så Hinsides mange timer på grubling og feilsøking på dette at jeg har ikke ord.. For noe så enkelt som en dynamo 🙈 Nå er vertfall bilen 100% friskmeldt, og jeg har en halvt fungerende dynamo i backup som aldri skal selges 😅 Pen bil da Emil Skulebollen reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet September 8 Forfatter Skrevet September 8 (endret) Fikk seg en fin søndagstur til Grotli for en fjelltur og en fjellbuffet. Bloggingen vil nå nye høyder nå som jeg har kjøpt ny tlf. Flesker til med bilde av 1x zoom og 3x zoom, ifølge @GtiGtr blir alt så mye bedre med 3x zoom. Jeg sliter med og se deg, men man må jo stole på fagfolk Hans eldre forvokste venn fra Amerika dukket også opp, etter og ha kjørt gamle strynefjellsvegen. Trygt tilbake i garasje Endret September 8 av Skulebollen liffi, Dusy, gnilb og 3 andre reagerte på dette 6
ehaugsnes Skrevet September 8 Skrevet September 8 Nyyyydelig den e34’n din! Skulebollen reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet September 8 Forfatter Skrevet September 8 25 minutter siden, Ingvaldsen skrev: Hvilken fargekode har du på dine bbs? Er en vanlig sølv farge hos Oslo felgteknikk, ikke sikker på hvilken Ingvaldsen reagerte på dette 1
sveigis Skrevet September 9 Skrevet September 9 Flott oppdatering og ikke minst komme i havn med sånne problemer som dynamoen din. Man får hodeverk og kløe av det 😓😓. Fryktelig fin den e34en din 😎 Skulebollen reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå