Gå til innhold

M3 E90 solgt, X3 M40i familiebil på plass.


Olaandref
 Share

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, sveigis skrev:

Hæææ??😊😅
Nei det er ikke langt fra meg ,ca 20/30 minutter .

Sier du det altså ?

Tvedestrand er jo egentlig min by da jeg kommer opprinnelig noen mil fra det området .

Gikk på videregående der og har mange kjente og venner der .

Så du er det jo klart vi må treffes .

Tror jeg skal sende en pm til deg imprgen jeg .😊

Verden er ikke så alt for stor alltid. :)

Gjør det, det blir helt sikkert en tur nedover til sommeren, kjenner faktisk litt folk der som jeg har jobbet med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, papertiger skrev:

Det gleder jeg meg til å se! Å tenk å hatt en E90 M3 som nr 2 eller 3 bil...

Gleder meg selv, har funnet et par bilder på google, men tror ikke det er så veldig mange som ruller på slike felger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men jeg har et gammelt hus som jeg renoverer, der prøver jeg å å holde kostnadene nede, uten at det skal gå på bekostning av kvaliteten. Derfor har det gått litt prestisje i å gjøre gode kjøp på blant annet Finn.no, men og i å legge inn så mye egen innsats som mulig.
I dag kom jeg over en pent brukt garasjeport med motor, porten ser så godt som ny ut, så for en tusen lapp har jeg nå port i en del år til.

Denne porten skal jeg bruke i en eldre garasje som står på tomten, den er i dag kledd med bølgeblikk, men planen er å bytte kledning til samme type som den jeg har på huset, videre skal jeg sette inn vindu i hele veggen mot fjorden. Disse vinduene er handlet inn som b varer, eller vindu som har gått i retur til leverandør pga feil mål, men det er ingen feil eller mangler med dem. Jeg vet ikke om alle leverandører har slike b vare lister, men hos leverandøren jeg har brukt finner jeg vindu og dører til 1/4 av prisen de ville kostet om man bestilte de på mål.
Nå har jeg og fått fatt i en "ny" port til denne garasjen, som jeg lagrer M3en i store deler av året. Planen er å bygge ny garasje i tilknytning til huset, da skal denne gamle garasjen brukes til utestue/grillhytte. Derfor løsningen med panorama vinduer mot fjorden. 🍻👌
 

Så om dere er på jakt etter vindu der dere ikke er helt bundet på mål så vil jeg anbefale å sjekke om leverandørene har en slik b vare liste. 🙂

Som dere ser på bildene under er det helt på sin plass med en oppgradering 😅

173C233A-6304-470B-B380-CEB15DA58D3C.jpeg

FFF836A8-F80F-4D7B-9F4A-E06BEFAF192C.jpeg

58A66923-222E-4673-A1A4-DB0998648D21.jpeg

3B323F28-DE03-4A37-8F60-6AFABE51CE3F.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Fikk på sommerhjulene og luftet den en liten tur i dag, ellers går all tiden med til garasjeprosjektet.
Rev veggen på søndag og fikk opp ny i dag, flyttet åpningen midt på, og nå mangler bare porten, den skal pusses og males før den monteres. Kun 3 vegger og noen vindu igjen nå 😂 Men det skal bli utrolig godt å få vegg bølgeblikket!

Bilen må inn igjen, er noe som ikke stemmer helt foran, en lyd jeg ikke klarer å finne ut av, så de skal få se på det på nytt på verkstedet. 
 

Ellers venter jeg på anledning til å hente nye felgene. 🙂

0C711C76-4CB5-46DD-BC7B-790E95F5AE94.jpeg

42C49D96-A81C-4085-BEAE-7F65E8EE8F20.jpeg

160FF068-4940-4DFB-9449-47001A658200.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den garasjen kommer til å bli veldig stilig med vinduer på langveggen. Ekte utstillingsgarasje. :)

Ellers er det en fantastisk bil. Selv er jeg veldig svak for 359-felgene som står på, men forstår også at det er gøy å prøve noe annet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, awt skrev:

Tror den garasjen kommer til å bli veldig stilig med vinduer på langveggen. Ekte utstillingsgarasje. :)

Ellers er det en fantastisk bil. Selv er jeg veldig svak for 359-felgene som står på, men forstår også at det er gøy å prøve noe annet. :)

Planen er ny garasje, så blir den der utestue/grillhytte. En vakker dag 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Olaandref skrev:

9,75" og 10,75". 

Da er jeg ganske sikker på at det er mine gamle som sto på e46’n da jeg kjøpte den. De ble bygget bredere av han som kjøpte dem av meg, som solgte de videre igjen tydeligvis. Er det radinox kanter på dem? Ser veldig sånn ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

Da er jeg ganske sikker på at det er mine gamle som sto på e46’n da jeg kjøpte den. De ble bygget bredere av han som kjøpte dem av meg, som solgte de videre igjen tydeligvis. Er det radinox kanter på dem? Ser veldig sånn ut

Vet faktisk ikke om det er radinox nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Ser veldig ut som det. Da må det være gamlehjula mine

Var inne og kikket på tråden din, det høres ikke urimelig ut det nei, veldig like i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Olaandref changed the title to M3 E90 solgt, X3 M40i familiebil på plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...